Jak vyndat silentbloky na ramenech Fe

prohledat
86 příspěvků (zobrazeno 51 až 86) od 15.01.2011 do 06.12.2015, založil/a OndraKrupi
řadit dle data
21:47:49
05.12.2015
Tomaso435
-> el.tomas: tolik??9
21:47:37
05.12.2015
Tomaso435
-> ZZ__Top: sundej, silent vytrhni a majzlikem seklepnout zbytek z ramna.. ideálně naříznout ten kov a jde to samo... samozřejmě nevracet tento typ silentu, ale nahradit držákem a silente fa do 93. ten lze měnit během tankování kdekoliv.
21:46:09
05.12.2015
el.tomas
-> Mr._Nosferatu: Jo, jenže ta čína vydrží max cestu na STK a zpět.
21:44:22
05.12.2015
Mr._Nosferatu
-> ZZ__Top: Asi bych to spošítal, na kolik Tě vyjdou silentbloky a čep, ale nový ramena mají čepy nýtovaný, takže bude obtížná případná výměna čepů, ale zas se dá sehnat komplet čína rameno za 500kč.
21:42:31
05.12.2015
ZZ__Top
Vytáhnu staré téma a zeptám se. Nemám pořádné nářadí ani svěrák myslíte, že je možné vyměnit silentbloky na rameni jen tak doma na parkovišti ve sklepě paneláku (bez flexy) nebo raději koupit jiné levné rameno? V obou případech uvažuji o levnějších dílech.
16:45:51
19.01.2011
Durnbach
16:45:29
17.01.2011
Tommyk
-> Pavel P..: myslim u mě 4
18:38:35
16.01.2011
Pavel P..
-> afro100: uhnilý tam nic nebude.... koukal jsem na to při koupi docela důkladně... ale nedivim se kdyby bylo něco urvaný, pač ta jízda po dírách tomu moc neprospívá.8
18:33:33
16.01.2011
suri
-> afro100: na čom preboha? na favorite alebo prvej felícii z papierovými ramenami a nápravnicou sa to dalo , ale bentler nápravnica je kusisko masívu a len tak nezhnije
18:33:07
16.01.2011
Jura_Favorit
-> KARBEC: to je taky pravda, ale jak jsi správně poznamenal, to není vyloženě vlastnost silentbloků... 4
18:30:55
16.01.2011
afro100
-> Pavel P..: len aby nebola uhnita podlaha v mieste ako sa napaja napravnica :D kamos tak v 50 zobral prejazd a auto sa rozvlnilo a rozlozilo az do skarpy :D:D:D
18:29:37
16.01.2011
Pavel P..
-> Tommyk: ale já cejtim jak to lupe pod nohama...

-> suri: při točení jsem nic nepozoroval... možná jsem si toho nevšímal.
16:53:20
16.01.2011
suri
-> Pavel P..: po dierach tento silentblok nezvykne mlátiť skorej horné uloženie , nemení sa nejako zvuk pri točení volantom?
16:30:07
16.01.2011
Tommyk
-> Pavel P..: tak to bude horní uložení asi 6
16:11:23
16.01.2011
KARBEC
Ja vidím další bonus v tom že se to uchycuje také k podlahovým nosníkům a jako celek to tak nenamáhá podlahu a ta tudíž nepraská jako u Favoritů 93-5. Škoda že na Fávo to nejde dát takhle pěkně jako jeden celek, leda dělat zásahy do karoserie ale to není pěkné řešení.8
14:22:27
16.01.2011
Pavel P..
-> Tommyk: po dírách hlavně....při ubrání - přidání moc ne4

-> suri: kouknu až bude pěkně... teď se pod tim válet nebudu.
14:08:02
16.01.2011
Capricorn
Fel. je prostě v tomhle zase o kousek dál... má uzavřenější typ a tím pádem odolnější provozu a taky daným podmínkám tj. voda, sůl v zimě apod. Fav. silentbloky byly jednoduše poplatný té době. Stejný řešení zadních silentbloků měl např. Fiat Uno, Opel Kadett E nebo VW Golf I. Originální vydrží těch 100 tkm. Ale ta dnešní výroba za moc nestojí i když jde o Gumokov, ale zase výměna je na chvilku takže to jde. A ono vůbec i třeba originální horní uložení předních tlumičů dnes odchází taky poměrně rychle.
13:23:59
16.01.2011
Tommyk
-> Pavel P..: a kdy to klepe, jen při ubrání/zabrání (při řazení) nebo pořád? třeba v dírách atd..? mě tam taky něco mlátí po výletu do strouhy, mám podezření na horní uložení nebo toto, ale nejsem schopnej na to kouknout.. 3
12:35:16
16.01.2011
suri
-> Zaki: na fávo sme dávali origo pred dvomi rokmi a po roku mlátili - 20tkm najazdené ak si to prerátaš na normálne cesty nie na naše tak životnosť cca 40tis km , dosť málo
12:32:38
16.01.2011
Zaki
Za mna jednoznacne feldove silenbloky pokrok. Na fave som mal najazdene nieco cez 100tisic a boli vymlatene az hruza... Na felde som ich menil po 250tisic len tak preventivne, nic im neni, nechal som si ich odlozene do zalohy
09:17:41
16.01.2011
suri
-> TAZ1500: aspoň je vidieť aké "origo" montuješ a prečo to toľko vydrží , originál sa robí jedine silentblok a doraz a samotná tá objímka , niečo čo je v kope je vždy len druhovýroba , navyše pri druhoške je ten silent daný kadejako nie tak ako má byť v osi a potom sa to odtrhne , skús sa zamyslieť ako to že tie autá jazdia 150-200tis a silenty ok? niečo robíš asi dosť zle , -> Pavel P..: mrkni či to nie je len povolené , majú sa tie šrouby lepiť a väčšinou to každý iba namaže alebo len tak dotiahne a radi sa povolia , zo susedom som to robil , jednu stranu som ťahal ja a ok , išiel som po niečo on to vraj dotiahol pri brzdení to klepalo najprv jemne a potom rachot
23:59:21
15.01.2011
TAZ1500
tak nevim jak vy ale u felicií je menim jak na bezicim pasu neskutečne to mlatí je to neprijemny svezení kdežto u toho favorita fakt minimalne rek bych že skoro vubec a i kdyby tak u fava je to vymeneny za 5 minut kdez to u felicie za par hodin za moji osobu je to krok spatky origo silenblok stoji neco kolem 130 kč a orig slozenej silenblok skoro 400kč tusim pokud mužu doporučit tak kouipit jedine original a jeste jednu sadu do zasoby protože už dlouho nebudou pokud si nekdo koupi silenbloky napr starline nebo vika nebo jinej vetnamskej zmetek tak se zlepseni nedostaví
23:03:14
15.01.2011
Pavel P..
taky mi jeden lehce klepe do podlahy.. ale seru na to, moc práce.3
22:12:47
15.01.2011
Capricorn
Tak já bych hlavně řekl, že to posuzovaní silentbloků je hodně subjektivní záležitost nejen že co se jednomu může zdát dobrý tomu druhému už ne, ale taky co každé auto to skoro vždy jiné podmínky provozu.



Příkladně bratrovi na Fel. vydržely origo silentbloky 130 tis. km. Mně na Favoritu o něco málo míň cca 115 tis. km ...mám ten starší typ Fav. silentbloků. Nejhorší případ co může být je když se někdo snaží být inovátor a na staré Fav. ramena bez navařené příložky se snaží dávat silentbloky nového typu... to pak jsou silentbloky v háji za chvilku.
21:22:54
15.01.2011
OndraKrupi
-> suri: někam to vezmu na lis.



Edit: ta objímka z druhé strany už vypadala docela v prd... takže radši nové.
upraveno 1x, naposled 15.01.2011 21:24:12
21:17:23
15.01.2011
suri
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: teraz už môžeš kúpiť len druhovýrobu ked si zničil tie objímky tak vyber niečo čo rozumne vydrží ak budeš mať na výber , nalisovať hlavne v správnej polohe a nebude to jednoduché ak nemáš lis , dám ti takú radu , zober hever - panenku silent si iba naklepni aby nepadal opri o hever a o strop ruru opretu o rameno - nejako dobre vystredit a heverovať potom to mozno pojde
21:10:12
15.01.2011
OndraKrupi
takže koupit nové a nalisovat4
zvětšit Jak vyndat silentbloky na ramenech Fe - obrázek od OndraKrupi vložen 15.01.2011 21:10:12
21:09:10
15.01.2011
OndraKrupi
tak už hotovo. nařízl jsem ten kov flexou, silentblok vyvyklal ven, gumu rozřízl, nařízl ten váleček co se tam objevil a majzlíkem jsem do toho párkrát bouchl a ono to povolilo tak je to dole. ale teda smradu....
zvětšit Jak vyndat silentbloky na ramenech Fe - obrázek od OndraKrupi vložen 15.01.2011 21:09:10
20:46:56
15.01.2011
suri
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: www.edisk.cz/stahni/.../P odvozek.pdf_18.65MB.html v DP je pekný popis na prvých stranách
20:40:02
15.01.2011
stodvacet
-> TAZ1500: Felicií jsem dělal hodně,ale tyhle silenbloky jsem měnil možná 2x,to na tom favoritu každých 20tis kilometrů.Je na to originál přípravek a funguje docela dobře.Akorát proto, že se tohle moc nemění tak už ho nikdo nemá.
20:28:48
15.01.2011
suri
-> TAZ1500: čo trepeš? origo mám na aute 150 000km a nič im nie je , v škole má felicia 350 000km a silenty pôvodné a tiež im nič nie je , obidve 1,3



výmena je ešte dosť jednoduchá proti niektorým iným autám , ak máš lis tak výmena ide zhruba tak rýchlo ako zadný silent na fábii s prípravkom



na fa tie silenty meníš dookola aj na origu a nedrží to nič
upraveno 1x, naposled 15.01.2011 20:40:51
20:26:38
15.01.2011
TAZ1500
preju mnoho zdaru je to na zabití to byl zase vynalez tyhle silenbloky ja to delam zak že vezmu slabej majzlik a uvolnim silenblok v objimce stahnu objimku a pak ho rozreru nemužu rict jinak než zlatej favorit oproti tomudle super napadu ten kdo to vymyslel by mel dostat metal kdyby tam ten silenblok aspon chvili vydržel tak drzim hubu ale orig silenbloky po 50 000km mlati do podlahy jak svine
18:36:08
15.01.2011
Klubko_
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: ja mel tu gumu v nem tak potrhanou, ze jsem ho protocil, tim urval a to pouzdro, ktery je nalisovany na ramenu jsem opatrne narizl flexou a pak snad protocil sikovkama
upraveno 1x, naposled 15.01.2011 18:36:41
18:36:08
15.01.2011
castrol
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: ta vrchna cast kde sa srobuje o podlahu sa da vytiahnut a potom to vylisujes
18:34:25
15.01.2011
suri
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: vylisovať , záleží aké máš nové ak komplet z objímkou tak môžeš staré rozflexovať ak origo tak jedine 10t lis oprieť o objímku vytlačíš rameno zo silentom , a potom flexou silent narežeš a vylisuješ , nazad ho nalisuješ na rameno - správne značky , do objímka dáš nový doraz a nalisuješ objímku v správnej polohe na silentblok
18:31:26
15.01.2011
OndraKrupi
jak vyndat tenhle? vymlátit? nebo to lze i nějak jinak?
zvětšit Jak vyndat silentbloky na ramenech Fe - obrázek od OndraKrupi vložen 15.01.2011 18:31:26
Extreme Tyres