
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
hrdlo nádrže
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 15.04.2005 do 13.02.2012, založil/a Johny Death
-> minno: vím vím, vlečku už jsem do 120L dával, tam to znám, ale co se týče kyvek, měl jsem vždycky 125L už z výroby, teď ji budu poprvé "vyrábě" sám, proto jsem se raději zeptal.
Rozdíl mezi emkem a oužou znám, ale je dobře že je to zde zmíněno.

-> Minik03: 120 model 85 je rovnaké ako na 125ke (model 87-89)..
Ide o to, že úžovky (76-83) majú hrdlo a víčko hrdla vytŕčajúce viac von z karosérie, a eMko (83,84-89) už má hrdlo zapustené pod úrovňou karosérie. Druhý rozdiel je v dĺžke a zahnutí na dolnej strane ako sa pripája hrdlo k nádrži (aby u vlečky hrdlo navadilo šikmému ramenu).
Ide o to, že úžovky (76-83) majú hrdlo a víčko hrdla vytŕčajúce viac von z karosérie, a eMko (83,84-89) už má hrdlo zapustené pod úrovňou karosérie. Druhý rozdiel je v dĺžke a zahnutí na dolnej strane ako sa pripája hrdlo k nádrži (aby u vlečky hrdlo navadilo šikmému ramenu).
-> MOLSO: Ďakujem veľmi pekne.
-> Minik03: lisia sa kyvka / vlecka a uzka / emko 

Vytáhnu kostlivce, neboť jsem se drobek zamotal do rozdílů hrdel. Liší se 5q/4q, nebo vlečka/kyvka? Jde mi o to, zda mám rozdělávat hrdlo z vraku 125L, nebo je stejné se 120L model 85. Díky
-> myschaak AZNP K.Hora: Ano, hrdlo jsem již pořešil s m8rinkem.
-> ondie: Ano, ano to si vybavuji. Tehdy jsem toho potřeboval více, ale nyní již jen to hrdlo, protože příčku převodovky a já nevim co ještě jsem už sehnal. Takže snad to klapne jinde.

-> ondie: Ano, ano to si vybavuji. Tehdy jsem toho potřeboval více, ale nyní již jen to hrdlo, protože příčku převodovky a já nevim co ještě jsem už sehnal. Takže snad to klapne jinde.
-> Karlos (WIO46): Já mám taky hrdlo,kdysi jsme o tom spolu už spekulovali,ale ta doprava,potažmo setkání,kvůli práci,uvízlo na mě..proto raději už nebudu dovoz slibovat a musel by sis dojet..anebo ke mě někoho poslat.. 

hrdlo z G nebo to prostě naroubovat přes hadici co je spoj nádrž/hrdlo-taky bych to dal asi já
-> Karlos (WIO46): chceš hrdlo z Garde? jak moc spěcháš... do SZ
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Což o to, já obě potřebná hrdla mám, ale jde mi o technologii spojení, protože gardí hrdlo ne a ne se nikde objevit.
Kdyztak mam kyvkova hrdla na laborovani a mozna bych vyskrabnul i vleckovy, ale nejsem si tim jist v tento okamzik

-> Karlos (WIO46): zavarit to ide ale zvaral by som to asi tigom
-> Karlos (WIO46): No trubka je pozink, tedy nelze svarit tak aby zustaly zachovany jeji vlastnosti. Spojeni gumou by nemuselo bejt zly. Nebo proste sezen hrdlo na velcku




Doufám že nebude vadit, když toto téma obnovím. Potřeboval bych radu. Jelikož chystám úzkou vlečku, ale mám jen 130 hrdlo a hrdlo užovkové-kyvkové, potřeboval bych je skloubit kvůli použití původního víčka.
Z čeho je tedy ta trubka vyrobená? Dá se svařit COčkem, nebo vám to přijde jako špatné řešení? Pak mě ještě napadlo místo svaření to spojit tou spojovací hadicí, která spojuje kyvvkové hrdlo s nádrží.
Díky všem za konstruktivní rady.
Z čeho je tedy ta trubka vyrobená? Dá se svařit COčkem, nebo vám to přijde jako špatné řešení? Pak mě ještě napadlo místo svaření to spojit tou spojovací hadicí, která spojuje kyvvkové hrdlo s nádrží.
Díky všem za konstruktivní rady.
prostě u kejvačky to hrdlo ústí přímo proti vstupu do nádrže a u vlečky ústí vejš a to koleno ve tvaru "S" ho spojí s nádrží
-> Johny Death: Já když upgradeoval na vlečku tak jsem samozřejmě koupil i hrdlo s gumou. Jak napsal martin, na kyvce je ta guma k nádrži dlouhá asi 7 cm a je rovná zatímco na vlečce je ve tvaru písmene S. je to proto aby to nezavazelo rameni.
Mám řezané kyvkové nalévací hrdlo a v pohodě, akorát je to gumové koleno trošku zmáčknuté.
To vlečkové hrdlo je zahnuté pod větším úhlem a je kratší, zbytek dohání ta gumová hadice, která je oproti kyvkové podstatně delší a jinak profilovaná (2xzáhyb, oproti rovné hadici u kyvky).
To vlečkové hrdlo je zahnuté pod větším úhlem a je kratší, zbytek dohání ta gumová hadice, která je oproti kyvkové podstatně delší a jinak profilovaná (2xzáhyb, oproti rovné hadici u kyvky).
Chci se zeptat ted jsem se v inzerci docetl ze je rozdil mezi hrdlem u vlecky a u kyvky. muzete mi nekdo napsat jaky??? pripadne jestli je mozne mit to stary na kyvce pripadne jak to upravit? koukal jsem ze leckdo to resil rozrezanim te trubky stare a na ni ty gumovy kolena ... jak jste to resili kdo jste telali tuto zmenu... (kyvka ->vlecka)