skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
po geometrii
20:27:33
02.12.2010
02.12.2010

matisek
-> lacko: ak maš prípravok tak medzi prvým a druhým meraním musíš auto potlačiť a merať zase na tom istom mieste na disku ako prvé meranie.Môže byť trochu krivý disk a už to odmeráš zle.
20:23:32
02.12.2010
02.12.2010

Kuladmin
Kdyz uz metrem tak vlizt pod auto ktere normalne stoji na zemi a merit uvnitr na hranach rafku v co nejvzdalenejsich mistech od sebe(vepredu a vzadu) dokud se metr nelame o motor/prevodovku apod. Ale je to jen takova kontrola plus minus ale celkem to sedi!! odskouseno praxi!!+-kousicek
Jinak jik pisi kolegove u facka je 1mm (+-1 myslim a doufam tolerance - nechce se mi to hledat) a jsou do sbihavosti (vzadu proste vetsi rozmer o mm).
O gumu to nemuzes opirat!
Jinak jik pisi kolegove u facka je 1mm (+-1 myslim a doufam tolerance - nechce se mi to hledat) a jsou do sbihavosti (vzadu proste vetsi rozmer o mm).
O gumu to nemuzes opirat!
20:12:09
02.12.2010
02.12.2010

lacko
mam pripavok ci som prilozil o gumu alebo rafik 1cm nechapem to ani ja ci som meral zvnutra alebo zvonka a to dosiel zgeometrii
19:44:31
02.12.2010
02.12.2010

Syny
By me zajimalo jak jste merili tim metrem
To se meri na rafku a musi se to zmerit presne protoze jde o milimetry
A ne vzit metr a zmerit cca vzdaloensot gum 



18:54:20
02.12.2010
02.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Klasickym metrem zmeris prd. 1cm je spatne, ma to byt 1mm.
18:34:38
02.12.2010
02.12.2010

lacko
kamarat bol na geometrii, favorit bol som zvedavy ako mu to nastavily,dal som do roviny,klasickym metrom,1cm privrete ,preco je to tak? a ci to tak moze byt?len sa pytam na vas nazor.