brzdy problém :(

prohledat
286 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 12.07.2011 do 02.12.2016, založil/a disco_punk
řadit dle data
21:18:55
09.03.2014
MOLSO
-> Stepan FUN: pokial si spravne pamatam tak fav / fel valceky su ine (chcel som dozadu davat 22 z felicie a nepasovali hlbkou - bolo by nutne pouzit distancnu podlozku medzi stit a valcek)
19:23:58
09.03.2014
kury
Přesně jak píšou kluci. Dozadu beralový pakny a dopředu DS2500. Zrovna o víkendu jsem dával dopředu DS2500 místo starých DS2000. A už při zajíždění super.
18:36:37
09.03.2014
StepaNoFUN
Jenom technická - válečky na 1000MB (prům. 22mm) jsou stejný jako FA pick-up? A má 1000MB oboje válečky stejný? 1000covku jsem neměl rozhrabanou už hooodně dlouho. :-/
14:31:48
09.03.2014
vhml
-> Lůďa 09.03.14 11:41:44: přesně jak píše eidy + dozadu 22mm prasátka.



A nebudeš se stíhat divit jak to najednou umí brzdit.



Co máš za gumy? Aby to taky uměly přenést...
11:41:44
09.03.2014
Lůďa
Snad nebude vadit, když se s dotazem přidám sem. Na jedné Š100 máme akorát 4pístkové brzdiče, jinak brzdy bez úprav. Ale potřebovaly bysme zlepšit brzdící účinek, nejlépe bez zabudování posilovače. Myslíte, že by třeba pomohlo dát nějaké lepší destičky, pakny případně jaké? Děkuju za tipy, rady.
00:28:16
10.12.2013
Bukaj
-> Syny: No, neměl jsem doma náhradní ventil, tak jsem nahodil HBV i s posilovačem z Feldy (jak jsem zjistil, nebylo to PnP1) a teď mi prozměnu blokuje dřív levý zadní kolo... 3
00:25:03
10.12.2013
Syny
-> Bukaj: To je stejne mazec - takova picovina a jak to je na ovladani auta znat :)
00:08:18
10.12.2013
Bukaj
Detail:
zvětšit brzdy problém :( - obrázek od Bukaj vložen 10.12.2013 00:08:18
00:07:03
10.12.2013
Bukaj
Tak viník odhalen 1

Jak jsem předpokládal...
zvětšit brzdy problém :( - obrázek od Bukaj vložen 10.12.2013 00:07:03
09:10:39
09.12.2013
lacko
neskusal si prehodit prasiatka zlavej zadnej na pravu odvzdusnit a potom vyskusat ci bude zase ta prava strana blokovat?
07:47:41
09.12.2013
Bukaj
Tak se čím dál tím víc kloním k chybě omezovacího ventilu - včera jsem s autem jel a zkoušel, co to dělá:

Ručka brzdí plusmínus symetricky (jedno kolo blokuje vždy trochu dřív, ale pokaždé jiné, což přisuzuji nesourodosti terénu).

Při pozvolném sešlapování pedálu brzdí auto symetricky, i když dojde k zablokování kol.

Při prudším sešlápnutí pedálu se blokuje PZ kolo a auto jde do smyku.

Takže buď někde bordel v tom ventilu, nebo prostě odešel. Zkusím to rozebrat a uvidím, kdyžtak rovnou nahodím HBV s posilovačem z Feldy 6
00:50:37
07.12.2013
Bukaj
-> darklord: Díky, ale to asi nebude ono (doufám).

Náprava je zdravá a zjistil jsem, že se to děje jen někdy (i když většinou).

Občas se blokne dřív levé zadní kolo, každopádně mne štve, že se blokuje dřív zadek. Přední brzdy před technickou (cca 2 měsíce zpět) stočený kotouče, nový desky a rozpohybovaný pístky i čepy, komplet systém odvzdušněn. Jen do LZ bubnu jsem myslím nelezl, tam bylo před 2 roky nový prase, na TK byl problém s pravým kolem a ručka brzdila souměrně...

Pokud zejtra nebude půl metru sněhu, mrknu na to...
23:25:08
05.12.2013
darklord
-> Bukaj: sup na techweb, gokralik toto riesil, nakoniec prasknuta naprava ci co to bolo 3



skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=7&t=...
upraveno 1x, naposled 05.12.2013 23:27:14
22:57:59
05.12.2013
Bukaj
Vetřu se:

Favorit (starý model) - při silnějším brzdění blokuje PZ kolo.

Může být vadný omezovač tlaku? Nevím, jak to má fungovat, nikdy jsem to nerozebíral (Na Feldě to nemám - kombík...).

Před cca 2 měsíci bylo auto na STK, PZ kolo blbě brzdilo - zatuhlé prase. To jsem narychlo vyřešil vyčistěním prasete a pístků a výměnou gumek. Poté odvzdušněno komplet auto a předáno k užívání tátovi...

...teď jsem v tom začal jezdit do práce a ty brzdy se chovaj divně - cca do půli chodu pedálu je to "normální" lineární průběh brzdného účinku a pak najednou změna na exponenciální9

Možná je to u favorita vlastnost a ne závada, je to první auto s takto lehkou prdelkou, ve kterém jsem kdy jel, tak nevím...



Šly by případně na Favorití HBV použít omezovače tlaku z Feldy? Tedy pokud bych zjistil, že závada je v tom ventilu...
00:07:26
03.12.2013
minno
-> Syny 02.12.13 23:00:21: A predsa to jazdí :) Odpoveď je jednoduchá - u nás v okolí také šróby len tak nekúpiš a jazdiť niekam 100 km len kvôli pár šróbom sa mi fakt nechce. Teórie s tepelnou rozťažnosťou a podobne by som sem fakt neťahal. Keby len takéto zverstvá sa páchali :) A neboj, neohrozujem s tým nikoho, je to overené u veĺa ĺudí a osobne mám s takýmto riešením odjazdené už cirka 100 tis. km zima-leto. A zas nie som také prasa aby som montoval niečo neoverené a potom sa viac o to už ani nezaujímal. Nápravy a dôležité súčasti minimálne vždy po montáži pravidelne kontrolujem, či je všetko v poriadku.
23:58:52
02.12.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Mas recht, nevedel jsem puvod slova vazelina, to je pravda. Prestal jsem s tim proto, ze to uz nebylo vtipny 3 Coz mozna nebylo nikdy.
23:49:21
02.12.2013
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nekecej voe :) Do ted si pamatuju jak ses tu ptal, proc to je tedy vazelina, kdyz se s tim nevaze, ale maze 47 Az kdyz te tu bylo vysvetleno, ze vazelina je to proto, ze je vazka, tak si s tim prestal 3



"Kor" mi prijde jako slovo divny, ac je to asi spravny vyraz. "Kord" je uplne neco jinyho, tak zbylo jenom "kort" :) Komu se to nelibi, at si ... vis co :) A vubec - res brzdy :)
upraveno 2x, naposled 02.12.2013 23:50:19
23:46:01
02.12.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: To proto, ze plno hejlu nerozlisuje vazelinu a mazaci tuk 1
23:43:31
02.12.2013
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A co jako? 3 Tyvole bejt tebou, tak vubec nereaguju na nejaky zpraseny nebo tobe neznamy slova, po tom cos tady leta prosazoval mazelinu :)
upraveno 2x, naposled 02.12.2013 23:44:34
23:05:05
02.12.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Kort 3 3
23:00:21
02.12.2013
Syny
-> minno 02.12.13 21:57:58: Tak on s tim zadnej problem nebude do doby nez s tim bude problem 47 Jen mi vrta hlavou, proc puntickar jako ty si na urceny mista neda srouby se spravnou pevnosti. Kort jeste na napravu. Nejsem si ted jistej jak moc jsou spodni kozliky utazeny, ale neni tam ta pevnost 10,9 prave kvuli tomu, ze maj velkej utahovaci moemnt? A kdyz do toho jeste zapoctes teplotni roztaznost (ne kadzej ma auto jen na leto), tak bych osobne tech 10,9 dal kam jen to jde - i na mista kde ma byt standardne 8,8 - spis nez naopak :)
22:09:32
02.12.2013
Exon
Nevíte nekdo ještě jaké tam jsou šrouby zrovna koupím nové. M8x14? nebo M8x16? Sice je to nepatrný rozdíl mezi nima, ale tak at tam mám zrovna ty co tam mají být když už.. :-D Díky
21:57:58
02.12.2013
minno
-> stepan: Ja som mal z výroby 8.8. A stačí si pozrieť katalóg. Na prednej náprave je zo štandardných neatypických šróbov použitá pevnosť 10.9 len na kozlíkoch spodných ramien, všade inde je 8.8 alebo atyp. Osobne mám aj na kozlíkoch 8.8 a žiadny problém :)
21:52:14
02.12.2013
stepan
-> minno: Seš si jistej že tam byli z výroby 8.8? Na moji nápravě byli zaručeně 10.9, ale třeba zrovna byli skladem jiný, tak to tam dali. Na to, že by se v tom někdy někdo hrabal to nevypadalo.
21:49:55
02.12.2013
stepan
-> MOLSO, Eidy: Ok, třeba vydržej, ale jistota je dát tam pevnost jaká byla originál.
21:49:42
02.12.2013
minno
-> Exon 02.12.13 21:45:50: postačujú 8,8, také tam boli aj z výroby a mám také aj ja už roky a nič sa nepovoľuje, hlavne si očisti tie plochy a musí to držať.
21:48:40
02.12.2013
MOLSO
tak ako -> Eidy: - na troch autach odskusane, 8.8 to zvladaju v pohode aj pri prasozavodeni
21:47:01
02.12.2013
Eidy
-> stepan: Kdybych to nevyzkoušel, tak bych to netvrdil. Sám mám na držácích 8,8 a to mám větší kotouče a polozávodní desky.
21:46:54
02.12.2013
stepan
-> MOLSO: Já sem odtamtud vyndával 10.9 teda, dával sem místo nich imbusy 10.9.
upraveno 1x, naposled 02.12.2013 21:47:02
21:45:50
02.12.2013
Exon
JJ renovoval takže je to možné že to dělá ta barva... Jak je to teda stěma šroubama? Mám zrovna koupit nejaké pevnostní když už to bude rozdělané?
21:44:53
02.12.2013
MOLSO
-> stepan: tak sroby co drzia kotuce to je jasna, je to atypicky srob ktory sa neda nahradit beznym kupenym v baumaxe 3 este si spomeniem na sroby co drzia brzdič o jeho držiak ... to budu asi tiež pevnostky.... ale držiak o otočňák pokial viem bola klasicka 8.8cka, akurat mala hlavičku na 12ku kluc
21:44:00
02.12.2013
minno
-> Exon: držiaky sa nemajú čo povoľovať. Aké šróby si tam dával? Pérovky sú v poriadku? Nie je tam veľa farby pod hlavami šróbov? Dosadacia plocha musí byť čistá na kov. Ak s tým máš stále problém, tak šróby poisti lepidlom na závity a hotovo.
21:40:49
02.12.2013
stepan
-> MOLSO: Tak si špatně hledal. Třeba šrouby na spoji polovin 4p 10.9, šrouby M10x1 co držej kotouče 10.9, šrouby spodních kozlíků jsou taky 10.9.
21:38:32
02.12.2013
MOLSO
-> stepan: nikde na skodovke (myslim okrem kozlikov na spodnych ramenach ale ani to som si neni isty) som nenasiel sroby ktore mali vacsiu pevnost ako 8.8. Dokonca aj sroby spoja ramien na vlečke boli 8.8.
21:36:02
02.12.2013
stepan
-> Eidy: Docela odvážný tvrdit, že stačí menší pevnost než byla montovaná z výroby.
21:32:54
02.12.2013
Eidy
-> Exon: Postačí i 8,8 nicméně povolovat by se neměly. Ty jsi nápravu renovoval? Nemáš tam silnou vrstvu barvy? Jak moc se povolí? O čtvrt otočky nebo víc? Pokud je tam barva, tak oškrábat a usadit kov na kov a nejlíp šrouby zalepit.
21:28:40
02.12.2013
stepan
-> Exon: Myslíš ty 4 šrouby M8, kterýma je přidělanej držák? Ty maj bejt určitě pevnostní, buď 10.9, nebo možná 12.9.
21:24:47
02.12.2013
Exon
Zdravím mám problém s 4p spíš s jejich držákama po cca 500 km se uvolní a musím je dotáhnout.. Čím to může být? Při brzdění volant nevibruje takže by kotouče teoreticky křivé být neměli destičky jsou sjeté rovnoměrně... Třmen by měl být dobře vystředěný. Nemají tam být třeba nejaké lepší šrouby? Díky za rady.
22:20:25
22.03.2013
Adam59
to víš požívám tlačítko "hledat" důkladně než sem něco napíšu 3



no brzdovka mi neteče ani u pedálu ani jinde, fakt jel jsem docela štreku a dost jsem i sem tam brzdil (město) - na třetí sešlápnutí pedálu už to brzdí pěkně a i když ho sešlápnu jednou i tak začne auto zpomalovat 3



odvzdušnuji od PZ kola do skleničky dokud nepřestane bublat tak jak píše Baťa 4
22:07:04
22.03.2013
Syny
-> Adam59: Dobre stary tema :) Mysleno je to tak, ze pri odvzdusnovani se dostane cinna polocha tesneni v HBV do mist, kde normalne nepracuje (kdyz zmacknes brzdu az na podlahu) a tim se zrejme nejak starsi guma narusi a zacne valec protykat. Pokud to je i tvuj problem, tak se podivej a uvidis jestli te teda po konzoli nebo pedalu brzdovka (kdyz nemas posilovac). Ale stejne tak muze byt porblem treba u prasatek nebo jinde na okruhu. Odvzdusnujes to spravne?
22:02:23
22.03.2013
Adam59
-> Syny: drobet zneužiji téma ... tady píšeš že HBV při odvzdušňování rádi odchazejí ... jak to myslíš?



Ptám se pro to že na mé Š100 (2p bez posilovače) se mi pedál brzd zničeho nic přestal vracet nahoru, tak jsme jej vyměnil za jiný (myslel jsme že v tom mým je prasklá pružinka - nakonec to asi bylo přidřeným pedálem) a pak se mi nedařilo odvzdušnit brzdy ale asi po hodině se mi to tak nějak podařilo, ale z brzd už lezla zpěněná brzdovka a druhý den ráno to bylo zase zavzdušněný. Tak jsem to odvzdušnil znovu a jel se projet a asi po 15 km zase začal být pedál měkký, ale když jsem zastavil tak zase to brzdilo dobře!!! No a když jsem pak dojel dom (zpět těch 15 km) a ráno to zkoušel tak zase pedál jsme prošlápl až na podlahu ... brzdovky je dost a neztrácí se, vpředu jsou nové hadičky a předtím jsem takové problémy nikdy neměl že by "řídké" hadičky vzadu(při odvzdušňování zadku z toho lezla dost špinavá brzdovka)?
09:28:42
02.03.2013
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to zní logycky... tož kuchneme pravý kolo..... případně zkusim přehodit třmen za jinej z jinýho auta.....



-> Stepan FUN: válečky vyměněny. omezovače tlaku nevim jak rozpoznám ale zadní bdzdy brzděj uplně v pohodě stejně...



kouknu na ty omezovače v krámu, přeci jen v originále to už asi bude problem sehnat. nebo kuchnu na vrakecu
23:35:51
01.03.2013
StepaNoFUN
-> Tomaso435: A co zadní válečky? A omezovače tlaku??? Přece jenom FA má okruhy křížem...

Každopádně na rozhejbávaní předních pístků se vy_er. ;-) Kup 2 nový sady i s pístkama a zrepasuj třmeny komplet. Za 2 hodiny nemáš co dělat a je to jistota. Pak novej válec...

Jo a sežeň si omezovače z formana (modrá kratší část). Brzdí to o dost líp...
upraveno 1x, naposled 01.03.2013 23:38:22
22:33:55
01.03.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: No pokud pises pistky rozhejbany tak bych rekl, ze jeden je rozhejbanej jinak nez druhej...

Peugeot 407 kontrola a rozpohybování pístků brzových třmenů
22:29:25
01.03.2013
Tomaso435
Favorit, přední brzdy.

Pravé kolo brzdí o poznání víc než levé.

nové kotouče, nové destičky, nové hadičky, nová kapalina, odvzdušněno. posik posiluje. válec nepropouští pedál se nepropadá... vodící tyčky třmenu řádně namazány, pístky rozhejbány, všechno funguje... Zadek je OK. kde muže bejt zrada? je pravděpodobnej válec? nebo křivý tyčky vodící? nebo vymletej protikus brzdiče?
20:38:37
26.09.2012
Lukyn742
Až se k tomu dostanu tak dám vědět, zatím děkuji za rady
20:32:03
26.09.2012
Lukyn742
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pravda je že když zatáhnu ručku tak je víc navrchu než předtím.-> peti: Nedivil bych se kdyby to byl i ten HBV protože to vypadalo na ještě původní kapalinu od předchozí majitelky (byla dost zbarvená do černa)
20:27:04
26.09.2012
peti
-> Lukyn742: nastav si ten trn na posilovaci ako pisem a ako pise aj Matthes !
Extreme Tyres