prevodovka 4,22 sucha

prohledat
48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 03.06.2011 do 12.06.2011, založil/a peto_ff
řadit dle data
21:18:20
12.06.2011
Petr Urban
-> minno: Benzín a jemný kartáč, posleze injekční stříkačka velká s malou jehlou a pod tlakem sem to omýval, pak utření, základ je že sem to vyndal z velice zachovalé převodovky, takže to bych viděl jako úspěch, samozřejmě je to focené uplným obyčejným fotákem zhruba o pul devaté večer :) Ale i tak je to pěkné i ve skutečnosti jako na fotce.
12:50:22
12.06.2011
minno
-> suri: -> darklord: hm divné, ja som mal činné plochy vždy vyleštené a toto je také biele a matné, asi ozaj len odfotené pri silnom slnku.
12:39:33
12.06.2011
darklord
-> minno: perwoll alebo jar
12:38:45
12.06.2011
suri
-> minno: skôr odfotené , takto to umyje aj benzín
12:36:52
12.06.2011
minno
-> Urbi: čím je to takto pekne vyčistené? Nejaká chémia?
21:42:26
10.06.2011
Petr Urban
Tak snad už se nikam 3 neposune. Nachystán převod 4,22 do suché. Nová ložiska všude. 5
zvětšit prevodovka 4,22 sucha - obrázek od Petr Urban vložen 10.06.2011 21:42:26
upraveno 1x, naposled 10.06.2011 21:43:04
23:16:16
06.06.2011
skoda 120 es
-> Nwkt: díky
23:14:20
06.06.2011
skoda 120 es
Prosím vás,kolik zubu má diferák v převodovce 4,22???
15:23:37
06.06.2011
minno
-> ozzman1000: tak u teba to možno bude držať.
14:52:03
06.06.2011
ozzman1000
-> minno:

díky ti moc, potešil si ma 8
14:28:35
06.06.2011
minno
-> MOLSO: veď ok :) ale s tými na 2p problém je.
14:27:37
06.06.2011
MOLSO
-> minno: mam trw pre 4piesty a bez problemu ...
14:06:17
06.06.2011
minno
-> ozzman1000: no veď TRW=Lucas, ja neviem ale pre mňa sú brzdy na škodovke peklo, keď mi netečie olej do bubna tak kopú kotúče.
13:42:45
06.06.2011
ozzman1000
-> minno:

ak Boh dá, budem dávať na jeseň od TRW, tak snáď to bude držať 7
13:35:17
06.06.2011
minno
-> havlik 06.06.11 13:02:39: kotúče čo som počul dosť záleží na kvalite výroby, originál kotúče alebo nejaké Ferodo vraj vydržia dlho a nekrútia sa, ale ja mám skúsenosť s Lucass kotúčmi a tie mám v prdeli už druhé vždy po pár tisíc km, vždy to po chvíli začne kopať a to jazdím len normálne cestovne. Najbližšie tam už musím kúpiť niečo iné, ale neviem čo, kedže Ferodá u nás nedostať.
13:22:31
06.06.2011
Petr Urban
Tak nevím jestli jsu větší prase nebo borec ...mě na 105L v noci brzdy svítili, pak mi brzdovka vyvřela a propadl se pedál až na zem :D Hrabačku to taky zvládalo kdekoli, teda pokud se bere za hrabání když je vždy stočený volant, v přímém směru ani prd. A za chvíli jdu lisovat ložiska do převodovky, ty protočený na hřídeli zajistím loctite, snad bude stačit.
13:21:03
06.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 06.06.11 13:02:39: Asi jo 2 3
upraveno 1x, naposled 06.06.2011 13:21:18
13:09:32
06.06.2011
MOLSO
-> havlik: nie 1
13:07:56
06.06.2011
havlik
-> MOLSO: no ty si se mnou asi nikdy nejel vid3
13:07:31
06.06.2011
MOLSO
-> havlik: málo prasíš woe 3 ja som brzdy uvaril ale kotuce sa neskrútili 1
13:05:38
06.06.2011
vhml
-> havlik: já se zase s naším motorem nedovedu rozject tak aby to hráblo, kdežto kdejaká místní 105tka to dokáže. Taky někde dělám chybu :-D
13:02:39
06.06.2011
havlik
Kua tak to se na to škodovkaření asi vyseru, nikdy sem nedokazál utavit brzdy aby se zkroutily a nikdy sem nezkurvil převodovku. Sem to ale špatnej škodovkář41
12:43:00
06.06.2011
vhml
Trojka sleze i se sériovým motorem. To se soudruhům úplně nepovedlo. Vložení rozpěrky je už snad při rozebírání převodovky samozřejmost.
11:05:46
06.06.2011
Petr Urban
-> havlik: Nemám problémy s protáčením kol,jen sem se ptal na možnost jestli se to nemůže protočit, když se to dá tak lehce posunout, sem rozdělal už 6 převodovek a z toho ve 2 už to kolo bylo více či méně posunuté, u jedné o 2mm, u jedné 8mm !!! a už 3 ani nešla zařadit, upozorňuji že to bylo s neupravených rapidů 130 a 136 ! takže posunout to jde lehce, stačí když máš zdravou spojku a rychle ji pouštít když přeřazuješ v otáčkách z 2 na 3 ! Zrovna dnes ráno mám čerstvě nalisovanou rozpěrku a díky za ujištění že o protočení kol se teda nemusím bát.
10:49:47
06.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Ne v ty co mas ty rozperka neni. To kolo jsem mu zavaril 40 Takze se neposune, maximalne neco praskne 3 3



-> Tuner#2: Jj to se trosku posunulo ale jeste ne tolik, aby ta synchronni spojka narazela do samotnyho kola...
10:45:10
06.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 06.06.11 10:36:55: Mě se to stalo taky na Hrocháči při sprintu, trojka tam šla s dost velkou ránou, od té doby občas zazlobila...
10:39:03
06.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 06.06.11 10:29:59: Ano když se rozzjíždím tak řadím 1,2,3,4 a ono jde hlavně o styl řazení, trhavé používání spojky, skoky a to se třeba u rallye používá dost často a řadí se mnohdy ve vypjatých situacích. Na vrchu a hlavně na okruhu trpí převodovka daleko méně.
10:38:22
06.06.2011
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Takže předpokládam, že se poučil a dal rozpěrku a já mam o starost míň 3
10:36:55
06.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: No to asi ne ale ta trojka neni blbuvzdorna. Semik ji posunul pri sprintu s nejakym renoltem a to mel vychrchlanou 136.
10:29:59
06.06.2011
havlik
-> Tuner#2: a ty se někdy rozjíšdíš na trojku?
10:22:31
06.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 06.06.11 10:16:32: Ale Pistaa tomu taky nedává moc štosy, ale plynule se rozjíždí. Na rallye není opravdu problém posouvat trojku i s Fávo motorem něco o tom od Vény vím a viděl jsem.
10:16:32
06.06.2011
havlik
-> Urbi: ty woe seš asi jedinej člověk na světě kterej má problém se 100konovym motorem že by se mu protáčeli kola na hřídeli jezdí i mnohem silnější motory a nikdo nic neřeší pista snad nepoužívá ani rozpěru na 3ce a má tam skoro 200koní
08:04:24
06.06.2011
Petr Urban
-> Nwkt: To už vím od první zníčené převodovky před dvěma lety a ta rozpěrka mě napadla samotného,ani sem nevěděl že se to dává,nechal sem ji udělat pořádnou, jen mám trochu strach jak budu muset rozlisovat hřídel-4.kolo ven a 3 kolo posunout zpátky na své místo,dát rozpěrku a zase nalisovat 4 kolo, aby to přes 100koní motor neprotočil na té hřídeli, když to dokáže slisovat, jestli mi rozumíš... Co tam dát za lepidlo na kov...nebo jak to zajistit proti protočení na hřídeli ?
22:19:06
05.06.2011
Nwkt
-> Urbi: Dává se buď rozpěrná trubička nebo na prasáka se kolo přiboduje k hřídeli
22:14:50
05.06.2011
Petr Urban
-> Dušan: Vubec právě ! Po předchozáí zníčené sem se k ní choval opatrně, musela ta trojka být už načlá, že se svezla, tak i tak je ta převodovka málo dimenzovaná na tohle a budu tam dávat pod 3 a 4 kolo co nejlepší lepidlo na kov.
21:22:47
05.06.2011
Dušan
-> Urbi: nic moc teda. To jsi s tim i hrabal ?
19:41:37
05.06.2011
Nwkt
-> Zazaa: To je se sháněním prašť jak uhoď 3
17:18:59
04.06.2011
Zazaa
-> Nwkt: suchej 5q 4,22 mely taky 120LX
13:32:25
04.06.2011
Petr Urban
-> Nwkt: Já ji mám ted v autě od Dušana a vydržela mi 50 km než se posnula trojka na hřídeli :). Je to uplně jedno z čeho, přeskládat diferák je na odpoledne, když se němění nic jiného.
upraveno 1x, naposled 04.06.2011 13:32:48
23:34:10
03.06.2011
Nwkt
-> Eidy: Já tipuju, že bude chtít 5q a shánět z RiC nebo GLi je těžký 3 ne nemožný, mě se to povedlo 3
23:32:52
03.06.2011
Eidy
Jednodušší je sehnat Gardí špajzku. Tá má SP 4,22 a suchý poloosy z fabriky.4
09:46:52
03.06.2011
minno
-> peto_ff 03.06.11 09:23:37: a aby som zodpovedal tvoju pôvodnú otázku, tak diferenciál ako taký sa nedá prerobiť z jedného na druhý len tým že prehodíš napríklad planetové kolesá, pretože je tam odlišná aj skriňa diferenciálu. Diferák sa mení vždy kus za kus.
09:43:26
03.06.2011
minno
-> peto_ff: ale prt. Mokrú necháš ako je, len ju otzvoríš, vyhodíš pôvodný diferák a šupneš do nej komplet celý diferák zo suchej prevodovky (na diferáku musíš samozrejme prešróbovať tanierové kolo stáleho prevodu - použiješ pôvodný tanier z mokrej prev.), namontuješ vonkajšie veka ložisiek diferáku zo suchej prevodovky, taktiež aj medzikus skrine a zadné veko a máš to....Prevodovku samozrejme treba správne vymedziť.
09:43:17
03.06.2011
afro100
-> peto_ff: nie, v podstate len vymenis mokry diferak za suchy + k tomu prislusenstvo - bocne kryty pod polosi a veko kvoli inemu silentbloku na priecke prevodovky
09:38:17
03.06.2011
peto_ff
-> peti: ak tomu chapem spravne.... vymenit diferak... a nahadzat creva mokrej prevodovky do suchej ??
09:33:56
03.06.2011
peti
-> peto_ff: da sa to , vymenis cely difernecial , bocne veka diferencialu, medzikus a zadne veko prevodovky, ale kvoli tomu treba celu prevodovku rozobrat a po poskladani vymedzit volu staleho prevodu4
09:23:37
03.06.2011
peto_ff
mam dost blbu otazku len cisto zo zaujmu :) .... ide mokra prevodovka prerobit na suchu ze tam ostanu jej prevody len na diferaku sa vymenia niake kravinky kvoli poloosam??...
Extreme Tyres