
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
4-pisty brzdy na 120
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 02.02.2012 do 06.02.2012, založil/a Marian Heczko
-> minno: Nejlepší jsou starý rakovinotvorný.
Pak mám dobrou zkušenost s Ferodo premier, ale na fiestě, ne na škodovce.

-> Vít Heřman: mám skúsenosť s Ferodo SL - o ničom, mal som ich chvíľu a hneď som ich vymenil za TRW - a tie sú paráda, odporúčam.
-> vhml: Máš nějaký přehled o deskách co jsou běžně k dispozici - pro běžný provoz? Mám ve skříni jednak origo azbesťáky Osinek a pak nějakou "moderní" výrobu za nic moc peníze kterou už ani nevím kde jsem vzal - předpokládám že klasický rakovinotvorný asi jsou o dost lepší?
-> MATTESS: -> Petrson: Díky moc za upřesnění, večer doma kouknu na ty dva kusy co tam mám - oba prodejci mi slibovali na že jsou 4p, tak snad budou OK :)
-> stepan: v tom pripade jsem nic nerekl. TO je dobra volba. Myslel jsem ze to byly nejaky z kramu za 200
-> vhml: Destičky za 200 jsem sehnal osinek na žigula, takže si nemyslim, že jsou špatný.
-> stepan: destičky za 200Kč? To ses mohl rovnou na celou repasy vybodnout než to timhle zabít :-D
-> Vít Heřman: je vetší úhel ve vystřižení. viz černá šipka
Mohu popřípadě změřit z originálu
Mohu popřípadě změřit z originálu

-> Vít Heřman: jsou jiné, když dáváš 4písty, tak musíš 2p štíty vystřihnout v rozích.
Kdyz uz se to tu rozjelo - ty kryci stity jsou fakt jiny? Mam nejake ktere by mely byt "rapidi" a prijdou mi uplne stejne jako nejake kili co jsem drzel v ruce... nebo pozdeji uz delali jen unifikovany typ? Podle katalogu by mely byt jine, ale prijdou mi totozne.
-> stepan: Pístky podle stavu bych nový nedával ale jinak už mlčim

-> Petr Volfik: Já jsem to nedávno dělal, pístky 8 x 150kč, sada gumiček 280kč, odvzdušňováky 6 x 12kč, závlačky 4 x 6kč, šrouby pevnostní 8 x 5kč, měděný těsnění 8 x 2kč, v mojem případě ještě propojky 2 x 250kč, potom brzdový destičky 200kč + nějaká ta barva. To je 2332, pochybuju, že bych je za tu cenu tady na virtu prodal.
-> Petr Volfik: a jeden písetk 120kc, je jich tam osm...
-> stepan: No nevim co se na tom všechno při repasi dělá ale koupit do toho tu sadu nových gumiček a stříknout barvou a pár nových šroubů moc nestojí si myslim.
-> Petr Volfik: To se vůbec nevyplatí, máš představu kolik ta repase stojí?
-> RSak: Si spočítej kolik má plochu pístku felda a kolik šáde. Ale myslim si taky že to cenu nemá. Kup je, repásni a tady prodej 

nemá to smysl
Me by zajimalo zda by mi šli 4 pisty na felicii předek. bude to brzdit lip nebo to nema smysl?
Muzu je mit za lakavou cenu.

-> Marian Heczko: a prestavba potom vyzerá asi takto nejako:
minno120.rajce.idnes.cz/2 011.06_-_2011.07_-_4-piest ove_brzdy_renovacia_zastav ba
minno120.rajce.idnes.cz/2 011.06_-_2011.07_-_4-piest ove_brzdy_renovacia_zastav ba
-> Marian Heczko: Ničeho se neboj stačí tě seriový kotouže trošku ubrat u někoho na soustruhu a nasadíš to tam úplně v pohodě! A štíty trošku víc vyřízneš to uvidíš sám.
aha tak dik :D rači tam necham co tam je a nebudu kombinovat

-> Ondry:
o 9 vteřinek 


Jiný štíty brzd, jiný kotouče, jiný držáky třmenů, jiný třmeny. Jiný držáky hadic do podběhu, a de fakto komplet překopat trubičky vedení brzd.
-> Antony: Byl jsi rychlejší 

Když použiješ i držáky třmenů z Rapida tak to pasuje, ale ještě to chce i Rapid'ácký kotouče a pořešit rozvody brzd.
Jinak, použij hledání. Je tady o tom dost témat.
Jinak, použij hledání. Je tady o tom dost témat.
-> Marian Heczko: jiny držáky brzdičů, kotouče o menším průměru. Jinak stačilo hledat, je to tu už mockrát
hosi pasujou brzdy 4pisty z rapida na 120 bez problemu nebo tam je neco treba predelavat