skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapojení 4 pístu š130
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 21.06.2011 do 22.06.2011, založil/a Viky-Favo* ..
00:33:31
22.06.2011
22.06.2011

m8rinek
Jak píše Syny, tlak se bude vracet přes neaktivní válec... vyhodil bych horní propojku a brzdil s nohama v teple :))).
23:48:04
21.06.2011
21.06.2011

Syny
-> Nwkt: Ne, brzdovka by se vratial do nadobky a nebrzdilo by to...
23:47:21
21.06.2011
21.06.2011

Čokin
-> Viky-Favo* ..: Takhle se to nedělá když už to chceš mět podobně zapojený tak jdi od HVB do válečku ruční brzdy z tama bych šel do omezovače tlaku a pak přímo na brzdič skrz propojku.
23:35:02
21.06.2011
21.06.2011

Nwkt
-> Eidy: No "fungovat" to bude, ale tak, že bude brzdit všechno ne?
23:24:23
21.06.2011
21.06.2011

stepan
-> Viky-Favo* ..: Ještě tam musíš mít ventil, aby tlak od ruční brzdy nešel do hlavního válce, nebo používat 2 pístky na ruční brzdu a 2 na normální (každý jako samostatnej oddělenej okruh).
22:47:14
21.06.2011
21.06.2011

Eidy
-> Viky-Favo* ..: No tak to opravdu nepůjde. Resp. zapojit to tak lze, ale nesmíš se pak divit, že to nefunguje.
22:04:08
21.06.2011
21.06.2011

Viky-Favo* ..
Mám takový menši navrh ale nwm zda to pujde, nikde jsem tohle neviděl tak se chci jen optat zda s tím má někdo nějakou zkušenost.