teoretizování- zadní zavěšení...

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 04.08.2011 do 04.08.2011, založil/a anubis
řadit dle data
23:20:08
04.08.2011
anubis
jj hezké... tady je 911 RSR (sportovní verze) krása...



a jsou z plechu....



navíc u tohohle se dá dosáhnout 10° úhel a nemusej se měnit držáky v kastli stačí použít držáky příčky a odpovídajícím způsobem je vyztužit...
zvětšit teoretizování- zadní zavěšení... - obrázek od anubis vložen 04.08.2011 23:20:08
upraveno 1x, naposled 04.08.2011 23:21:22
23:14:00
04.08.2011
death
23:01:33
04.08.2011
death
1) tak buď místo příčky stávající vyrobit její obdobu která by byla do stran delší, čili přesahovala by do kapsy pro podélné rameno



2) příčku nechat téměř jak je a druhé uložení ramen mít jako se dává molčanovka



vlečka může být stavitelná taky, ucha na vlaštovce s oválnou dírou pro odklon, na nějaké fotce to tu už bylo, štelovat sbíhavost by se určitě dalo lépe na tom provedení od porsche



Jestli se nepletu tak ramena tam mají hlinková a na nich přišroubovaný "tenký" plech k druhému uložení, pak je pomalu jednodušší aplikovat svařenec molčana a ladit než vyrábět jiný jen štelovatelný na rameni a ne na úchytu do kastle. Každopádně vývojáři od porsche věděli co dělají :) ten "tenký plech" tam je kvůli geometrii při různých jízdních situacích kdy se "vhodně" deformuje a dolaďuje geometrii



Ale teoreticky by to bylo skvělé řešení
22:30:46
04.08.2011
anubis
4. série
zvětšit teoretizování- zadní zavěšení... - obrázek od anubis vložen 04.08.2011 22:30:46
22:30:19
04.08.2011
anubis
3. rameno
zvětšit teoretizování- zadní zavěšení... - obrázek od anubis vložen 04.08.2011 22:30:19
22:29:32
04.08.2011
anubis
2) podélný rameno
zvětšit teoretizování- zadní zavěšení... - obrázek od anubis vložen 04.08.2011 22:29:32
22:28:53
04.08.2011
anubis
teď jsem koukal na net na kitový zadní závěsy na starejch porsche (911- 964) a docela mě to chytlo... spousta lidí nazývá vlečku sešroubovaným paskvilem a ve skutečnosti v porsche by se to dalo nazvat podobně... je tam vnitřní rameno chycený na obdobě příčky kterou tvoří trubka.... a vnější ramena jsou našroubovaný a jsou ze slabýho plechu a jsou do tý trubky uchycený přes bronzový pouzdro...



napadlo mě že by se podobná věc dala použít i na škodárně... vyztužit držáky příčky a celou nápravu uložit jen na nově vyrobenou příčku s podobným systémem...



je to jen teorie- taky je to v názvu tématu1



ale mohlo by to celkem obstojně fungovat... navíc na fotkách je bezvadný štelování...



1) příčka
zvětšit teoretizování- zadní zavěšení... - obrázek od anubis vložen 04.08.2011 22:28:53
Extreme Tyres