Zadní Ložiska Octavie 1.9

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 26.05.2011 do 28.05.2011, založil/a Petr Urban
řadit dle data
19:11:48
28.05.2011
suri
-> Milan 136: toto všetko viem , musím mrknúť do etky na ceny v pondelok aké sú tam rozdiely
16:19:50
28.05.2011
Milan 136
-> suri: cenu origo dílu z hlavy nevím.

Ložisko I. generace- Felicia, Octavia I - mění se jen ssamotné ložisko lisováním

Ložisko II. generace-Fabia I,II, Roomster-mění se ložisko s nábojem (nerozebiratelný celek lisováním

Ložisko III- generace-Octavia II, Superb II, Yeti-opět celek ložisko a náboj-ale změna-přišroubovaný na těhlici
01:40:22
28.05.2011
Syny
-> palinator: Cordoba co mam ja (95) v pripade ze ma vzadu kotouce ma loziska v nem... Kotouc je zaroven naboj - stejne jako bubny u felicie, ktere jsou mimojine s Cordobou co mam naprosto shodne... Ovsem tam si zase v klidu vymenis loziska bez nutnosti menit naboj (tedy kotouc/buben).
upraveno 2x, naposled 28.05.2011 01:44:31
01:07:48
28.05.2011
palinator
-> venni:

Objevili Ameriku? Tak sorry, že jsem si to dovolil k mistrům konstruktérům poznamenat.



-> Nwkt:

Stará Cordoba má vzadu buď ložisko nebo náboj od nějakýho roku a Toledo má ložiska.



-> suri 26.05.11 18:23:18:

52



-> venni 27.05.11 06:52:40:

Nezlob se na mě, ale měnit celej náboj kvůli ložisku mi přijde docela jako šeredění, i když finanční rozdíl v tomhle případě velkej není.
upraveno 1x, naposled 28.05.2011 01:08:22
21:00:36
27.05.2011
suri
-> venni: skôr som myslel rozdiel ceny originálu , nie je to INA?
06:52:40
27.05.2011
venni
-> suri: ja kupuju nějaký francouzký co maj v názvu tři písmena (teď si nevzpomenu na výrobce) a na fabču s posilovačem mě vychází cca 1200kč.Na klasickou O1 mě vychází samotný ložisko na cca 950kč=rozdíl minimální.
19:57:26
26.05.2011
suri
-> Milan 136: ono ako sa to vezme , ko závity zase tak často nebývajú , koľko stojí origo o1 a fabia pre porovnanie?
19:51:48
26.05.2011
Milan 136
-> suri: tak na tu fábii se dá sehnat za dobře. A máš novej nerezatej náboj se závitama na kolo6
18:23:18
26.05.2011
suri
-> Palinator: aspoň že O má v predu ložisko a nemení sa aj náboj ako na fábii
upraveno 1x, naposled 26.05.2011 18:23:37
17:44:19
26.05.2011
Kuladmin
A i nejakej renault to snad ma s tim brzdovym kotoucem vzadu. Jo kdyz myslej tak ... vymyslej. Jak rika kolega Citroen vymyslel sipovy ozubeny tak si to dal do znaku, Renault nevymyslel nic tak si to taky dal do znaku 3 3 3
17:35:45
26.05.2011
Nwkt
-> Milan 136: To mají snad starý Cordoby nebo Toleda
15:57:19
26.05.2011
Milan 136
-> venni: asi tak

nějaká starší A6 má vzadu dohromady s nábojem i kotouč3
15:39:11
26.05.2011
venni
-> palinator: to jste zase objevili Ameriku ne?Vždyť to má 3/4 aut 81
13:40:36
26.05.2011
palinator
Za toto konstrukční řešení museli konstruktéři v automobilkách dostat me(n)tály.30
12:44:08
26.05.2011
Petr Urban
-> Milan 136: Ano je to Octavie 1, tak už vím všechno, díky všem !!!
08:34:14
26.05.2011
Milan 136
teda pokud to je OI
08:33:19
26.05.2011
Milan 136
-> Urbi: ze starýho ložiska na čepu nejspíš zústane kroužek. tak stáhnout..

utahovací moment 70Nm+40 stupňů
08:26:50
26.05.2011
Petr Urban
-> Karel.: Tak už jen ten utahovací moment vědět, nic jiného se teda nekupuje, nějaký prachovky, podložky či cokoli ? Prostě jak sem našel na netu v sadě je náboj s ložiskem, matka a ucpávka náboje, i když prodává se i jen samotný náboj s ložiskem. Nic jiného netřeba ?



Utahovací moment náboje ?
08:22:21
26.05.2011
Karel.
-> Urbi: to se prodává jako sada i matky tam jsou4 ani nechtěj vědět kolik stojí ložisko na nový mondeo cca 6000kč a tam to je teprv vývar3
08:11:01
26.05.2011
Petr Urban
-> Milan 136: OK. Zase řešení aby musel uživatel co nejvíce zaplatit.



A nutnost nové matky držící náboj nebo její utahovací moment by jste nevěděly, popřípadě nějaký postřeh jestli by s něčím měl být problém ?
07:33:56
26.05.2011
Milan 136
-> Urbi: mění se celej náboj.
06:57:40
26.05.2011
Petr Urban
Vím že to nění úplně k věci na tento web, ale nevíte někdo zda se vzadu u Octavie 1 (první starší řada) dájí vzadu vyměnik ložiska bez náboje ? Všude je to jako komplet set nalisované nebo už součástí náboje viz. www.nejedly.cz/lozisko-za dniho-kola-s-nabojem-octav ia-61043505.html, popřípadě jak to nalisovat zpátky na čep, je na to nějaké udělátko-přípravek či postačí trubka a namlátit to přes vnitřní kroužek ložiska ?
Extreme Tyres