
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brzdy 1000 Mb
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 22.11.2011 do 25.11.2011, založil/a tomashak - zrušená registrace
→ Jozka: Taky s ním musím souhlasit. Navíc auto bude jezdit jen za krásného počasí a když začne pršet okamžitě zastavuju pod mostem a auto přikrývám plachtou 

-> tomashak: Souhlasím s tím technikem
. A v zimě po ledě to taky jezdit nebude...

→ Jozka a Antony: V pohodě 
Nemyslel jsem jen na zadní nápravu. Ale na všechny 4 kola...Po odzkoušení na válcích zvítězila varianta na všech kolech válečky o ø19mm...Technik říkal že pokud nehodlám jezdit závody nebo stylem brzda-plyn, tak to bude brzdit kráááásně...Což jsem si dneska odzkoušel na těch válcích

Nemyslel jsem jen na zadní nápravu. Ale na všechny 4 kola...Po odzkoušení na válcích zvítězila varianta na všech kolech válečky o ø19mm...Technik říkal že pokud nehodlám jezdit závody nebo stylem brzda-plyn, tak to bude brzdit kráááásně...Což jsem si dneska odzkoušel na těch válcích

-> Jozka: To jsme na tom stejně, já žil v doměni, že se ptá na zadní nápravu. . .
-> Antony: Možná jsem nečetl dost pozorně, původní dotaz jsem pochopil tak, že chce dát 4x 19mm.
-> tomashak: To bude dobrý, řekl bych, že asi vůbec nepoznáš rozdíl..
-> tomashak: To bude dobrý, řekl bych, že asi vůbec nepoznáš rozdíl..
Tak nakonec jsem to vyřešil. Dopředu 22 a dozadu 19. Uvidíme jak se to bude chovat, když tak přehodím zpátky na originál 4x22.
Zatím díky.
Zatím díky.
-> Antony: ...predek bude driv naplnenej, ale bude trochu mene brzdit. Aby brzdil jako prve, bude se muset hodne prislapnout brzda. Rekneme treba stejne, jako tomu bylo s velkoprasaty:) Pri ty shodny poloze pedalu mam ted v systemu vetsi tlak nezli prve. To zaroven znamena i relativne vetsi tlak na zadni brzdy oproti predchozimu set-upu.
Proc jo nebo proc nejo?
Proc jo nebo proc nejo?
-> Jozka: To jo, ale pokud mají být všude 22 a on dá dozadu 19 tak přebrzděnost nezhorší, naopak . .
-> Olgoj Chorchoj: Ano, když budou všechny 19 mm, bude zadek, kterej má brzdit míň, než předek, brzdit stejně a tím bude přebržděnej, 1966 pokud vím nemá omezovač tlaku pro zadní válečky.
-> tomashak: Při nějakým popojíždění ani nic nepoznáš, měl jsem všelijaký kombinace, nejlepší se jevila 25,5 vpředu a 19 vzadu, ale pokud nejezdíš nějakou pilu a v zimě je auto ve stodole...
-> tomashak: Při nějakým popojíždění ani nic nepoznáš, měl jsem všelijaký kombinace, nejlepší se jevila 25,5 vpředu a 19 vzadu, ale pokud nejezdíš nějakou pilu a v zimě je auto ve stodole...
-> Olgoj Chorchoj: Tlak je vždycky stejnej
19 prasátko se dřív roztáhne ale vyvodi menší sílu. Naopak 22 potřebuje víc kapaliny, ale zato vyvodí větší sílu na pakny. Na přední nápravě je vždy větší brzdná sila. A ikdyž dá dozadu 19, brzdit to bude, jen bude pedál zabírat dřív 


no, mozna si to predstavuju spatne, ale pri stejny poloze pedalu jako s 22prasatama bude relativne vetsi tlak na zadek...??? Rozumim i vasemu vysvetleni, ale proc by ale dopredu davali inzenyri prasata vetsi a dozadu mensi?
Taky si myslím že by se nemělo nic moc stát, krom toho že budu muset víc dupnout na pedál
Dík za názory!

Dík za názory!
-> Olgoj Chorchoj: Spíš obráceně, ne?
-> tomashak: Až tak moc by se stát nemělo . .
-> tomashak: Až tak moc by se stát nemělo . .
Hmm, nejspis pak bude prebrzdenej zadek:-/
Ahoj, prosím o radu. Na svojí Š1000 MB r.v. 66, jsem dostal brzdové válečky ø 19mm. Origo mají být ø 22 mm. Co se stane když namontuju ty 19-tky?!
Je to rozumné řešení?!
Díky za názory.
Je to rozumné řešení?!

Díky za názory.