skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejasná montáž zadního unibalu?
14:42:42
24.04.2011
24.04.2011

stepan
-> Nwkt: Asi vyztužit, obávám se že originál by to nes těžce.
14:39:41
24.04.2011
24.04.2011

Nwkt
-> stepan: Do originál plechu?
14:38:04
24.04.2011
24.04.2011

stepan
-> Klubko_: Normálně šroubem jako originál.
14:14:43
24.04.2011
24.04.2011

Klubko_
-> stepan: a uchyceni do nosniku karoserii?
13:59:02
24.04.2011
24.04.2011

stepan
další:
13:53:31
24.04.2011
24.04.2011

stepan
5. komplet (na tomhle výkresu je použitej jinej tvar toho plechu, výkres samotnýho plechu je zjednodušenej)
13:47:38
24.04.2011
24.04.2011

stepan
4. rozpěrka (2ks na každou stranu)
13:45:15
24.04.2011
24.04.2011

stepan
Trubka + podložka (řez): (pro rejpaly: není to podle norem, dělal sem to pro vlastní potřebu)
13:39:09
24.04.2011
24.04.2011

stepan
2. podložka
13:36:09
24.04.2011
24.04.2011

stepan
1. plech:
13:16:31
24.04.2011
24.04.2011

stepan
Mám dokumentaci pro použití kyvkovýho ložiska, kterou sem sám dělal, ale ještě sem to nestihnul dodělat v reálu. Až to najdu, tak sem výkresy dám.
12:50:58
18.04.2011
18.04.2011

vhml
Tak už jsem pochopil jak to pasuje. Díly 13 zádama k sobě, osazením ven zároveň i nahrazují osazenou podložku z katalogu. Díly 12 následně jsou jako rozpěrací na opření kloubu o nosník
15:59:37
16.04.2011
16.04.2011

vhml
A stejne je to nějaký čudný, jelikož gumová želva má na šířku 55mm a to z těchto dílů nemám představu jak složit na šířku. Nejsnažší si to asi bude překreslit podle svýho
11:38:22
16.04.2011
16.04.2011

vhml
skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../58-vzpery-zad
ni-napravy--perovani
Myslím díl číslo 4, který standartně zapadne do gumově želvy aby všechny síly nepřenášel jen šroub a není mi jasný kam zapadne do dílu číslo 13 v L/A. Či jestli je to chycené jen šroubem...
Myslím díl číslo 4, který standartně zapadne do gumově želvy aby všechny síly nepřenášel jen šroub a není mi jasný kam zapadne do dílu číslo 13 v L/A. Či jestli je to chycené jen šroubem...
22:07:35
15.04.2011
15.04.2011

Antony - zrušená registrace
-> vhml: jestli myslíš osazený podložky se šlicovou dírou co mám na fotkách, tak to je moje řešení stavitelnosti sbíhavosti, u vlečky tam nejsou . .
a co se týká ceny zbozi.arkov.cz/i/2503-ge- 30-e-lozisko-kloubove-zvl. html
a co se týká ceny zbozi.arkov.cz/i/2503-ge- 30-e-lozisko-kloubove-zvl. html
21:06:01
15.04.2011
15.04.2011

vhml
Našel jsem ZVL za nějakejch 120 korun, to není špatná ceny si myslím..
Otázkou zůstává uložení celku do auta, když tam nejsou ty ony díry na osazené podložky.
Otázkou zůstává uložení celku do auta, když tam nejsou ty ony díry na osazené podložky.
21:03:30
15.04.2011
15.04.2011

Fén
-> Jarda/felda: To už záleží na každém jaké provedení a cenovou hladinu zvolí.
20:52:12
15.04.2011
15.04.2011

Jarda/felda
-> Fén: to ale nebude unibal na auto ...
20:14:42
15.04.2011
15.04.2011

Fén
-> vhml: Kolem 50,- Kč.
20:10:27
15.04.2011
15.04.2011

vhml
A kolik takovej unibal stojí?
Vypadá to, že nejsnažší bude ty výkresy zahodit a překreslit si to pro použití ložiska z kyvky.
Vypadá to, že nejsnažší bude ty výkresy zahodit a překreslit si to pro použití ložiska z kyvky.
19:47:35
15.04.2011
15.04.2011

Antony - zrušená registrace
-> vhml: podívej se ke mě do karty, tam je podrobně vyfocený celý uložení dle nápravy od MTX, což je to samý co se vařílo míslo buchty u L/A vlečky . . . 

19:41:22
15.04.2011
15.04.2011

darabos
19:15:51
15.04.2011
15.04.2011

red.bill
-> vhml: tam přijdou tyhle ložiska www.skf.com/skf/.../image
ViewerJs.jsp?image=sp08...
18:49:01
15.04.2011
15.04.2011

darabos
-> vhml: nemoze tam pasovat, je prilis siroke, tam sa pise toto: Ložisko 30 ČSN 02 3512
a medzi dorazom a vybranim pre segerku je prave tych 18mm

17:23:54
15.04.2011
15.04.2011

vhml
-> darabos: 18mm by odpovídalo ale.
Pak by díl 12 celkem přesně pasoval na díl 13
Jenže ložisko 2306 z kyvky má 27mm. Nebo tam má být teda jiné ložisko? Já žil s tím že tam pasuje ložisko z kyvky
Pak by díl 12 celkem přesně pasoval na díl 13
Jenže ložisko 2306 z kyvky má 27mm. Nebo tam má být teda jiné ložisko? Já žil s tím že tam pasuje ložisko z kyvky
17:10:01
15.04.2011
15.04.2011

darabos
-> vhml: ale lozisko podla vykresu moze mat len cca 18mm, a je tam este rezerva 1,85mm na segerku
17:07:22
15.04.2011
15.04.2011

vhml
-> darabos: taky bych to tak pochopil, ale ložisko má na šířku 25mm a díl 13. má 30mm jenom.
A není mi jasný jak s těma osazenejma podložkama...
A není mi jasný jak s těma osazenejma podložkama...

16:35:26
15.04.2011
15.04.2011

darabos
-> vhml: ja som dosiel k tomuto, ale mozno sa mylim...(alebo modre opacne)
16:06:11
15.04.2011
15.04.2011

vhml
Teď jsem ještě vzal šupleru a přeměřil rozměry původní želvy a ložiska a už z toho nejsem vůbec moudrej jak to pasuje dohromady
15:36:44
15.04.2011
15.04.2011

vhml
.
15:36:31
15.04.2011
15.04.2011

vhml
.
15:30:36
15.04.2011
15.04.2011

vhml
Právě koumám nad výkresama 130L/A pro zadní unibal z kyvkovýho ložiska a není mi jasná montáž. Zkuste si otevřít to pdfko a vysvětlím.
Předpokládám že obr.13 pasuje dovnitř do ložiska. Obr. 12 pasuje obráceně na obr. 13 a uloží tak vnitřní kroužek ložiska?
A pak montáž do auta. Do podélnejch nosníku se v případě silenbloku dávají takový velký osazený podložky, víme co myslím doufám. Ale na obr. 13 je díra na tuto podložku pouze vpravo. Kterak je to uchycený vlevo?
Soudruzi v Boleslavi nějak zapomněli přiložit výkres sestavy :-(
Předpokládám že obr.13 pasuje dovnitř do ložiska. Obr. 12 pasuje obráceně na obr. 13 a uloží tak vnitřní kroužek ložiska?
A pak montáž do auta. Do podélnejch nosníku se v případě silenbloku dávají takový velký osazený podložky, víme co myslím doufám. Ale na obr. 13 je díra na tuto podložku pouze vpravo. Kterak je to uchycený vlevo?
Soudruzi v Boleslavi nějak zapomněli přiložit výkres sestavy :-(