skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroba prevodoviek,koleciek....
00:01:29
14.02.2011
14.02.2011

jezkos
->vhml:a jaký s tím má dipi(petr) problémy?to by mě zajímalo?
18:28:10
13.02.2011
13.02.2011

anubis
-> Bedřich: tak to smrštění lze každopádně spočítat... ok tohle je spíš taková teoretická debata... ptotože pokud by si člověk něco nechal odlévat, stejně by musel za odborníkem který tohle vše bude vědět a náklady tam budou šílené... ale asi je pravda že spíš než materiál je důležitý tvar a množství výztuh a žebrování...
14:42:22
13.02.2011
13.02.2011

pistaa
-> vhml: nie fotky nemam nie je to spaven ale ja uz som akosy prestal fotit :(( treba vybehnut na zavody, pripadne Vam to cvankem ked s nim budem
06:50:25
13.02.2011
13.02.2011

Bedřich - zrušená registrace
-> m8rinek: Psal jsem to hlavně proto že hodně lidí o smrštění ví, ale hodně lidí si myslí, že se pohybuje řádově v desetinách a když si cokoliv nechá odlít potom se nestačí divit.
-> anubis: Nemyslím si, že výroba nového,pevnějšího obalu z jiného materiálu než ze siluminu, je správná cesta.Chtělo by to při vymýšlení stavby auta zůstat nohama na zemi.Jestliže má Tuner problém problém s obalem převodovky zjisti si od něj místa která jsou náchylná, při tom to výkonu, k deformaci a vymysli úpravu těchto míst.
Znám lidi kteří si nechávají oblévat obaly převodovek(né na škodovky), ale částku investovanou do tohoto procesu já uvidím tak za dvacet let...když budu mít nulové výdaje.
-> anubis: Nemyslím si, že výroba nového,pevnějšího obalu z jiného materiálu než ze siluminu, je správná cesta.Chtělo by to při vymýšlení stavby auta zůstat nohama na zemi.Jestliže má Tuner problém problém s obalem převodovky zjisti si od něj místa která jsou náchylná, při tom to výkonu, k deformaci a vymysli úpravu těchto míst.
Znám lidi kteří si nechávají oblévat obaly převodovek(né na škodovky), ale částku investovanou do tohoto procesu já uvidím tak za dvacet let...když budu mít nulové výdaje.
22:51:12
12.02.2011
12.02.2011

Fén
-> anubis: Ze Siluminu se dělají skříně běžně. Pokud ti nestačí, můžeš použít 7075-T6.
20:04:09
12.02.2011
12.02.2011

anubis
-> m8rinek:
tak to ty moje na tom budou stejně...

19:56:16
12.02.2011
12.02.2011

m8rinek
-> anubis: zase se to hezky leje a mechanika taky špatná neni... Mam z toho ty moje do bahna litý BBSka :).
19:50:39
12.02.2011
12.02.2011

anubis
-> Fén: jj křemík ale tam není nejlepší pevnost pokud vím.. (v tahu) ale zas na takovéto díly to není potřeba... ty se v tahu namáhaj minimálně...
18:44:39
12.02.2011
12.02.2011

Fén
-> anubis: Hojně se používá Silumin.
18:26:49
12.02.2011
12.02.2011

anubis
-> Fén: jj zas jsem začal úplně debilní diskuzi
nevím např 2000 ... ten pokud vím není sice úplně nejpevnější ale na lití se používá... každopádně bude pevnější než obyč hliník... z jaké slitiny je vlastně převodovka původně zrobená?


16:51:24
12.02.2011
12.02.2011

petr s
Tady se už odlévají obaly převodovek?
16:30:19
12.02.2011
12.02.2011

Fén
-> anubis: Dural je velmi široký pojem.
16:06:27
12.02.2011
12.02.2011

anubis
-> Bedřich: tak jsem to rozhodně nemyslel...
byla to jen otázka jestli je možný použít dural ajko odlévací materiál pro převodovku... nic o formě ze sériový převodovky nepadlo...

16:05:07
12.02.2011
12.02.2011

vhml
-> pistaa: a máš nějaké ty fotky? Třeba Tuner s tím má problémy a Dipi s hewlandem taky.
15:49:11
12.02.2011
12.02.2011

pistaa
-> anubis: velakrat prave tu na virte spominana 200Mi ma napriklad tak vystuzenu prevodovku v oblasti diferaku a je mozne to vidiet vsade kde jazdi, ja som o tom mal i nejake dobove fotky.. osobne mi to nie je zatial treba i s mojim vykonom, je to myslim o tom ako slusne sa k tomu spravas
15:28:05
12.02.2011
12.02.2011

m8rinek
-> Bedřich: třeba dodá adekvátně smrštěný střeva :P.
15:18:56
12.02.2011
12.02.2011

Bedřich - zrušená registrace
-> anubis: V momentě kdy použiješ seriový obal jako předlohu pro dutinu formy Ti bude takový odlitek k ničemu.
15:09:48
12.02.2011
12.02.2011

anubis
-> Olgoj Chorchoj: zajímavý
mě by zajímalo jestli je dural vhodnej materiál např na převodovku... pokud by se z něho odlila

13:43:38
12.02.2011
12.02.2011

Olgoj Chorchoj
...když se propadaly hlavy u závodního žigulika, tak se v místech "kde to šlo" hlava navrtala a zalisoval se tam duralovej kolík. Fungovalo to.
17:12:27
11.02.2011
11.02.2011

anubis
-> pistaa: a nemáš nějaké tipy jak ten obal zpevnit?? docela by mě to zajímalo...
já bych právě řekl že není problém udělat kolečka co vydržej vyšší výkon ale pak se láme obal... přeci jenom když se podívám na škoda převodovku a např na audi nebo porsche tak je tam sakra velkej rozdíl v žebrování a výztuhách
já bych právě řekl že není problém udělat kolečka co vydržej vyšší výkon ale pak se láme obal... přeci jenom když se podívám na škoda převodovku a např na audi nebo porsche tak je tam sakra velkej rozdíl v žebrování a výztuhách
13:32:10
11.02.2011
11.02.2011

pistaa
-> anubis: zataz nevydrzia koleca o obale sme sa zatial nerozpravali, ten sa spevnit da to nie je problem
22:45:57
10.02.2011
10.02.2011

anubis
jojo... výrobců budeš dost ale co na takovéto věci říká obal... ten nikdo novej neodleje

14:48:00
08.02.2011
08.02.2011

pistaa
11:38:14
08.02.2011
08.02.2011

TTomas
-> pistaa: Nevim co presne chces, ale pokud radu a chces celou skrin, tak za mne Kaspar, ale to je system Hevland. Pokud kolecka a nevadej ti vareny, tak by ti Vhml mel bych schopny celkem levne pomoct nebo pak kasicky a draze Sixta-Liska.
11:02:14
08.02.2011
08.02.2011

pistaa
11:01:06
08.02.2011
08.02.2011

pistaa
11:00:45
08.02.2011
08.02.2011

pistaa
11:00:25
08.02.2011
08.02.2011

pistaa
poradte kto, kde.. najlepsie priamo kontakt dat.
Dakujem
Dakujem