po geometrii

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 02.12.2010 do 02.12.2010, založil/a lacko
řadit dle data
20:27:33
02.12.2010
matisek
-> lacko: ak maš prípravok tak medzi prvým a druhým meraním musíš auto potlačiť a merať zase na tom istom mieste na disku ako prvé meranie.Môže byť trochu krivý disk a už to odmeráš zle.
upraveno 1x, naposled 02.12.2010 20:30:54
20:23:32
02.12.2010
Kuladmin
Kdyz uz metrem tak vlizt pod auto ktere normalne stoji na zemi a merit uvnitr na hranach rafku v co nejvzdalenejsich mistech od sebe(vepredu a vzadu) dokud se metr nelame o motor/prevodovku apod. Ale je to jen takova kontrola plus minus ale celkem to sedi!! odskouseno praxi!!+-kousicek

Jinak jik pisi kolegove u facka je 1mm (+-1 myslim a doufam tolerance - nechce se mi to hledat) a jsou do sbihavosti (vzadu proste vetsi rozmer o mm).

O gumu to nemuzes opirat!
upraveno 1x, naposled 02.12.2010 20:23:50
20:12:09
02.12.2010
lacko
mam pripavok ci som prilozil o gumu alebo rafik 1cm nechapem to ani ja ci som meral zvnutra alebo zvonka a to dosiel zgeometrii
19:44:31
02.12.2010
Syny
By me zajimalo jak jste merili tim metrem 3 To se meri na rafku a musi se to zmerit presne protoze jde o milimetry 4 A ne vzit metr a zmerit cca vzdaloensot gum 3
18:54:20
02.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Klasickym metrem zmeris prd. 1cm je spatne, ma to byt 1mm.
18:34:38
02.12.2010
lacko
kamarat bol na geometrii, favorit bol som zvedavy ako mu to nastavily,dal som do roviny,klasickym metrom,1cm privrete ,preco je to tak? a ci to tak moze byt?len sa pytam na vas nazor.
Extreme Tyres