delka "textilního prouzku" na zadni naprave

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 03.08.2011 do 04.08.2011, založil/a pepik-lepik
řadit dle data
21:03:57
04.08.2011
minno
-> Tuner#2: je to tak no, ja tiež nevyberiem vzadu pružinu bez sťahováka....sťahovák nemám tak som to sťahoval tými plastovými elektrikárskymi páskami.... Ale podviazať som to podviazal hlavne kvôli tomu že mám kratšie kyvkpvé tlmiče bez dorazu tak aby sa mi tie tlmiče nezničili....

-> 4dams: akoto že si tam nemohol dostať pružiny9 však nápravu si renovoval a pri montáži nápravy nie je potreba sťahovák na to aby si tam vložil pružinu....
18:09:22
04.08.2011
4dams
Ja som do mojho auta nedal vleckove pruziny prave preto ze som ich tam nevedel nacpat, tak som dal kyvkove. Az potom tu som sa dozvedel ze tie kyvkove su mozno aj lepsie
18:02:23
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: -> Klubko_: Pravda, vzpomínám si na MATTESSa jak si při vyndavání pružin ze zadku musel půjčit dokonce stahovák (na mě pružina vypadne sotva 5cm pod polohou kde je kolo ve stlačené podobě 40), ale zas na sérii s vlečkovýma pružinama netřeba podvazovat. Vlečkový nový jsem měl na autě rok, auto bylo jak koza a nikdy se nic nestalo a to jsem s tím na Hrocháči i oral 5
17:58:14
04.08.2011
Klubko_
-> minno: jo, to mas pravdu. Postup se spoustenim ramene je pouzitelnej jen pro neserovy kratsi pruziny.
17:24:48
04.08.2011
ondie
-> Nwkt: hezky,vidim poprvý...kdysi sem moh koupit Garde podélný ramena i s nejtovanejma vlečkožábama..byly to origo G,co maj na podvazek navařenej takovej spešl "domek" a ne jen tu chudou pásovinku,jak se to vyskytovalo později...trochu lituju,že sem je tenkrát nekoupil.
12:04:39
04.08.2011
minno
-> 4dams 04.08.11 09:10:04: to by už bol podľa mňa moc dlhý ten dorazový pásik a neúčinný. Origo vlečková pružina sa začne oddeľovať zo spodného uloženia až keď je už rameno značne vyklopené a to už môže v takom prípade aj hroziť vypadnutie poloosy.

Osobne odporúčam vyklopiť rameno podľa vlastného uváženia toľko, aby bola poloosa ešte bezpečne uložená v unášači a pružina bezpečne na svojom mieste a tak zmerať dĺžku na výrobu podvesu.
upraveno 1x, naposled 04.08.2011 12:05:21
12:01:22
04.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 4dams 04.08.11 09:10:04: Ano přes tak, míra nejde říct obecně to je samozřejmě blbost. Já tam dát origo z Garde, tak jsou tam prd platné, neb mě pružina dávno vyskočí z uložení než by byl pás napnutý...
11:51:12
04.08.2011
Nwkt
-> ondie: To se vyskytlo zde v inzerci, jako origo nd
11:17:10
04.08.2011
ondie
-> Nwkt: to sis vyráběl,anebo se to vyskytlo jako ND ?
09:10:04
04.08.2011
4dams
Mne Tuner radil (na zdvihnutom aute) spúšťať pomaly rameno na zdviháku a keď sa začne robiť medzera medzi pružinou a spodným uložením pružiny, vtedy zmerať a urobiť podľa toho ten pás. Ak som to dobre pochopil. Lebo každý môže mať iné pružiny, ramená, domčeky...
06:25:44
04.08.2011
Discovera
-> fidelmc: Tam podvaz není třeba.. u kyvky je podvázáná (pokud jí tam máš) z výroby plechovým "U"čkem celá nohavice.
02:16:57
04.08.2011
fidelmc
U kyvky je stejna, nebo jina delka podvazu?
20:37:54
03.08.2011
pepik-lepik
dekuju ti :)
16:24:12
03.08.2011
Nwkt
Z fotky prd poznat, je to 29 cm
16:23:41
03.08.2011
Nwkt
To je u Garde
zvětšit delka
16:19:26
03.08.2011
pepik-lepik
Zdravim, potrebvoal bych radu, na zadni naprave u rapida je takovy textilio-gumovy prouzek, pripevnenej je na podelnym ramenu a karoserii, nevite nekdo jak ma bejt dlouhy ? omlouvam se jestli to tu uz nekdy bylo
Extreme Tyres