Jakej tlak udrží maznička?

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 20.02.2011 do 20.02.2011, založil/a vhml
řadit dle data
22:25:10
20.02.2011
vhml
-> Kuladmin: byl by to prostorove velkej problém...
22:07:21
20.02.2011
Kuladmin
-> vhml: Kdyz te tezky kdyz nereknes oc jde 3 mi nerikej ze by to neslo pomoci tlakovy hadice hnat uplne jinam a az tam mit ventil.
22:06:52
20.02.2011
Jindas
-> Stepan FUN: 20.02.11 21:31:42 Cožeeeeee 3 3 3

Můj jmenovec má firmu na mazací a olejovou techniku xD ... tak to se budu muset stavit xD
22:04:47
20.02.2011
vhml
-> Kuladmin: asi je možné to vytáhnout mimo, ale jen velmi omezeně, spíš skoro vůbec

-> Stepan FUN: vyhřátí pružinky je dobrá myšlenka. Já se ptal jestli je možné to zavařit a bylo mi řečeno, že to tenkrát pájeli mosazí, ale přikládal jsem to tomu, že asi nebyli k dispozici tolik svářečky.



A existuje koncovka, kde přes tu mazničku šel hnát tlak vzduchu? Nebo to stačí ,,ustřihnout" koncovku z ručního lisu a napojit to na vzduch?
21:40:19
20.02.2011
Kuladmin
-> vhml: Ja se zeptam takhle to musi byt ten ,,ventilek,, primo na tom telese kam to chces davat??

Nemohlo by to byt treba tak ze z toho pujdes nekam ven tlakovou hadickou/trubickou a az nekde dal by byl tlakovej ventil??
21:31:42
20.02.2011
StepaNoFUN
-> vhml: Normální maznička. ;-) Jsou tam sice tzv. píchačky ( www.ap-safranek.cz/olejov a-a-mazaci-technika/.../de tail-126.htm ), ale to je jedno. Systém je v podstatě stejnej u všech. Jenom s tím vařením případně letováním bych byl hooodně opatrnej a spíš bych se toho bál. Je v ní totiž pružinka a tu když ohřeješ, tak ztratí parametry...

edit: jinak u toho bagru je normální pístnice, jenom do ní tlačíš vazelínu. A u větších s kovovejma pásama to kolikrát ani ruční mazací lis nechce zvládnout a ještě by to chtělo o kousek víc. Takže odhadem tam může staticky bejt cca 200 - 300 Bar.
upraveno 1x, naposled 20.02.2011 21:34:08
21:00:02
20.02.2011
vhml
-> Stepan FUN: a to udrží normální maznička podobná té ze svisláku, nebo je tam něco extra?
upraveno 1x, naposled 20.02.2011 21:00:18
20:41:59
20.02.2011
StepaNoFUN
-> vhml: No s tou mazničkou na vzduch nevím... Přece jenom molekula vzduchu je něco jinýho než vazelína. Jinak mazničky zpátky tesněj docela dobře. Ale vyzkoušený je mám jenom na vazelíně (natahování pásu u bagru - tam je tlak mockrát vyšší než 12 Bar)...
19:41:07
20.02.2011
vhml
Myšlenku s ventilkem beru zpět, špatně jsem si vybavil jak je to uchycený a ventilek se tam nevejde na ani průměr. Tudíž to musí opravdu něco o rozměru mazničky...
15:57:03
20.02.2011
StepaNoFUN
-> vhml: Náklaďáky maj vnitřky stejný... ;-)
15:19:53
20.02.2011
vhml
A náklaďáky používají stejný ventilek, nebo nějakou jinou kontrukci? Protože tady bude těch 12atm staticky, plus ještě se bude tlak na ventilek dynamicky měnit.
15:15:35
20.02.2011
StepaNoFUN
-> vhml: Tak 12 jsem nezkoušel. Ale 9-10 Bar s přehledem... Navíc ten skrytej ventilek po nafoukání zaštoubuješ krytkou...
15:14:19
20.02.2011
havlik
-> vhml: no tam je asi problém v té vnitřní stavbě ventilku tam je ten vnitřek v podstatě universál našroubovatelný do všech
15:14:06
20.02.2011
StepaNoFUN
-> vhml: Tak v tom případě by ten skrytej ventil fungovat mohl... ;-)
15:11:44
20.02.2011
vhml
-> Stepan FUN: hlavně o výšku, na průměr je relativně místa dost. Ale ten skrytej ventilek vypadá zajímavě, ten by to mohlo umět. A udrží ventilek takovej tlak? Přece jenom je dělanej taky na menší tlaky...
upraveno 1x, naposled 20.02.2011 15:13:29
15:08:47
20.02.2011
StepaNoFUN
A co tohle? Nevím jestli Ti jde o průměr, nebo vejšku... www.ddpneu.cz/product/skr yty-ventil-pro-hlinikove-d isky-sada-4-ks-stribrne.ht ml



edit: Ale teď koukám, že jsou i v tom odkazu od Havlíka, takže asi ne...
upraveno 1x, naposled 20.02.2011 15:10:03
14:48:00
20.02.2011
105
to bylo jen pro prdel 3 3
14:46:57
20.02.2011
vhml
-> havlik: ventilky kovový super, jenom to chce nějaký menší provedení4
14:46:06
20.02.2011
vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu: dotáhnu to k dokonalosti a za jízdy si i přifouknu kolo jak na dakaru :-D
14:44:42
20.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Tak to prejem vela stastie. To aby si dal k motoru kompresor a k tlumicum vysokotlake hadice 3
14:42:46
20.02.2011
105
to bude beztak souviset s tlumicema1
13:52:24
20.02.2011
havlik
13:51:05
20.02.2011
vhml
-> havlik: tak odkazy, obrázky, popisy, dávejte to sem klucí, nebojte se toho :-)



Já téhle oblasti nějak nehovím, tak si rád nechám poradit.
13:48:49
20.02.2011
havlik
-> vhml: tak dělaj se i kovový ventilky
13:45:33
20.02.2011
vhml
-> Kuladmin: to bych zatím rád udržel v tajnosti.



Zatím potřebuju nafoukat 12atm vzduchu srkz něco o rozměru mazničky, ventilek z kola je velkej moc a nevhodnej vzhledem ke gumovýmu tělu.
13:43:01
20.02.2011
Kuladmin
-> vhml: A o co ze se to vlastne pokousis ?
12:44:43
20.02.2011
suri
-> vhml: nie utesníš ju medenou alebo fíbrovov podložkou to držalo ale tú guličku asi tlak posunul a išlo to von , nie veľa ale išlo a pri malom tlaku
12:42:05
20.02.2011
vhml
-> pistaa: typ nevím jaký myslel, rozhodne byl dostupný v 80.letech. Já znám jenom mazničku ze svisláku a až dneska ráno mi došlo, že asi bylo myšlena nějaká jiná aby to udržela.
12:41:11
20.02.2011
vhml
a teklo to přes závit nebo přes tu kuličku uprostřed. Protože říkal, že závit se musí zavařit, připadně zalejt mosazí jinak to kolem něj teče. Ale je možný, že to bude maznička nějaký jiný konstrukce, v tom případě nastavá otázka, jaká to udrží?
12:41:00
20.02.2011
pistaa
-> vhml: ale mazniciek je vela.. takze ide o to aky konkretny typ myslel
12:38:40
20.02.2011
suri
-> vhml: to asi neudrží , čo som rozoberal dvojpiesty tak som dal na obe strany mazničky 10x1 - nemal som zátky a tlačil cez jednu a cez tú druhú volačo utekalo - bola nová a čistá a dekalamitka ju pretlačila
12:32:24
20.02.2011
vhml
Bavil jsem se s kýmsi o čemsi a bylo mi řečeno: Dej tam mazničku na šestku závit a nafoukej to přes ní na 12atmosfer. Jenom si teď nejsem jistej, jestli jsem dobře pochopil, že to má bejt klasická maznička jako je na svisláku, protože je mi divný, že by udržela takovej tlak, když na to není asi není stavěná...
Extreme Tyres