skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Snížení, zvýšení Fáčka
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 29.10.2011 do 29.10.2011, založil/a black_devil
-> ochoda: ano mr. kubas je na předku má /měl
-> vhml: na predek prej dou z OPEL calibra ale nevim co je na tom pravdy a jak to funguje :) ja tam mam pruziny a tlumice z dieslu ufikly a sem spokojenej :)
-> Kuladmin: zrejme proto mam feldu v terenni uprave :-(
Z jakejch seriovejch pruzin volit na feldu kombi pro snizeni predku i zadku?
Z jakejch seriovejch pruzin volit na feldu kombi pro snizeni predku i zadku?
Omrkni a taky koukni na uložení pružin na tlumiči. Mně osobně se stalo, že na jednom tlumiči ta miska dole jaksi uhnila
-> ZdeněkH:
omrknu to


Jestli taky nemá zadní tlumiče už v kufru 

-> Kuladmin: aha věděl jsem že to tak nějak je
Obracene kdyz das tlumice z feldy na facko budes mit predek o cca 2-3cm niz ale kdyz das z facka na feldu pak je to na felde nakopnuty smerem vzhuru.
-> black_devil: od 5000kč (6000kč) do 12000kč, otázka je stav tlumičů, opotřebovanost....
-> OndraKrupi: to nevím, zkusím se podívat, kdyžtak hodím nějaký fotky. Jinak za kolik s tak daj HP sehnat?
-> black_devil: leda že bys napředku měl tlumiče z feldy, proto by předek byl vysoko. já měl na feldě předek taky vysoko, dal jsem hp a je to rovně jak má být
-> jok3r: no.. dohromady možná i jo, známej co měl fenu rotvajlera, tak měla +/- 57 kg.
-> black_devil: no tak predpokladam ze nemeli dohromady vic jak metrak :D
-> jok3r: no sudy ani pytle to nebyly, ale vozil tam pán 2 rotvajlery :D
ono jestli vozil nekdo v kufru sudy s pivem nebo pytle s cementem x let tak se nedivim ze to vzadu sedlo,,, mozna by stacili novy pruziny nebo s feldy v combiku nebo z formana to uz je fuk
-> black_devil: Buď uřízni pár zavitů na předku nebo dej na prdel pružiny z Formana 

Ahoj, sorry, že zase otravuju, ale potřeboval bych radu, jak snížit, nebo zvýšit Fáčko. Nelíbí se mi, jak má předek oproti zadku vysoko. Což moc nechápu, pač na předek působí vyšší hmotnost, tím pádem by měl být předek níž, jako třeba u škodovek, kde je motor vzadu, prdel dole a předek ve vzduchu. Kdyby to šlo, tak bez větších investic a zásahů. Nevím, jestli by bylo lepší zvednout prdel, nebo snížit předek. Lepší by asi bylo zvednout zadek, protože se mi zdá celkem nízko, ale nevím, jestli to jde. Děkuju.