skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aky stabilizator. Odporucenie
19:15:37
27.05.2011
27.05.2011

Ing. Duso
-> vhml: tak na klasicke rychlostne skusky by som nechal seriovu 16-ku.. ale na asfalt ma hlavne zaujimalo.. zase aby to nebol okruhovy podvozok to nie... ulozenie stabika je rovnake.. ale sily na napravu a celkova stabilyta vozidla je niekde uplne inde pri M-ku.. dlhsie rameno, vecsia paka, vecsie sily.. aspon tak nejak mi to logicky vychadza...
19:02:50
27.05.2011
27.05.2011

fidelmc
Neni pak zapotrebi nastavit k tomu stabiku i jiny odklon kol?
18:48:36
27.05.2011
27.05.2011

Dušan
-> Bc. Duso: mam 20ku na Mku a zatacku klidne projedu se zadkem po boku. Auto se skoro nenaklani, ale je to spis tak na asfalt. Kdybych chtel neco tvrdsiho jak serii tak asi 18.
18:42:29
27.05.2011
27.05.2011

vhml
-> Bc. Duso: já teď přešel z 18mm na 21 na hladkých asfaltech. Jednoznačně přínos hlavně v trakci.
Zase třeba jeden od nás na závodním litru musí mít 14mm, protože se 16mm to na klasických rozbitých RZách už nefunguje
Zase třeba jeden od nás na závodním litru musí mít 14mm, protože se 16mm to na klasických rozbitých RZách už nefunguje
17:20:33
27.05.2011
27.05.2011

Ing. Duso
Aky stabilizator by bol podla vas najvhodnejsi na prednu napravu na moje auto 18, 19, 20....???
Kratka specifikacia podvozku:
predne a zadne pruziny od Sakyho predok 250-ky
Tlmice GAZ s nastavitelnou tuhostou, uzke napravy (vzadu garde uhlovka ale to asi nieje podstatne)
napravy vystuzene, kasna detto
Auto je stavane na rally, skor asfaltove trate. Dakujem za vsetky cenne rady a skusenosti !
Kratka specifikacia podvozku:
predne a zadne pruziny od Sakyho predok 250-ky
Tlmice GAZ s nastavitelnou tuhostou, uzke napravy (vzadu garde uhlovka ale to asi nieje podstatne)
napravy vystuzene, kasna detto
Auto je stavane na rally, skor asfaltove trate. Dakujem za vsetky cenne rady a skusenosti !
