skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda prevodovka vymena spojky
-> Kuladmin: rovnaké
-> Mr.X_: Jop diky o tom rozdilu 1,3+1,6 vs 1,9 vim.
Ložisko je jako jediný stejný pro všechny. Liší se jenom průměry přítlačáku a lamel - 1.3 a 1.6 versus 1.9. Na to bacha. Mě jednou poslali 190mm přítlačák a 200mm lamelu. Přišli jsme na to, až když bylo auto rozdělaný na dílně, tak jsem to musel narychlo shánět.
-> suri: Prosimte to vypinaci lozisko je na vsechny feldy stejny? nebo i ty se lisi?(mysleno 1,3; 1,6 a 1,9) Dik
-> Kuladmin: a ložisko origo!
-> suri: jasny dik moc
-> Kuladmin: my sme prestrčili drot z autogénu a zahli ale stačí keď pri nahadzovaní poloos netrafíš hneď na prvý krát torška sa to oklepe a môžeš rozoberať prevodovku.. aspon za tu istotu to stojí
-> Kuladmin: samozrejme , vypadnutý satelit nie je nič neobvyklé , je v duferáku na guľovej ploche a do dvoch strán je v obale diera , kto s tým pohadzuje nemá problém aby padol do prevodovky a môžeš rozpolovať , stačí tam dať kus hadice alebo tak aby s nemal kam pohnúť - pozrieš a uvidíš
kedže máš starú kasňu tam nič také nie je je tam dosť miesta , treba origo guferá na poloosy ak nechceš úniky a nový olej ak sa mení , inak prípravok na stredenie je iný ako na novšie motory 1,3-1,9 v podstate treba favoritový
kedže máš starú kasňu tam nič také nie je je tam dosť miesta , treba origo guferá na poloosy ak nechceš úniky a nový olej ak sa mení , inak prípravok na stredenie je iný ako na novšie motory 1,3-1,9 v podstate treba favoritový
Jo to verim ze zas budu nadavat jak......
Neco tam nacpu prosychr a snad vse pujde jak ma.


a když budeš mít kliku nebude ti stačit plochý šroubovák ani páka standartních rozměrů, pak budeš sprostý až brunátný

-> Kuladmin: jinak ty poloosy vycvaknes pomoci velkeho plocheho sroubovaku,nebo vhodneho pacidla,na koncich jsou jen pojistne krouzky...
neptal bych se jestli to ma cenu, pro jistotu bych to tam nacpal..
nikdy nevis a nerad bych rozebiral potom prevodovku..

-> jarda.u1: Jo jasny pravda.
vezli sme převodovku ze šroťáku pak sme jí přendavali v dílně asi měsíc válela se tam natočená na všechny strany a potom když došlo na montáž tak vše v pohodě,naprosto bez problému funguje 

-> Kuladmin: tak zkrz ho urcite neprostrcis....
Ha tak to koukam o tom jsem ani nevedel minuly tyden jsem delal na felde spojku (1,3MPI)
nic jsem do diferaku nedaval a v pohode tak nevim a ze jsem s ni dost zapasil nez jsem ji dostal zpatky a cca rok zpatky (1,6) taky spojka to sami a v cajku!!!!
nic jsem do diferaku nedaval a v pohode tak nevim a ze jsem s ni dost zapasil nez jsem ji dostal zpatky a cca rok zpatky (1,6) taky spojka to sami a v cajku!!!!
Presne, takze kdyz budu mit ,,klacek,, prostrcim zkrz bude to cajk?
Me by zajimalo, zda se to fakt muze stat a nebo to je nejaka legenda. Zatim sem tam vzdy dal orech z goly, ale ma to cenu?
prej by se mohl vysypat diferak, kdyz tam nic nedas. ve skole sme tam strkali specialne upraveny koste.. 

Brzo me asi ceka vymena spojky no co nadelam postup znam to je v cajku jen by me zajimalo proc davat do prevodovky kdyz jsou venku poloosy nejakou trubku /tyc apod? co se muze uvolnit /vypadnout? A jeste pro sychr dotaz jsou ty poloosy zajistene v prevodovce jan ,,zacvakle,, pomoci pojistneho ,,krouzku,, ? Takze staci vypacit ven. Je tam jeste neco na co si dat bacha? Predem diky.