tvrdší podvozek felda - alternativy

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 22.02.2011 do 23.02.2011, založil/a petřík
řadit dle data
20:44:02
23.02.2011
Karlos (WIO46)
-> suri: Auto plánuju mít právě tak ty 3 roky no. Ať si to pak vymění nějakej blázen co to koupí. A nebo jinak... do šroťáku to dojede klidně i na totálně vychozenejch tlumičích. 3

EDIT: Jinak jo, po jámách to krásně přepluje, ale přijde mi že se to naklání, tak dumám nad stabíkem.
upraveno 1x, naposled 23.02.2011 20:44:48
20:39:35
23.02.2011
suri
-> Karlos (WIO46): napíš za tri roky , zo začiatku to bolo super a tiché po jamách , teraz sa to síce nenakláňa ale každú dieru a skok to bere hnusne nahlas
20:38:28
23.02.2011
Karlos (WIO46)
-> Tommyk: -> suri: Mám nedávno kupované Atesa v mototechně. Je to docela měkký, ale nějak hrozný mi to nepřijde. A pro můj styl jízdy je to docela i dostačující.
20:37:23
23.02.2011
suri
-> Tommyk: slušné , origo u vás je cca 1100-200 zadný podľa toho ako sa vyspia - na cc autodíly , v prepočte som za to dal presne toľko
20:35:11
23.02.2011
Tommyk
-> suri: ja koupil ks za 1000kč, myslim že dobrá cena
20:31:07
23.02.2011
suri
-> Tommyk: Hlavne že sme obidvaja spokojný , bývali tu akcie na kayaby pri kúpe sady a tak ale teraz nič také nebolo a už bol najvyšší čas na výmenu
20:28:40
23.02.2011
Tommyk
-> suri: já tead koukal vždycky jen na předky (ze zvědavosti) protože je tam líp vidět.. 4 a ty máš focený zadky, ale to je jedno.. přesně takle to vypadalo, stř. štitek, na tom zelenej znacek + cerne napis ATESO..



jinak souhlasim v tom, ze novodoba vyroba atesa je blato a na auto bych to v zivote nedal a nechtel bych to 4
20:03:35
23.02.2011
suri
-> Tommyk: tak ja by som nesúhlasil , ateso z mototechny z nápisom ateso vydrží dosť málo , potom tu už tlčie cez každú jamu , a ateso žiadne plynokvapaliny nerobí jedine olejovky a podľa spracovania proti tomuto je to nebe a dudy , tu nápis ateso nie je ale výrobné čísla a škoda znak surky.rajce.idnes.cz/Tlmi ce zaistené sú drôtom - vysúvajú sa a zatiaľ je to luxus , mali sme ísť pred tromi rokmi aj do predných , bol by pokoj , inak tiež sa mi zdá že na felde z origo tlmičmi niečo ako ateso je , ale vtej dobe boli kvalitné údajne aj tie lacnejšie olejové - slová skúseného odborníka
upraveno 1x, naposled 23.02.2011 20:04:18
20:00:44
23.02.2011
Tommyk
-> suri: co vím já, tak originál = ateso



teda aspon tak sem to videl na dvou feldach o kterych 100% vim, ze jsou tam tlumice jeste z vyroby a je tam znacek skodovky a napis ateso.. presne si to uz nevybavim, ale takle nejak to tam je
upraveno 1x, naposled 23.02.2011 20:03:19
19:59:42
23.02.2011
suri
-> Tommyk: čítaj ešte raz , kayaba robí viac druhov a plynokvapalina stojí toľko čo plynokvapalina origo , a nič o atese na nich napísané nie je , a minimálne podľa spracovania dolnej misky proti "atesu" z mototechny je to luxus , to máš tak aj pri rozvodoch a pri iných veciach , dodávateľ do mototechny dodá hocičo z hocijako narazenými značkami ale do škodovky by to asi neprešlo
19:58:13
23.02.2011
Tommyk
-> suri: a kyaba neni plynokapalina nebo si radši sahl po originálních ateso?



ja mam kyaby (vepředu nový), vzadu už byly a nemůžu si vůbec stěžovat.. a je to plynokapalina aspon myslim teda.. :D ale jo, na 99%
19:26:19
23.02.2011
suri
-> Tommyk: záleží čo je to za auto , do vraku sa neoplatí ani jedno ani druhé , ja som nemal na výber kayaby mi ponúkli v cene rovnakej ako škodovke zo zľavou to isté , chcel som plynokapaliny a nič iné tu nebolo
19:24:03
23.02.2011
Tommyk
-> suri: nevím co to stojí no, ale pokud má takový požadavky a nechce řezat, tak se mu fakt vyplatí hp s repasem (nebo nový) než nový originály ze salonu...
18:41:01
23.02.2011
suri
-> Tommyk: to bude ozaj ťažké nájsť zadné tlmiče z 1,6 lebo také nikdy neboli , vždy len combi , hb a vanplus/praktik - paket na špatné cesty



tie ceny také hrozné nie sú , tu za hp pýtajú tých 5000 a sú ko , zrátaj si repas , uloženie nové a zase také lacné to nebude , navyše čo som sa pýtal na stk moc spokojný nie sú ale to je najmenej
18:37:30
23.02.2011
Tommyk
myslím si že horko těžko budeš shánět tlumiče z 1.6, předek ještě možná jo, ale zadek už vubec ne... pokud teda nevyndáš originály přímo z toho auta.. a nebo druhá možnost, že pujdeš do škodovky a zaplatíš za ně možná i víc jak za HP..



jinak je to stejně blbost, jakmile dáš tvrdší pružiny třeba z nafty nebo 1,6, tak to budeš mít vysoký... a seriovejma pružinama to nikdy nesnížíš, to bys musel převařit spodní misky na tlumičích
15:58:52
23.02.2011
suri
-> vhml: tu je problém ten , originál je kopa laniek , karbec , bmm , mpi , 1,6 , lavé riadenie , pravé riadenie , s klímou - asi 9 druhov



čína spraví dieslové - o dosť kratšie a univerzál na benzín - každé je iné niektoré ide niektoré nejde , spracovanie otrasné , originál potiahnuté teflonom a 12 rokov ok , čína ko za dva mesiace - odpadáva - strapká sa lanko pri koncovke , a tieto dva druhy zoberú a dajú do každej mototechny a ty nemáš šancu niečo s tým urobiť
15:52:44
23.02.2011
vhml
-> suri: já dokázal koupit lanko co nepasuje na 1,3 MPi
upraveno 1x, naposled 23.02.2011 15:52:57
15:51:40
23.02.2011
suri
-> david 136: je rozdiel aj v tlmičoch zato že čína urobí jeden druh , pritom predné tlmiče fávo a fel sú rozdielne a buchne to do všetkých áut neznamená to že je to správne , dajú sa kúpiť origo tlmiče všetkých druhov to isté pružiny ...



to isté plynové lanko čína robí diesel a nejaký benzín univerzál čo pasuje na mpi a nejde na bmm a 1,6 a origo je 8 druhov laniek
15:47:16
23.02.2011
david 136 - zrušená registrace
jaky zas tlumice z 1,6 ky?? nic takovyho neexistruje nebo to snad nekdo ma doma? delaji se jen ty obycejny na 1,3 a prodavaji to zaroven na facka i feldy, na 1,9 se delaji zvlast tvrdsi ale delaji to jen nektery znacky a musis se po tom vylozene poptat jinak ti na feldu daji ty univerzal 1,3ky

rozdil v podvozku mezi feldama 1,3 a 1,6 jen v tvrdsich pruzinach, na diesel feldu jsou pak jeste tvrdsi, vsechno je to v tabulkach nekde
15:35:28
23.02.2011
petřík
fajn takže beru na vědomí stabík a tlumiče z 1,6tky - pružiny ještě dořešim.
15:31:15
23.02.2011
petřík
-> M@rtin: promin ale proč máš potřebu odpovědět když nemáš ani chuť přečíst si ten dotaz... jasně píšu že závodní auto už mýám dáývno vyřešený a tohle se ptám jenom na serivě (škodovkou) vyráběný tvrdší alternativy ...
15:30:16
23.02.2011
suri
-> petřík: pružiny na diesla sú akurát tuhšie - auto stojí vysoko , tlmiče by mali byť tuhšie , zadné pružiny tiež ťažko vyberať ak dáš combi alebo vanplus tak to bude vysoko , takže asi vanplus/praktik tlmiče www.edisk.cz/stahni/.../P odvozek.pdf_18.65MB.html tu je DP a tam je rozdelenie tlmičov aj pružín veľmi pekne spravené
09:10:44
23.02.2011
Klubko_
-> petřík: zacni stabilizatorem predku. S nim se fela prekvapive malo naklani i na seriovym perovani.

Experimentoval jsem s kamosem s hydraulickym olejem OTHP3 do prednich rozebiratelnejch tlumicu na facku a ono to bylo jeste horsi jak serie 132coz me dost prekvapilo, protoze na moji sade s tim olejem jsou tlumice dost tuzsi.
09:06:35
23.02.2011
M@rtin
Co nejtvrdší??? Tak to třeba PROTLUM
23:01:19
22.02.2011
OndraKrupi
-> petřík: a co klasika tlumiče (1,6) a sport pružiny jom? např? bratr to měl na formanovi a jako stabilní to bylo dost.
22:59:20
22.02.2011
petřík
-> Tommyk: komplet sportovní podvozek od koni jezdim na závoďáku (opel) právě se tsavitelnou tuhostí, tady jsem myslel jenom něco za pár šušní co bude drobet stabilnější než serie - karoserie je to krátká zesílená.-> suri: myslel jsem právě jestli to neřeší třeba komplet set - pružiny a tlumiče z dieslu nebo tak něco.. ale hlavně aby to nebylo ještě vyšší než je to ted v serii- řezání per mi příjde jako prasečina takže bych volil asi kombinaci co nejhkratších seriovejch per aco nejtvrdších seriovejch tlumičů + třeba stabík přední + zadní , kola mám přichystaný 6x13 'ET33 aby se to i trochu rozkročilo- bude to na uplně normální ježdění ale když už se to dělá tak tam dávat třeba seriový na 1,3 když tam pujdou z 1,6 nebo z dieslu nebo já nevim z čeho a auto se tim lehce přitvrdí..
19:17:52
22.02.2011
suri
-> Tommyk: díky4
19:13:36
22.02.2011
suri
-> Tommyk: to sa mi nechce v túto hodinu :-)
19:12:40
22.02.2011
Tommyk
-> suri: kdysi sem to někde viděl po netu, má to mít stavitelnou tuhost.. a ted to ma myslim nekdo tady na virtu .. kdyz najdes feldu 1.6T (s turbem), tak ten to dával na zadek4
18:59:39
22.02.2011
suri
-> Tommyk: a kde sú nejaké koni? ma to zaujíma , čo to sa píše o bilsteinoch a semtam sa vidí sachs/alebo také niečo/ ale vraj je to beton proti hp , skôr myslím že kolega chce výber sériových
18:55:21
22.02.2011
Tommyk
HP nebo Koni.. pak už pokusy
18:38:26
22.02.2011
suri
a čo je to za karoséria? niektoré tlmiče boli rozoberateľné ale dnes už asi žiadne , lepšie je zohnať HP buď na sériovú pružinu alebo sportingy a repas .
18:21:14
22.02.2011
petřík
Měl bych dotaz - jaký jsou alternativy ze seriovejch dílů poskládat na felicii 1,3 bmm 40kw co nejtvrdší a nejnižší podvozek - mám na mysli třeba pružiny z nějakýho modelu, tlumiče např z pickupa 1,6 nebo tak něco.. slyšel jsem i o zadních pružinách ze škodovky atd. případně jestli jdou tlumiče přitvrzovat tak jako u škodovky (rozebrání a hustčí olej případně laborace s ventilkama atd) díky za rady
Extreme Tyres