Štefty nebo závit?

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 08.08.2011 do 12.08.2011, založil/a BlackBull
řadit dle data
13:09:52
12.08.2011
Jozka
-> Borin - Král tuzerů: Určitě jo, taky bych to tak viděl, je to jistota.. Ale vycházel jsem z toho, že u bejvalý firmy si jeden kluk splašil kus plechu snad z pražskýho "Letova" (obchodní název si nepamatuju), nechal z něj udělat 30 + 40 mm podložky na Rapida a víc jak rok na nich jezdil.. Dokonce měl tuším kola s roztečí 100 nebo spíš 4x108. Pak mi zmizel z dohledu on i Rapid, ale vím, že ještě žije..4
12:51:44
12.08.2011
U-Geen
-> Borin - Král tuzerů: nebo zavitovou vlozku
12:49:17
12.08.2011
Borin - Král tuzerů
-> Jozka: Duralový podložky jedině se šteftama...jezdil jsem na tom asi 4 roky a bez problému...u duralu bych se bál vymačkání při těch rázech...
08:19:52
11.08.2011
Jozka
-> BlackBull 08.08.11 19:05:11: U škodováckých podložek je minimální tloušťa limitovaná spíš výškou origo matice, kterou se na náboj šroubujou. V oceli je 20 mm závit v pohodě, ovšem je pak těžká jak prase - ale do hliníku bych se osobně bál i při délce zašroubování 30 mm (2x14). Leda možná použít ještě tak tvrzenej "leteckej" dural..

-> vhml: 3 4
17:29:12
10.08.2011
vhml
-> BlackBull: určitě ne



-> Jarda/felda: takže když kola přišoubuju M6tkou, tak mi stačí závit 12mm? 3 3 3
16:43:30
10.08.2011
BlackBull
-> Jarda/felda: Díky

Takže závitu se nemusím bát že se to vytrhne nebo něco podobného?
19:33:39
08.08.2011
Jarda/felda
-> BlackBull 08.08.11 19:05:11: ano do hliníku dvojnásobek průměru šroubu 4
19:05:11
08.08.2011
BlackBull
-> vhml: jj já vím měřil jsem to ale když se děla podložka tak musí být minimálně 20mm široká aby tam mohl být zavit(četl jsem to takže nevím jestli je to fakt)
17:18:54
08.08.2011
vhml
-> BlackBull: při rozteči 100 ne, je tam cca 18mm
16:16:35
08.08.2011
BlackBull
-> vhml: Nebude na závit tzv. málo masa(materiálu)?
16:08:15
08.08.2011
vhml
-> BlackBull: v tom případě si hod korunou.



Na štefty se bude lépe nasazovat kolo, pod šrouby snadno dáš větší podložku
16:07:19
08.08.2011
havlik
kdyz dáš štefty nebudeš se muset bát pří vyměně kol případně při použití delších šroubů že ti praskne kotouč. Teda v případě toho že do něj neprovrtáš díry v místě průchozích šroubů
16:01:11
08.08.2011
BlackBull
-> vhml: Super rada ale na to jsem se neptal4 Mám možnos udělat obě dvě možnosti.6
15:57:05
08.08.2011
vhml
Lepší nebude asi ani jedno.



Snažší dle toho jestli disponuješ lisem nebo závitníkem
15:52:01
08.08.2011
BlackBull
Je lepší do náboje udělat závity nebo nalisovat štefty? Když se náboj předěláva ze 4x130 na 4x100. Díky za rady.
Extreme Tyres