
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prosím o radu...
prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 12.02.2011 do 12.02.2011, založil/a ondřej.mareček
23:07:57
12.02.2011
12.02.2011

Maťulo
-> ondřej.mareček: Tebe sa zadku asi ani nechytili a podla neho ti nastavili predok... Aj tak si myslim ze by bolo najlepsie nastavit to s tymi starymi origo pripravkami a az potom to doladit napr na lejzrovke... 

21:42:45
12.02.2011
12.02.2011

Kuladmin
-> Pedro boy: jj presne tak s tim zvedakem ale kde tam vidis rozdily 30-40 stupnu??? jsou tam stupne a minuty !!
21:40:45
12.02.2011
12.02.2011

Pedro boy
Už som pochopil , ale nie každá geometria má zdvihák rovnaký , preto sme sa nedorozumely, u nás sa dvíhalo celé auto na kolesách čiže pod kolesami , u niektorých sa dvíha čisto kasňa , t.j. kolesá sa volne pohybujú hore a dolu.To chápem ale aj tak v tých meraniach taký rozdiel nemôže byť , 35 až 40 stupňou je tolko že by sa ohli komplet ramená do boku , to je tak či tak vela
21:39:13
12.02.2011
12.02.2011

petr s
-> ondřej.mareček: Máš vzadu rozbíhavost
21:35:08
12.02.2011
12.02.2011

Kuladmin
-> Pedro boy: No jestli to je zvednute nebo na zemi je sakra rozdil
(meni se uhly a tim vsechny hodnoty) ale viz co jsem napsal v predeslem.

21:34:23
12.02.2011
12.02.2011

Kuladmin
-> castrol: jako prvni hodnota apod. Ta nase co mame dela neco podobneho
zalezi ve ktere casti postavis auto uplne na ,,zem ,, a prohoupes.
T oje jedno dulezite jsou tabulkove hodnoty a pak ty vysledne - jsou tam rozsahy od do a urcite hodnoty jsou proste mimo - a to je dulezite.

T oje jedno dulezite jsou tabulkove hodnoty a pak ty vysledne - jsou tam rozsahy od do a urcite hodnoty jsou proste mimo - a to je dulezite.
21:24:12
12.02.2011
12.02.2011

Pedro boy
-> Kuladmin: to máš ukradnuté či to je zdvihnuté alebo spustené , tolko stupňov bez nastavenia nijak nemôže byť
21:22:30
12.02.2011
12.02.2011

castrol
-> Kuladmin: naco by to merali podvihnute
21:22:17
12.02.2011
12.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Sem to tu necet, pac je tu toho moc.
No gumy jsou naprd, to je jedna moznost. Ty 3° vzadu jsou divny, ale ja si geometrii delal komplet doma svarenym soutycim a suplerou a nemam problem ani ve 150... Predpoklad je, ze pruziny pruzi a tlumice tlumi a mas vepredu torzni stabilizator.
No gumy jsou naprd, to je jedna moznost. Ty 3° vzadu jsou divny, ale ja si geometrii delal komplet doma svarenym soutycim a suplerou a nemam problem ani ve 150... Predpoklad je, ze pruziny pruzi a tlumice tlumi a mas vepredu torzni stabilizator.
21:18:14
12.02.2011
12.02.2011

Kuladmin
-> Pedro boy: Ja si myslim nevim co to je za geosku ale ty prvni namerene hodnoty budou kdyz je auto prizvednute apod.
21:15:10
12.02.2011
12.02.2011

Pedro boy
No pár rokov som bol v servise kde sa robila geometria , ale niečo podobné som ešte nikdy nevidel.V lavom stlpci máš písané hodnoty minimálne , z prvého merania sú nejaké také ale v z druhého merania mi tiež nevychádza že by to bolo v poriadku , veď skoro žiadna meraná hodnota nezodpovedá minimálnym hodnotám.A na to ešte ako čerešnička na torte - ako je možné že z dvoch meraní na zadnej náprave máš také rozdiely , nemyslím si že by ti tam niečo vedeli nastavovať tak teda ako sa môžu líšiť natolko tie merania?V tej tabulke sú 35stupňové rozdiely , ako je to možné?
21:14:28
12.02.2011
12.02.2011

ondřej.mareček
-> Kuladmin: je tam vše nové a vše namazané povolit to musí jít parádně,spíš se ji nechtělo vůbec...
21:12:59
12.02.2011
12.02.2011

Kuladmin
-> ondřej.mareček: chtelo by to jit hlavne nekam kde udelaji i tu zadni napravu a ne ze se na to vykaslou pac se jim nechce povolovat ty srouby/matice.
21:12:18
12.02.2011
12.02.2011

ondřej.mareček
njn tak zkusím jít na geometrii znova někam jinam,chtělo by to asi na laser co?
21:07:14
12.02.2011
12.02.2011

Kuladmin
proc maji nastavene sbihavosti ve stupnich
tajtrdlici
a vzadu je spatne geometrie - sbihavost ocividne na to ani nesahli (hodnota se zmenila sednutim auta na zem)
ja bych to jel reklamovat - pokud sem dobre ten protokol pochopil v uplne levem jsou tabulkove hodnoty na ktere se musi dostat tak nechapu proc tam ma hodnotu o rad jinde....
PS: Mame mnohem hezci barevny protokol

a vzadu je spatne geometrie - sbihavost ocividne na to ani nesahli (hodnota se zmenila sednutim auta na zem)
ja bych to jel reklamovat - pokud sem dobre ten protokol pochopil v uplne levem jsou tabulkove hodnoty na ktere se musi dostat tak nechapu proc tam ma hodnotu o rad jinde....
PS: Mame mnohem hezci barevny protokol

21:00:50
12.02.2011
12.02.2011

castrol
-> ondřej.mareček: skus ist niekde inde na geometriu
20:56:48
12.02.2011
12.02.2011

matoo
-> ondřej.mareček: dost divne hodnoty, odklony na prednej naprave rozdielne, v predu jemna rozbiehavost a vzadu zbiehavost a tusim ziadna suosovost naprav...
edit - je to len moj pocit, ze to neni nastavene? alebo ho ma aj niekto iny?
edit - je to len moj pocit, ze to neni nastavene? alebo ho ma aj niekto iny?
20:50:18
12.02.2011
12.02.2011

ondřej.mareček
20:34:59
12.02.2011
12.02.2011

ondřej.mareček
-> Kuladmin: už ho jdu skenovat zachvíli ho sem hodim...
20:33:09
12.02.2011
12.02.2011

Kuladmin
Mas protokol z geometrie?
20:18:39
12.02.2011
12.02.2011

Jakub M.
-> ondřej.mareček:
vrací se ti volant za jízdy? ... tzn, je správná vůle na svislácích? ... mám na Garde podobnej problém .. levá zatáčka normální chování, ale v pravý je to silně přetáčivý.. následným měřením jsem zjistil křivou karoseri tzv "do vrtule"
vrací se ti volant za jízdy? ... tzn, je správná vůle na svislácích? ... mám na Garde podobnej problém .. levá zatáčka normální chování, ale v pravý je to silně přetáčivý.. následným měřením jsem zjistil křivou karoseri tzv "do vrtule"
20:14:56
12.02.2011
12.02.2011

matoo
-> ondřej.mareček: a co geometria? aku mas?
20:11:44
12.02.2011
12.02.2011

ondřej.mareček
-> Tomaso435: 

20:11:26
12.02.2011
12.02.2011

Tomaso435
-> ondřej.mareček: aha tak to beru zpět . . . to asi nebudou "bláta" :-D
20:10:28
12.02.2011
12.02.2011

ondřej.mareček
-> Tomaso435: předek Tuner2 a zadek Saky
20:10:05
12.02.2011
12.02.2011

Pedro boy
no v tom prípade je tá možnosť že to doje.ali niečo na geometrií , prípadne si daj dole gumy a skús si ich obzrieť-hlavne z vnútra či tam neni bublina alebo inak opotrebované , vyšúchané, iné ma nič nenapadá
20:09:33
12.02.2011
12.02.2011

Tomaso435
.. a co pružiny? ty by to třeba dělat nemohly? jestli si sehnal nové - neoriginální značku, mužou bejt tenčí - měkčí a tim to muže "plavat" ....
20:06:37
12.02.2011
12.02.2011

ondřej.mareček
-> Pedro boy: svisláky jsou nové jak čepy tak pouzdra,dělal jsem to loni a od té doby se s tím najelo cca 1000km
20:04:03
12.02.2011
12.02.2011

Pedro boy
a čo tak pozrieť na zvisláky , či to nemá vôlu alebo ako písal Kuladmin natlakovanie gumy prípadne bublina na gume , od toho to môže robiť tiež
20:01:56
12.02.2011
12.02.2011

ondřej.mareček
-> Kuladmin: pneu vraník,natlakovaný jsou dobře, ale pneu to nedělají zoušel jsem dát letní loukotě s pneu TOYO 175/60/13 a je to o trošku lepší ale stejně to plave jak blázen...
19:58:15
12.02.2011
12.02.2011

Kuladmin
a co tam mas za gumy a mas je spravne natlakovany?
19:55:35
12.02.2011
12.02.2011

ondřej.mareček
Hoj virtáci,mám takový problém,mám škodu 130,loni jsem na ní dělal komplet nápravy i řízení je čerstvě po stk,ale strašně plave nedá se udržet na silnici cca od 80km/h geometrie je dělaná komplet minulý měsíc,už fakt nevím co s tím zkošel jsem snad všecko a našel jsem jen jeden volnější čep ve předu,horní čep co drží s.čep, ale že by kvůli tomu celé auto lítalo po silnici,to se mi nezdá,jinak tlumiče komplet nové... na silnici se to chová tak že to jezdí zes strany na stranu,prostě hrůza.... děkuji za rady Ondra