Odvzdušnění kapalinové ruční brzdy.

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 22.11.2011 do 25.11.2011, založil/a RALLY1976
řadit dle data
11:47:14
25.11.2011
StepaNoFUN
-> RALLY1976: Na horní část brzdiče je jeden odvzdušňovák (ten nahoře), na spodní část brzdiče jsou ty 2 na středu brzdiče... Jinak to odvzdušňuju podtlakem a nikdy nebyl problém. Dokonce ani v případě, že máme na LR jeden brzdič obráceně....
21:50:26
23.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> red.bill: Hmmm, pravda, vpravda 4
21:24:42
23.11.2011
red.bill
-> Antony: To by zadek nebrzdil vůbec, kapalina by se tlačila do nádobky na ručku
15:58:20
23.11.2011
RALLY1976
-> Stepan FUN: Přední brzdiče mám z bývalé Appleho B5-ty jsou po celkové repasi-gumičky,válečky,at d.provrtané nejsou,zadní-ty jsou funglovky.Jedině to asi špatně odvzdušnuju,jak to děláte vy?
09:44:18
23.11.2011
StepaNoFUN
-> RALLY1976: Jedině jak píše Antony . Jinde chyba snad bejt ani nemůže. Pokud povoluješ ty správný odvzdušňováky, tak jedině tohle.
09:03:06
23.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> RALLY1976: Hele, nesehnal jsi náhodou nevědomky už upravené ( provrtané ) čtyrpístky. Potom bys měl propojený oba okruhy přímo v brzdiči a dělalo by to tenhle brajgl. . stačí jedna půlka jednoho brzdiče. . .
upraveno 1x, naposled 23.11.2011 09:08:08
23:19:07
22.11.2011
stepan
-> Martin120L: To nebude ten problém, to má bejt samostatnej okruh a nemá to spolu nic společnýho.
20:28:19
22.11.2011
Martin120L
Na zadku to máš obráceně ty vrchní pístky musí být na pedál a spodní na ručku to bude asi ten problém.
20:26:56
22.11.2011
ZdenoR
Někde je fatální chyba. Pokud to máš zapojené jak říkáš jsou to dva naprosto oddělené okruhy a nemají na sebe navzájem vliv. Taky to tak mam.
20:25:29
22.11.2011
vhml
Však to nemuze mit s ruckou nic spolecnyho ne?



Nepovolujes vzadu omylem odvzdusnovak na hlavni okruh?
20:19:25
22.11.2011
Milan 136
-> RALLY1976: to snad nejde ne? jestli to je zapojený jak píšeš...
20:08:50
22.11.2011
RALLY1976
Zdravím,mám problém s celkovým odvzdušněním brzd.Mám na přední nápravě čtyřpístky na zadní taky.Přední mám s propojkou,zadní spodní pístky mám zapojené normálně do okruhu a vrchni na kapalinovou ručku-nádobka u ručky.Všechno jsem zrepasoval a nejde mě to odvzdušnit-odvzdušním klasicky okruch přes pedál a drží ale jak chci odvzdušnit ručku tak spadne brzdový pedál na zem a nebrzdí nic.Poradí mě prosím někdo jak se to má správně odvzdušnit,díky.4
Extreme Tyres