skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hp Sporting
Pokud to děláš na autě, tak minimálně. Jako při propružení. Jde o to, že sbíhavost se udává zřejmě pro klidovou polohu, kterou teď posuneš. Spodní rameno by u MacPhersona mělo být v klidu v poloze pod nápravnicí a při běžné jízdě se odtud pohybovat do "nuly", pak to funguje optimálně. Pokud se to sníží, tak se pohybuje od nuly nahoru, čímž se při propružení nepatrně odklánějí kola do V, místo do A. Řešení je posunout nápravnici nahoru, což nejde, nebo posunout horní uchycení směrem k motoru, což jde. Zpět k dotazu... Sbíhavost se při tom trochu mění ale myslím, že nijak drasticky. Je to jako když naložíš spolujezdce a auto klesne k zemi.
-> Mach: samozřejmě se to změní taky.
nevedel by nekdo jestli se na sportingach na felicii pri presazeni misky nahoru nebo dolu zmeni geometrie. Kdyz jsem na normalnich tlumicich dal kratsi pera tak se to zmenilo a musel jsem na sbihavost,tak by me zajimalo jestli u HP je to taky tak.