-> James1991: tak to vyměn znovu, a za pul roku mužeš zas,,,
mě to chrastí taky už 4 roky od doby výměny spojky,, neřešim pač to bude chrastit zas . . .
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spojka problem
-> Tomaso435:
Protože sem měnil spojku tak sem koupil celou sadu..nebo sem jí spíš měnil i s tou převodovkou kterou sem hlavně měnil:D
Protože sem měnil spojku tak sem koupil celou sadu..nebo sem jí spíš měnil i s tou převodovkou kterou sem hlavně měnil:D
-> James1991: tak proč si to měnil . . . všechno co tam dáš jinýho než z výroby už bude stát za hovno a budeš to pořád řešit...
-> Tomaso435:
Původní ložisko mi nechrastilo...
Původní ložisko mi nechrastilo...
-> James1991: tam to chrastí z výroby,, neřeš
Chrastí mi spojkové ložisko u Fa
Když se ale zahřeje motor, přestane to pak, nemáte nějaký nápad jak to ložisko třeba něčim namazat aby ztichlo? Sundavat totiž převodovku kvuli spojkovýmu ložisku se mi ani trochu nechce
Jestli by to nešlo nějak přes "špunty" na převodovce...Mimochodem ložisko sem dával cca před půl rokem nový i se spojkou od Luku..


tak vyřešeno problem byl ve vypinani ložiska nevracelo se tam kam mělo zaměnil jsem to za druhe vypinani z jineho 5q a je vše v pořadku
tak to bych kecal mrknu na něj k večeru, nema k tomu tedka přistup mysliš že by to mohlo byt ono?měl jsem předtim taky 5q převodovku ale ta hučena a valil z ni olej tak jsem ji vyměnil ta tu druhou ta ma najete 70tk a je z roku 89 ale nevim proč už tam je vypinani jak na 130chtěl jsem že tam osadim z te puvodni převodovky ložisko se všim ale to tam nedam to ložisko je o pul milimetru menši
-> miloshh: No a to ložisko v klikovce je ok?
jojo taliřovou pružinu,vuli tam mam a zkurvit by se nemělo jak jsem to uslyšel při řazeni tak šel hnedka motor ven a včera jsem ho držel v ruce to ložisko a nic mu nebylo ,spiše proč to děla až nad třeba 2500 otačeka když zmačknu spojku tak chvili nic a potom to začne hrčet
-> miloshh: Sice jsi mi neodpověděl, ale předpokládám tedy talířovou pružinu. Tak pak by to mělo být ok.
A máš vůli na vypínací tyčce? Třeba se ložisko pořád točí a zkurvilo se.
A máš vůli na vypínací tyčce? Třeba se ložisko pořád točí a zkurvilo se.
novy sachs
-> miloshh: A přítlačák máš jakej?
JA UŽ TAM MAM PRAVĚ TEN NOVY TYP ASI V TAKOVE PLASTOVE KLECI
-> miloshh: Jestli tam máš starej typ ložiska na packovej přítlačák, tak je to jasný. Ložisko je v pytli. A na 130 se dá sehnat. Jen ten prodavač je buď blbej nebo línej.
motor jsem měl venku už asik 3x je tam pravě už vypinani spojky jak na 130 a tam je jinči ložisko a to se pry už neda sehnat mi tvrdil v mototechně daval sem novy přitlačak lamela je ok složil jsem to vše ok najel jsem asik 50 km potom jsme to zatižili ve 4 lidech a z ničeho n ic to začalo dělat
tatik tvrdil že když to zažne takle drnčet tak se otřasa i motor
a co takhle ložisko pod setrvákem co je nalisované v klice
ja promazal ložistko 5krat šlapnul na spojku když motor běžel a nic po 6te zase stejny rachot :-(
-> miloshh: zkus kouknout kolem válečku tam jde na ložisko hezky vidět a třeba zkus na ložisko fouknout trocho konkoru nebo něčeho takového ale rozumě at se to nedostane na lamelu.
tohle se oběvilo dneska aji mně nastartoval jsem zastavil jsem u brany sešlapl spojku a rachot jako by se mnělo rozpadnout ložisko či co, ložislo se normalně toči v letě jsem ho kupoval nove i z lamelou a přitlačakem 40km legalně najetych bez problemu a naraz tohle .
-> miloshh: Motor ven a uvidis!!!
zdravim potřeboval bych poradit ohledně spojky na škodovce120 v nizkych otačkach vpořadku ale u vyššich když vymačknu spojku chvili nic a pochvili začne takovy kovovy zvuk jako kdyby ložisko o přitlačak nema s tim někdo zkušenosti? převodovka je 5q z roku 89 a motor tam mam favorita tedka