spojka

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 28.11.2010 do 29.11.2010, založil/a škodis
řadit dle data
20:01:10
29.11.2010
steyr
-> škodis: zrovna dnes so mvyberal motor zo zavodnej :D odjazdenych 7 zavodou a tie nity uz mali namale dalsi zavod by spojka nevydrzala :D
18:00:55
29.11.2010
škodis
tak páni dnes bola chyba odstránená ...............skúšali sme všetky varianti s tyčkami a štelovaním a ovzdušnovaním ale nič nepomohlo tak motor išiel znova von a chyba bola odstránená...........boli odstrihnuté dva nity na prítlačnom kotúči......... lamela a ložisko všetko ok po výmene pritlač.kotuča 120 znova jazdí
20:44:22
28.11.2010
Olgoj Chorchoj
-> Kuladmin: kdepak, není to blbost. S trochu ohnutym bičem řadit bez zaplýho motoru šlo. Jakmile se motor nadláb, už to ani náhodou nešlo... a s kulisou to bylo stejný v bleděmodrym. Chyba ve spojce je fakt vzácnost, spíš je bota někde v ose (třeba motor mizerně dotaženej...). Ta tyčka: já to zkoušim tak, že jeden točí motorem a druhej drží spojku (při zařazenym kvaltu)... když auto nepopojíždí (a po puštění spojky naopak), je to OK (a chyba jinde).
16:37:03
28.11.2010
Kuladmin
-> škodis: jsou dve delky tycek jestli tam ma tu kratsi nestaci to na vypnuti skus ji prodlouzit cimkoliv si pomoz kdyz to nepomuze tak proste motor ven a rozborka.
15:34:08
28.11.2010
škodis
prehadzoval zadretý motor dával tam motor zo 120 viem že prekrúcal dlhšie štifty má tam 5q, tiahlo je v poriadku prevodovku mal podloženú.

spojka sa dá nastaviť ale či dám väčšiu alebo menšiu volu medzi tyčkou a vypínacou pákou nič sa tým nemení bud nejde vôbec zaradiť alebo ide cez zuby
14:35:08
28.11.2010
Kuladmin
-> Olgoj Chorchoj: Trosku blbost ne kdyz se zhaslim motorem jde radit normalne.

Chyba je tutove ve spojce mozna jeste delka te vypinaci tycky nevime co za co si prehodil.
14:29:25
28.11.2010
Olgoj Chorchoj
může to bejt kulisa! Bylo to to poslední před plánovaným vyhozením převodovky a bylo to ono. U předchozí převodovky řadila kulisa fajnově, u tutý vůbec. Proč, to se mi odhalit nepodařilo.

A nebo ještě jedna věc: jestlipak brat odpojil táhlo řazení od převodovky když měnil motor? To se totiž mohla ohnout řadicí tyčka
13:51:24
28.11.2010
LiMaK - 742 forever
-> škodis: nečekaně se vo něco opře a musí se točit... :-D
13:29:22
28.11.2010
škodis
aha tak to ložisko v klukovke ma nenapadlo a čo tam má vlastne za funkciu ???
13:28:36
28.11.2010
Tomáššš
nebude problem v dlzke "tycky" kde sa steluje vola ? uzovka/emko ? ja som tiez takuto kravinu riesil ...4 nakoniec som to nastavil na volu -medzeru podla knihy a bol pokoj ...
13:11:07
28.11.2010
jerzy
Taky se přikláním k tomu ložisku v klice, vsadím se že když se motor netočí tak ti rychlost zařadit jde a když pak nastartuješ se spojkou, tak se auto taky nerozjede a jde vyřadit, ale zařadit už ne.

Pokud je to takto, je to s velkou pravděpodobností ložisko.
12:48:26
28.11.2010
Kuladmin
-> škodis: Nezbude nic jineho nez to zas vytahnout a zkontrolovat. Sundat pritlacak a omrknout.
11:35:36
28.11.2010
Dušan
lozisko v klice bylo v poradku ?
11:33:51
28.11.2010
škodis
chcel by som sa opýtat brat prehadzoval motor vo svojej 120 ale po založený zistil že mu nejdú radiť rýchlosti. Oba valčeky sú v poriadku sústava je ovzdušnená, spojku som nastavil podla knižky ale po naštartovaní motora sa nedá zaradiť rýchlosť alebo ide zaradiť cez zuby ale po vypnutí motora rýchlosti idú normálne.

Skúšal už aj nastavovať spojku ale nič sa tým nezmenilo či dal menšiu alebo väčšiu vôlu stále ide buď cez zuby alebo vôbec.............. v čom bude chyba zodratá spojková lamela alebo prítlačný kotúč???
Extreme Tyres