-> Max:
Vždyť suri taky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lze u feldy 1.9 uříznout přední péra?
prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 22.11.2010 do 28.11.2010, založil/a Martin/125/
18:26:05
28.11.2010
28.11.2010

palinator
19:48:59
27.11.2010
27.11.2010

Max
já se celou dobu bavil o předku, nevim co bych na tom neměl pochopit... 

21:21:07
26.11.2010
26.11.2010

Tomaso435
-> suri: nepleteš se v ničem, jenom to on nepochopil.. správně záměnný nejsou z hlediska tuhosti, ale tvarově pasujou kus za kus ;)
21:16:15
26.11.2010
26.11.2010

suri
-> Max: a v čom sa pletiem?
predok sa líší podľa motora a zadok podľa kasne takto to mám rozdelené pri pružinách a tlmičoch , a ty si nato reagoval a tomu som nepochopil
predok sa líší podľa motora a zadok podľa kasne takto to mám rozdelené pri pružinách a tlmičoch , a ty si nato reagoval a tomu som nepochopil
20:52:44
26.11.2010
26.11.2010

Max
-> suri: co je na to nepochopitelný ? 1,3 (jedno jestli mpi nebo BMM) má relativně lehke hliníkovej motor. 1,6 i 1,9 jsou litinový bloky,takže znatelně težší. 1,6 a 1,9 mají větší průměr drátu pružiny =>tužší pružiny
11:13:20
26.11.2010
26.11.2010

suri
-> Max: tak tomu už vôbec nerozumiem pružiny sú tuhšie proti 1,3 nie?
22:49:31
25.11.2010
25.11.2010

Max
-> suri: tak to se pleteš
dieslový feldy mají stejný jako. Jsou tužší, mají vetší průměr drátu
dieslový feldy mají stejný jako. Jsou tužší, mají vetší průměr drátu
15:07:22
25.11.2010
25.11.2010

suri
-> Klubko_: nie nemajú , predné tlmiče / pružiny sú 1,3 1,6 1,9
a zadok je delený combi , vanplus , pickup , hb
a zadok je delený combi , vanplus , pickup , hb
12:35:08
25.11.2010
25.11.2010

palinator
-> TAZ1500:


23:21:39
24.11.2010
24.11.2010

Tomaso435
-> Klubko_: maj tužší rozměrova pasujou i na 1.3
23:19:15
24.11.2010
24.11.2010

Klubko_
dieslovy feldy maj stejny predni pruziny, jak 1,3ky?
23:14:51
24.11.2010
24.11.2010

Max
já teda spíš u dvou deislových feldiček dával nový pružiny,protože zástěrky byly poloviční :o)
23:06:49
22.11.2010
22.11.2010

TAZ1500
proboha nic neskracuj už takle se ty diesly plazi po zemi kazdou chvili resim prosoupanou vanu a prevodovku
22:20:56
22.11.2010
22.11.2010

vhml
-> Martin/125/: nemá-li to progresivní zakončení tak se samozřejmě není čeho bát v rozumných mezích
21:39:35
22.11.2010
22.11.2010

Borin - Král tuzerů
-> Tomaso435: Ty běž za roh a dej si pěstí...co komentář od tebe to duchaplnost...tebe by měli vystavovat...
17:19:44
22.11.2010
22.11.2010

suri
lepšie sú nastaviteľné uloženia pružiny na tlmiči - alebo hp na sériovú pružinu
rezanie je prasačina , mení sa zdvih tlmiča
rezanie je prasačina , mení sa zdvih tlmiča
17:00:38
22.11.2010
22.11.2010

castrol
-> Martin/125/: mozes ale sport podvozok je lepsi 

16:49:21
22.11.2010
22.11.2010

Mr_Kubas
16:44:37
22.11.2010
22.11.2010

Tomaso435
říznul bych to přesně v pulce, ale fakt přesně jinak je to k ničemu, prostě musíš pořádně měřit a udělat to přesně v pulce, až to budeš mít, tak je zahoď co nejdál dohodíš.
16:43:34
22.11.2010
22.11.2010

OndraKrupi
kup si sportovní sadu
16:39:39
22.11.2010
22.11.2010

Martin/125/
Lze u feldy uříznout zkrátit přední pružiny bez obav jako u š120? O kolik zavitu aby jizda byla ještě pohodlna?