Brzdy 1000 Mb

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 22.11.2011 do 25.11.2011, založil/a tomashak - zrušená registrace
řadit dle data
19:33:31
25.11.2011
tomashak - zrušená registrace
→ Jozka: Taky s ním musím souhlasit. Navíc auto bude jezdit jen za krásného počasí a když začne pršet okamžitě zastavuju pod mostem a auto přikrývám plachtou 1
07:39:04
25.11.2011
Jozka
-> tomashak: Souhlasím s tím technikem3. A v zimě po ledě to taky jezdit nebude...
21:53:11
24.11.2011
tomashak - zrušená registrace
→ Jozka a Antony: V pohodě 6

Nemyslel jsem jen na zadní nápravu. Ale na všechny 4 kola...Po odzkoušení na válcích zvítězila varianta na všech kolech válečky o ø19mm...Technik říkal že pokud nehodlám jezdit závody nebo stylem brzda-plyn, tak to bude brzdit kráááásně...Což jsem si dneska odzkoušel na těch válcích 1
11:40:27
24.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Jozka: To jsme na tom stejně, já žil v doměni, že se ptá na zadní nápravu. . .
07:33:14
24.11.2011
Jozka
-> Antony: Možná jsem nečetl dost pozorně, původní dotaz jsem pochopil tak, že chce dát 4x 19mm.

-> tomashak: To bude dobrý, řekl bych, že asi vůbec nepoznáš rozdíl..
14:59:40
23.11.2011
tomashak - zrušená registrace
Tak nakonec jsem to vyřešil. Dopředu 22 a dozadu 19. Uvidíme jak se to bude chovat, když tak přehodím zpátky na originál 4x22.

Zatím díky.
11:35:05
23.11.2011
Olgoj Chorchoj
-> Antony: ...predek bude driv naplnenej, ale bude trochu mene brzdit. Aby brzdil jako prve, bude se muset hodne prislapnout brzda. Rekneme treba stejne, jako tomu bylo s velkoprasaty:) Pri ty shodny poloze pedalu mam ted v systemu vetsi tlak nezli prve. To zaroven znamena i relativne vetsi tlak na zadni brzdy oproti predchozimu set-upu.

Proc jo nebo proc nejo?
08:53:46
23.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Jozka: To jo, ale pokud mají být všude 22 a on dá dozadu 19 tak přebrzděnost nezhorší, naopak . .
08:12:57
23.11.2011
Jozka
-> Olgoj Chorchoj: Ano, když budou všechny 19 mm, bude zadek, kterej má brzdit míň, než předek, brzdit stejně a tím bude přebržděnej, 1966 pokud vím nemá omezovač tlaku pro zadní válečky.

-> tomashak: Při nějakým popojíždění ani nic nepoznáš, měl jsem všelijaký kombinace, nejlepší se jevila 25,5 vpředu a 19 vzadu, ale pokud nejezdíš nějakou pilu a v zimě je auto ve stodole...
06:49:44
23.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: Tlak je vždycky stejnej 4 19 prasátko se dřív roztáhne ale vyvodi menší sílu. Naopak 22 potřebuje víc kapaliny, ale zato vyvodí větší sílu na pakny. Na přední nápravě je vždy větší brzdná sila. A ikdyž dá dozadu 19, brzdit to bude, jen bude pedál zabírat dřív 4
01:21:53
23.11.2011
Olgoj Chorchoj
no, mozna si to predstavuju spatne, ale pri stejny poloze pedalu jako s 22prasatama bude relativne vetsi tlak na zadek...??? Rozumim i vasemu vysvetleni, ale proc by ale dopredu davali inzenyri prasata vetsi a dozadu mensi?
20:33:53
22.11.2011
tomashak - zrušená registrace
Taky si myslím že by se nemělo nic moc stát, krom toho že budu muset víc dupnout na pedál 6

Dík za názory!
17:05:03
22.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: Spíš obráceně, ne?

-> tomashak: Až tak moc by se stát nemělo . .
17:01:22
22.11.2011
Olgoj Chorchoj
Hmm, nejspis pak bude prebrzdenej zadek:-/
15:41:35
22.11.2011
tomashak - zrušená registrace
Ahoj, prosím o radu. Na svojí Š1000 MB r.v. 66, jsem dostal brzdové válečky ø 19mm. Origo mají být ø 22 mm. Co se stane když namontuju ty 19-tky?!

Je to rozumné řešení?! 7

Díky za názory.
Extreme Tyres