Pickup prasiatka - ako na ne ?

prohledat
61 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 05.05.2011 do 13.05.2011, založil/a MOLSO
řadit dle data
10:20:34
13.05.2011
Vrba
-> minno: Na vlečce tio byl velky problem pokaždé.Nicméně jak jsem na jaře prezul 120ku na letni,tak po dotazeni kol zacla celkem brutalně kopat a delat bordel i ta kyvka,ktera se mi v tomhle zda o dost odolnější.Neřešim to,na ježdění podle předpisů to stačí,jen člověk nesmí moc prudce brzdit.
09:53:15
13.05.2011
VeTeV
-> minno: já s nbí dnes ráno vyrazil v ranní dopravní špičce - no zajímací zážitek 3
08:35:00
13.05.2011
minno
-> VeTeV: jj, o čom inom.
22:27:38
12.05.2011
VeTeV
-> minno: mluvíš doufám o šádes 4 3
22:27:03
12.05.2011
minno
-> VeTeV 12.05.11 16:05:35: hučí to, nebrzdí to, nejede to a ešte sa aj ľuďia po tom obzerajú čo3 3
22:16:22
12.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 10.05.11 18:56:49: Dost často byť se to asi nesmí, ale rovinka v Mostě je krátká a do kopce. Jak říkám, tam neřadím ani pětku, zatímco v Německu na dálnici jo 5
19:47:47
12.05.2011
MOLSO
-> škodec: vidis ho ? on by nedbal 3 kua zachvilu bude minnko vacsi tuňer ako ja
18:22:29
12.05.2011
škodec
-> MOLSO: na virte uz je mozne vsetko3
16:05:35
12.05.2011
VeTeV
-> minno: se škodovkou se jezdí max 90...



ale máš pravdu, že když přesednu z citróna, tak se nestačím divit, co to je za humor



3
15:27:39
12.05.2011
minno
-> MOLSO: ja by som nedbal, akurát legislatíva naprt :(
15:12:27
12.05.2011
Nwkt
-> MOLSO: Když už dělá tu vlečku, tak bych je tam taky hodil 3
15:11:23
12.05.2011
MOLSO
ajajaj





citim vo vzduchu že na šedivkovi budu onedlho kotúče 3 3 3
14:08:36
12.05.2011
minno
Veľmi zaujímavá diskusia. Vrbove príspevky sú presne ako moje vlastné pocity z bŕzd (séria 2p + bubny, kyvka). Do 100 km/h je to v pohode, pri 120 km/h a viac to je už len hučanie a strach z brzdenia, to sa dá len mierne pribrzďovať a brzdná dráha kilometer8

Je ten pocit zo zhoršenia kopania bŕzd cítiť aj pri bežnom jazdení po prechode z kyvky na vlečku?
08:04:39
11.05.2011
Vrba
-> T: Zůstat u bubnů by v mojem případě znamenalo je 4x do roka rovnat.
18:56:49
10.05.2011
T
-> Tuner#2: : no tak jinak a nemysli, že rejpu, jen se ptám 4 kolikrát do roka jedeš rychlejc s autem, než na cílové rovince v Mostě? 4 ikdyž těch 150 kg asi nebude málo, pokud nejsi daleko od pravdy no 8

ale co, pokud už jsi měl šišatý bubny, tak neni o čem se bavit 40
20:14:07
09.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.05.11 19:23:54: Rozdíl váhy si netroufám odhadnout, ale 150kg to bude. 5q byl myšlen na dálnici, mrkni na Vmax. Eidymu to víc jak v Mostě nejede drtí 4řku na konci cílové roviny což já taky 5tku v Mostě nedávám.
19:23:54
09.05.2011
T
-> Tuner#2: : ať koukam, jak koukám, tak papírové hodnoty jsou stejné kilogramů, tak mi řekni o kolik můžeš mít těžší auto? 131 jinak teda souhlas, že máš těžší auto než Eidy, ale o kolik? 131 a důvod , že píšeš 4q je jaký? 8 taky váha? že jestli jsem dobře viděl, tak cílovou rovinku nemáte tolik od sebe km/h ne?
14:36:09
09.05.2011
vhml
-> Tuner#2: najdi si to v hlouby diskuzí příspěvky od Filipa Krtičky, kde popisuje jak se pak chová ta destička. Ve stručnosti to bylo o tom, že sériová destička se při určitém tlaku už ,,zasekává" do kotouče. Kdežto sportovní destičky timhle trpí méně.



Myslím že ten okruh na Běšinech toho byl jasný důkazem, kdy se během 6 minut brzdilo 12x z rychlostí 120-140 až někam na dvojku a 2000ot do retardérů a křižovatek. Takže jestli nějakejch 40kmh? To už není malá zátěž na brzdy. DSka na obyčejným sériovým kotouči nikterak nesmrděli ani neznačili nějaké vadnutí.

Na 140LS ty ATE zdaleka tolik nebrzdí a to je vzadu na bubnech i lepší obložení. Ještě jsem schválně kontroloval včera jestli běhají pístky, jestli tam není vzduch atd., protože na Korábu jsem se fakt vyděsil z toho rozdílu.
14:26:13
09.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.05.11 14:16:56: Eidy sice brzdí ostře, ale krátce, navíc má jen 4q a lehké auto. To vše hraje do karet tomu, že brzdy moc nepřehřívá o čemž svědčí i to, že je spokojen s 2P a vrtanýma sériema v předu. Dej to na auto co má tunu jede skoro 200 a pak to vyzkoušej zastavit na dálnici... 4



-> vhml 09.05.11 13:41:31: A já zas psal, že není problém dávkovat brzdy na mezi adheze kdy gumy pokvikujou na nerovnostech nebo je úplně klidně úplně zablokovat. Nevím jaký větší brzdný moment chceš vymyslet, když to neudrží guma 1
14:16:56
09.05.2011
T
-> Tuner#2: : jen pro zajímavost...proč jezdí bubny Eidy teda a asi to neni tak hrozný, když o otm nemluví, že by to kopalo a myslím, že brzdí dost agresivně...žeby jen rozdíl váhy? to neni takový rozdíl ne?
13:41:31
09.05.2011
vhml
-> Tuner#2: Jakýkoliv kola dokážeš zablokovat i s těma nejlevnějšíma destičkama, o zablokování to není. Nějak nemám chuť ten rozdíl poněkolikátý popisovat...
13:34:49
09.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.05.11 08:57:39: Ty woe Ty seš fakt jak malej Jarda... U Eidyho v kartě Tě i sám Eidy napsal, že když umím zablokovat semislicky s ATE tak co by jsi jako chtěl víc a brzdný moment? To je to samý jako s tím rozdělovačem, řešíte 1 - 2° rozdílu v náběhu předstihu v otáčkách, kde ten motor stejně nejede a nenecháš si to vymluvit, ani když se mnou souhlasí Gemini. Venco nic proti, ale nechceš už ubrat?



Na vlečce je jiné to, že buben není pořádně středěný, sériové nábojky hází sami od sebe (pamatuju jak TUNERovi šmajdalo úplně viditelně kolo za Zlatce) a na dálnici to fakt není.
10:17:15
09.05.2011
Vrba
-> vhml: Nemam zadny bubny,hodil jsem je do kybla a dal kotouce.No tam bude vice hledisek co je spatne.Treba velka vyrobni tolerance zadnich naboju,...klidne muzou hazet uz z vyroby,krive bubny,nestejnomerné dotažení kola to taky docela zhorsuje.Vychytat se mi to povedlo az po brutalni uprave zadnich naboju a zmene roztece na 4x100 primo na seriovych nabojich.Pak uz to nekopalo,nebo to bylo alespon unosny.Ale stejne to z vysoke rychlosti moc nebrzdilo.Nad 130 to zacinal byt problem.Ve 180ti to brzdilo jen par desitek metru,potom uz to jen hucelo ze z toho sel strach.Obložení ferodo.
upraveno 1x, naposled 09.05.2011 10:17:51
09:55:06
09.05.2011
vhml
-> Vrba: kyvku mám.

¨

V čem to může bejt na vlečce jiný? Jiná konstrukce bubnu? Ale ve 140LS jsou taky ještě bubny a nekope nic. Nemáš druhovýrobní bubny?
09:19:50
09.05.2011
Vrba
-> vhml: Kopat to bude vzdycky,..driv nebo pozdeji.,...a to kopání znemozní poradne slapnout na brzdu.Alespon me to strach nedovolil.Pokud máš na kilu kyvku,tak u kyvky se to tak markantne neprojevuje (kopani),ale u vlečky byl problem s brzdama snad pokazdé.
upraveno 1x, naposled 09.05.2011 09:25:59
08:57:39
09.05.2011
vhml
-> Tuner#2: pořiď si pořádný destičky a budeš teprva čumět jak to brzdí :-)
22:33:54
08.05.2011
MOLSO
-> mixal.s: 4,14 ? kurva a u nas pytaju 15 za kus 9
22:30:57
08.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 06.05.11 18:58:38: Neměl, já měl to samé, bubny origo, vše nové a přišel první Most a bubny kopali jak prase. To samé dálnice, první brždění ze 180ti a hotovo... Možná na sranda rallye kde se 100vkou jedeš max. 120 to jde, ale na okruh a dálniční tempo to rozhodně nestačí.
14:58:24
08.05.2011
mixal.s
-> MOLSO:



Zdar, tie prasiatka sa daju pokojne kupit priamo u vyrobcu: www.fragokov.sk/sk?str=me nu_9 pod objednávacim cislom: 443 611 301 001. Ja som ich odtial kupoval asi pred rokom po 4,14€ bez DPH za kus... A keby bolo potrebne, viem ti ich odtiel aj doniest...
18:58:38
06.05.2011
vhml
-> Vrba: tak si měl něco špatně, mě to funguje jedna báseň. Ano, kotouč je lepší řešení, ale 22mm prase je hodně muziky za málo peněz
17:18:43
06.05.2011
haso
-> MOLSO: prekusnes volant 40
17:18:05
06.05.2011
MOLSO
-> darklord: hej OR6ky mam pripravene 1 1970 47



-> Vrba: tak to osm zvedavy no ... 1
17:15:43
06.05.2011
Vrba
-> MOLSO: Muzem to projet a zkusis si to ridit.Ja myslim ze potm budes uvazovat uplne jinak,... Jak píše Gryzly,...15tisic najeto a bzdy kopou.Me navíc kopaly po kazdém sundání a znovunasazení kola.S tvojim motorem a stylem jizdy tomu dávám maximálně 5000km
17:15:18
06.05.2011
darklord
-> MOLSO: 155SR14 ? 6
17:10:37
06.05.2011
MOLSO
-> Vrba: das mi odviezt v blansku 1 a mozno budu aj 14ky 47
17:09:14
06.05.2011
Vrba
-> MOLSO: Covece nevim,ale než se furt dokola drbkat s bubnama,tak bych se radsi vzdal bud 13 kol nebo lanek na ručce.Jak jsem psal,..to musí člověk vyzkoušet aby pochopil o cem mluvím.
17:07:57
06.05.2011
Gryzly
-> srandokan: je to prostě jeden výrobek. Na krabici bylo něco jako prasátko 22mm Š130 do 8.86 Š Favorit do 8.93



-> MOLSO: Spokojný jsem. Brzdí to trochu líp, ale za těch 15 000km, mi začali házet bubny. Mají 30 let a průměr mají nějakých 251,5mm. tenkrát jsem byl s těma brzdama po zajetí na STK a asi trochu prudčej dupl na brzdu protože ho to málem vykoplo z těch válců.
17:01:42
06.05.2011
Maťulo
-> Vrba: Diky za postreh! Lebo ma to tiez zaujima a urcite pojdem buduci rok do kotucov na zadok... Len som sa bal prave toho prebrzdeneho zadku lebo nakolko skodovka nesie vsetku vahu v zadu, tak je dost realne ze potom moze byt este viac pretacava... A mozno sa mylim... Ale diky aj tak!6
16:58:55
06.05.2011
srandokan - zrušená registrace
Gryzly 06.05.11 09:16:34 napsal:

→ MOLSO: Prasátka z Pickupu jo, ale z Favorita, ne

z Felicie. Ty z Favorita jsou jstejný jako na 742 a je to napsaný i na

krabičce. je to plug&play nebo plug&drive?

Já je mám už přes rok a je poznat, že do zablokování kol se to dostane

pozdeji, tím pádem jak píše Vrba brzdí zadní náprav víc a je poznat

víc pokud máš na zadnich brzdach nejaky problem.
Ja mám taký dojem že hociaké favoriťácke 22mm by mali pasovať, ale mám dojem, že len do roku výroby 93 alebo tak nejako.
upraveno 1x, naposled 06.05.2011 17:00:34
16:57:50
06.05.2011
Vrba
-> Matulo: U svého provedení přebrzdění nepozoruju.Na mokru se zablokuje prvně předek,takže stačí jen trosku povolit.Pokud jde o brždění v zatáčce,tak když to vyloženě nevyprovokuju škubnutím volantu,tak zadek do smyku nejde.Samozdřejmě vzdycky jde doladit ucinek brzdy změnou brzdné plochy destičky nebo montáží regulatoru tlaku.
16:52:56
06.05.2011
MOLSO
-> Gryzly: a bol si spokojny ?



-> Vrba: kotúče tento rok aj tak nedoriešim, vyžadujem lankový prevod ručnej brzdy a zachovnie 13" čo je viacmenej nereálne.
16:49:48
06.05.2011
Gryzly
-> MOLSO: Já je tam dával když jsem dělal generálku zadní nápravy. Oproti 19mm nebylo o moc dražší a kotouče jsem nechtěl. Nejsem závodník, jen jezdím někdy ostřeji a chtěl jsem něco trochu lepší než serie. Hlavně legálně a bez jakýchkoliv zásahů do čehokoliv.
16:46:19
06.05.2011
Maťulo
-> Vrba: Ako sa zachovaju tie kotuce pri vyssej rychlosti za dazda? Aby ma nepredbehol zadok v prudsej zakrute z dovodu prebrzdenia! 4
16:43:36
06.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 06.05.11 16:39:58: Souhlas...
16:39:58
06.05.2011
Vrba
-> vhml: Z vysoké rychlosti s těma bubnama prostě nezabrzdíš,...nad 150 to pri brzdeni zacalo po par desitkach metru intenzivniho brzdeni hučet a prudce klesla ucinnost.Nehledě na to,že je to hned uvařený a pak uz nebrzdí vůbec.Když tam das 22mm prasatka,uvaříš to jestě rychleji.Nehledě na nekonečné řesení problémů s házením a kopáním brzd.Se silným motorem je to mozna dobry tak na rozbití huby.Kdo jednou vyzkouší kotouče,tak bubny hodí jednou pro vždy do kýbla,...
16:31:31
06.05.2011
vhml
-> MOLSO: 22mm je dobra volba, ja s tim nemam problem
16:27:43
06.05.2011
Vrba
-> MOLSO: Vykašli se na to,rovnou řeš kotouče.Tohle bude brzdit pořád naprd a za chvilku ti to chcípne uplně,věř mi,...natrapil jsem se s tím dost a byl to nejslabší článek podvozku.
09:36:41
06.05.2011
MOLSO
-> Gryzly: ahaa 6 takže favo pickup



každopadne prasiatka som vrátil dostal nazad peniaze a ak by som mal záujem vedeli by mi doobjednať 22ky škodovácke ... zatial to nejako brzdí nechám si to v hlave rozležať



A s brzdami nejaké problémy nemám, akurát by som chcel zvýšiť účinnosť 4
09:16:34
06.05.2011
Gryzly
-> MOLSO: Prasátka z Pickupu jo, ale z Favorita, ne z Felicie. Ty z Favorita jsou jstejný jako na 742 a je to napsaný i na krabičce. je to plug&play nebo plug&drive?

Já je mám už přes rok a je poznat, že do zablokování kol se to dostane pozdeji, tím pádem jak píše Vrba brzdí zadní náprav víc a je poznat víc pokud máš na zadnich brzdach nejaky problem.
upraveno 1x, naposled 06.05.2011 09:16:55
07:59:27
06.05.2011
Vrba
Vykaslal bych se na to.Jen se ti vic projeví ty nedostatky te zadni bubnové brzdy,zacne se ti to vic trepat a delat bordel.Tohle prostě neeee,vsecko spatně.Kdyz uz neco,tak ty bubny uplne zrusit.Takové zatížení nepobíraji a driv nebo pozdej zacnou delat bordel.
upraveno 1x, naposled 06.05.2011 08:03:44
Extreme Tyres