Aky stabilizator. Odporucenie

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 27.05.2011 do 27.05.2011, založil/a Ing. Duso
řadit dle data
19:15:37
27.05.2011
Ing. Duso
-> vhml: tak na klasicke rychlostne skusky by som nechal seriovu 16-ku.. ale na asfalt ma hlavne zaujimalo.. zase aby to nebol okruhovy podvozok to nie... ulozenie stabika je rovnake.. ale sily na napravu a celkova stabilyta vozidla je niekde uplne inde pri M-ku.. dlhsie rameno, vecsia paka, vecsie sily.. aspon tak nejak mi to logicky vychadza...
19:02:50
27.05.2011
fidelmc
Neni pak zapotrebi nastavit k tomu stabiku i jiny odklon kol?
upraveno 1x, naposled 27.05.2011 19:03:05
18:48:36
27.05.2011
Dušan
-> Bc. Duso: mam 20ku na Mku a zatacku klidne projedu se zadkem po boku. Auto se skoro nenaklani, ale je to spis tak na asfalt. Kdybych chtel neco tvrdsiho jak serii tak asi 18.
18:42:29
27.05.2011
vhml
-> Bc. Duso: já teď přešel z 18mm na 21 na hladkých asfaltech. Jednoznačně přínos hlavně v trakci.



Zase třeba jeden od nás na závodním litru musí mít 14mm, protože se 16mm to na klasických rozbitých RZách už nefunguje
17:20:33
27.05.2011
Ing. Duso
Aky stabilizator by bol podla vas najvhodnejsi na prednu napravu na moje auto 18, 19, 20....???

Kratka specifikacia podvozku:

predne a zadne pruziny od Sakyho predok 250-ky

Tlmice GAZ s nastavitelnou tuhostou, uzke napravy (vzadu garde uhlovka ale to asi nieje podstatne)

napravy vystuzene, kasna detto



Auto je stavane na rally, skor asfaltove trate. Dakujem za vsetky cenne rady a skusenosti ! 6
Extreme Tyres