skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Riesenie uchytenia prevodovky
22:42:23
18.04.2011
18.04.2011

itchy
-> vhml: presne toto som mal na mysli, asi uvidime co to urobi po jednej sezone a potom sa to upravi, -> Eidy: podvozok by mal mat momentalne okruhove nastavenie, spravim si vylet do CZ a skusime z toho urobit daco civilnejsie
22:34:05
18.04.2011
18.04.2011

vhml
Uložení přes jeden silent je třeba řádně vyztužit část karoserie kam se to uchycuje. Mám ten jeden silent i zároveň uchycení přes příčku a i tak to bylo nahoře rozpáraný
22:17:22
18.04.2011
18.04.2011

Eidy
-> itchy: Tak jestli máš tvrdej podvozek, tak dej i uložení. Jendak se tohle jezdilo na rallye, takže je to ozkoušený a navíc neriskuješ, že ti budou vypadávat kvalty.
22:08:03
18.04.2011
18.04.2011

itchy
-> Gemini: na zavodaku, ale to auto sa bude presuvat po vlastnej osi. Teraz mam predok 220pruziny o 20% a zadok kyvka pruziny a koni na najtvrdsom nastaveni a to je uz uplne na hrane do beznej premavky, neviem si predstavit ze toto bude este tvrdsie
a este tvrdsie bude cele ulozenie, kokos mi kazde odpalenie vo valci da taku masaz
Len som sa bal aby to nebolo moc na tuho a na beznych cestach to nemalo tendenciu ulomit sa
a este tvrdsie bude cele ulozenie, kokos mi kazde odpalenie vo valci da taku masaz

22:05:22
18.04.2011
18.04.2011

Gemini
preco to nechces cez ten jeden silent ? mam to na zavodaku a je to uplne luxusne riesenie :)
21:33:50
18.04.2011
18.04.2011

havlik
-> itchy: vzhledem k tomu že tlumiče máš jako beton:D tak už to asi převodovka nevytrhne hlavně tam to z větší části stejně podrží silentbloky motoru
21:32:46
18.04.2011
18.04.2011

Eidy
-> itchy: Šel bych do továrního provedení na jeden svislákový silent. Ty kreace na 2 motorový bych nechtěl ani zadarmo. Stačí pár let a/nebo trocha skoků a je jen otázkou času, než se převodovka utrhne a zapíchne pod autem do země. A u toho bych teda bejt nechtěl, natož v tom sedět.
21:31:47
18.04.2011
18.04.2011

itchy
-> havlik: ci to nebude moc tuhe do "bezneho" provozu, nom asi to necham tak a budem celkovu "tvrdost" riesit na vyssich gumach a zmakceni tlmicov
20:46:42
18.04.2011
18.04.2011

havlik
-> itchy: zavěší na silentblok je lepší jak na dva motorový
19:51:27
18.04.2011
18.04.2011

itchy
Naprava samozrejme nie je origo RH, len aby sme sa strucne chapali
19:47:46
18.04.2011
18.04.2011

itchy
Takze kedze nejsom v hladani na virte vobec zdatny chcel by som poprosit, najlepsie z vlastnej skusenosti uchytenie prevodovky pri RH naprave. Auto bude jazdit prevazne slalom a bezne komunikacie, nerad by som riesil stale nejake praskliny a utrhnute veci lebo to bolo moc tvrde.
Priecku na prevodovku uz nemam a zavesenie zvrchu na jeden silenblok zo sikmeho ramena sa mi nepaci. Pocul som nieco o zavesenie cez 2 motorove silenbloky, ak by niekto mal nejake foto budem vdacny + plodna rada, rad by som to zacal pomaly riesit lebo auto v zivote nedorobime.
Za kazdu konstruktivnu kritiku a radu vopred dakujem.
Foto momentalneho stavu:
Priecku na prevodovku uz nemam a zavesenie zvrchu na jeden silenblok zo sikmeho ramena sa mi nepaci. Pocul som nieco o zavesenie cez 2 motorove silenbloky, ak by niekto mal nejake foto budem vdacny + plodna rada, rad by som to zacal pomaly riesit lebo auto v zivote nedorobime.
Za kazdu konstruktivnu kritiku a radu vopred dakujem.
Foto momentalneho stavu: