Samosvor

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.11.2010 do 19.11.2010, založil/a vhml
řadit dle data
08:53:25
19.11.2010
Luky
-> Zazaa: Jo, takhle jsem si to myslel, díky.

Dalšími příklady je třeba xeroxová kopie přístrojem zn. Canon nebo luxování koberce vysavačem Phillips 1

Profesně se mě tyhle záležitosti trochu dotýkají a dost mě to tahá za oči, už je mám skoro jako šneček. Takže jsem chtěl vědět jak to je 4
20:59:50
18.11.2010
Zazaa
-> Tuner#2: jo presne :) a naslo by se podobnejch prikladu asi vic
20:38:30
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 18.11.10 20:36:18: Takže něco jako komaxit 40
20:36:18
18.11.2010
Zazaa
u nas lidove hewland=dogbox=bezsynchro nni prevodovka



hewland je vyrobce a spravne by se tak ty skrine nemely oznacovat proto tomu nekdo rika treba system hewland atd aby vsichni vedeli o co jde



vsude jinde ve svete tomu rikaji dogbox
18:56:35
18.11.2010
Luky
Na motorce? To přeci vim 1

Šlo mě o to, že všichni si kupujou Hewlanda (což je vlastně označení výrobce), ať už ho vyrábí kdokoliv (Kalmar, Hewland, Sixta,...), což je čápovina. Takže správně si kupují dogbox, který vyrobil třeba Hewland, ne?
18:27:00
18.11.2010
vhml
-> Luky.: no však jo. Úplně to samý co máš doma a možná o tom ani nevíš :-)
18:06:31
18.11.2010
Luky
-> vhml: no já myslel že u hewlanda se řadí zubovýma spojkama, ne? A to je dogbox, ne?
16:01:57
18.11.2010
vhml
-> Luky.: = bezsynchron
15:44:55
18.11.2010
Luky
Využiju tohoto tématu k ujasnění svých znalostí:



hewland = dogbox?
16:58:44
16.11.2010
pistaa
-> sterbis2: ak to drzi im musi to i tebe a problem je bud to v tebe ako jazdcovi alebo v vyhooveni. takze si vyber kde je problem a tam do dolad, ja mam natuho vsetko a ide vsetko krasne a hlavne vzdy.. mozes jazdit aj po tankodrome a ide zaradit vzdy a krasne.. a hlavne.. vsetko mam zavesene na rame.. mozno mas na tvrdo horne zavesenie prevodovky ale tam sa to kruti i v plechoch..
15:48:37
16.11.2010
sterbis2
vhml 16.11.10 15:44:16 napsal: → sterbis2: a co používá konkurence, že s tím problém nemá?





Já jsem tam jeden jediný zástupce zadního náhonu, jinak samé felicie,favority swifty a na těch to zdá se drží.
15:44:16
16.11.2010
vhml
-> sterbis2: a co používá konkurence, že s tím problém nemá?
15:37:09
16.11.2010
darabos
( iba tak do zatvorky, ja mam take skusenosti, ze na autokrose minimalne polovica startovneho pola nikdy nedokonci preteky 1 )
15:32:33
16.11.2010
sterbis2
vhml 16.11.10 15:27:27 napsal: → sterbis2: vyměníš jenom lamelu





Ok díky rozhodím sítě,nainstaluji a dám vědět zda se to zlepšilo.
15:27:27
16.11.2010
vhml
-> sterbis2: vyměníš jenom lamelu
15:23:24
16.11.2010
sterbis2
venni 16.11.10 15:15:21 napsal: → sterbis2: z 1,5 drážky pasují.Z 1,2 ne…



A přítlačák s ložiskem mi zůstane z mýho,nebo musím dát taky z 1500 ???
15:15:21
16.11.2010
venni
-> sterbis2: z 1,5 drážky pasují.Z 1,2 ne...
15:12:13
16.11.2010
sterbis2
sterbis2 16.11.10 15:11:15 napsal: vhml 16.11.10 15:07:58 napsal: → sterbis2: TAZ 1500 + obložení Renovak HDS



takže drážky mi budou na mrkev pasovat??? a průměr je 190???
15:07:58
16.11.2010
vhml
-> sterbis2: TAZ 1500 + obložení Renovak HDS
upraveno 1x, naposled 16.11.2010 15:08:06
15:02:04
16.11.2010
sterbis2
Wena 15.11.10 19:44:33 napsal: Myslim že chyba bude opravdu buď v uložení motoru a převodovky že se při řazení kroutí víc než by měla a špatně se tam zařadí a tím to omele zoubky. Motorem to fakt nebude.



Uložením to nebude, mám vše natvrdo bez silentbloků.

Popřemýšlím tedy o té odpružené spojce, poradte někdo kde to seženu. Ptal jsem se na ni v obyč. autodílech a tam mi řekli, že kdysi měli nějaký Jugoslávský,ale ty byli poruchový, tak to přestali vyrábět.
19:44:33
15.11.2010
Wena
Myslim že chyba bude opravdu buď v uložení motoru a převodovky že se při řazení kroutí víc než by měla a špatně se tam zařadí a tím to omele zoubky. Motorem to fakt nebude.
11:36:32
14.11.2010
venni
-> sterbis2: no to je jasný,ten motor má nehoráznou sílu když láme i synchroní zuby:-) PS:k čemu Ti budou kolečka s přímím zubem když tam jsou synchroní zuby udělaný stejně? :) Ale určitě to je tím zabijáckým motorem, 1,4 bych tam být Tebou nedával protože Ti to utrhne i sedačku 9 9



Ty voe probud se.Jediný rozumný vysvětlení tady píše Petr s a jestli to nezpusobuje povrch tratě tak jedině to tvoje zacházení....
09:42:58
14.11.2010
vhml
Tak o autokrosu tu nepadlo ani slovo...sterbis2 13.11.10 20:43:59 napsal:

ale já když

vytočím jedničku a nacpu tam dvojku




Zkus tam tu dvojku necpat ale normalne ji zaradit a porid si odpruzenou spojku. Víc se sériovou převodovkou nevymylíš a hewlanda ti nikdo pod 25tisíc nevyrobí
upraveno 1x, naposled 14.11.2010 09:43:25
20:43:59
13.11.2010
sterbis2
vhml 13.11.10 18:47:23 napsal: → sterbis2: já vlastně nikdy nezávodil, když nepočítám ten jeden titul a 2× vicemistr ve slalomu, kde se 90% jede na 2–3 s motorem kterej má 140koní, bez jedinýho problému s převodovkou…



jak můžeš srovnávat slalom a autocross to nechápu. jak sám píšeš ty jezdíš skoro pořád na 2 a 3 takže to je trochu rozdíl oproti mě, když já musím v nějakých pasážích až na jedničku. Ty když budeš podřazovat ze 3 na 2 tak ty převodovce spíš ulehčuješ,ale já když vytočím jedničku a nacpu tam dvojku, tak právě v tento moment se mi to vždy stalo, že to odešlo,takže mi tady prosimtě nevypravuj že je to rukama, a nebo mě přesvědč,co konkrétně dělám špatně,jestli málo šlapu na spojku,nebo nedocvaknu kvalt,nebo já nevím co. Jak jsem říkal se slabším motorem se mi to nikdy nestalo.!! a jezdil tři roky.
19:34:43
13.11.2010
petr s
-> vhml: Tam je problém spíše že auto je ve vzduchu a jak dopadne na kola tak se ulomí zoubky
18:47:23
13.11.2010
vhml
-> sterbis2: já vlastně nikdy nezávodil, když nepočítám ten jeden titul a 2x vicemistr ve slalomu, kde se 90% jede na 2-3 s motorem kterej má 140koní, bez jedinýho problému s převodovkou...
18:17:26
13.11.2010
Bery
-> sterbis2: jako sorry,ale něco bude asi špatně,to se musim-> vhml: zastat - pokud ten tvůj motor nemá tak 160 kobyl a víc...to říkal Sixta,že to už je docela záhul pro tu škodováckou skříň a musí se s ní opatrně řadit
17:10:14
13.11.2010
sterbis2
vhml 13.11.10 17:00:43 napsal: → sterbis2: jako ze si urval radici zoubky? to neni v motoru ale v rukach.

Na to ti pomuze opravdu jen ten Hewland…




je tedy zajímavé, že v předchozím autě mi to neudělalo za tři roky co jsem s ním jezdil a ted s tíhle motorem 4x za sezonu, to je trošku divný nee?? prostě ta dvojka tu sílu nepřenese a proto to tak odchází.

Když jste oba tak chytrý, vysvětlete mi co dělám špatně :)) mám snad při každém zařazení nechat spadnout otáčky až na volnoběh??? :DD



jestli jsi někdy s něčím závodil, jistě chápeš že to není o žádném jemném zacházení,ale o tom co nejrychleji zařadit a přidat plyn.
17:01:59
13.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: 47 Nesmi poustet spojku jako zenska. Popripade koupit dvouhmotou lamelu.
17:00:43
13.11.2010
vhml
-> sterbis2: jako ze si urval radici zoubky? to neni v motoru ale v rukach.



Na to ti pomuze opravdu jen ten Hewland...
16:41:07
13.11.2010
sterbis2
vhml 13.11.10 10:46:20 napsal: → sterbis2: co v tom máš za motor že série nedrží? A co konkrétně odchází?

A chceš jenom rovnej zub, nebo i hewlanda?




mám v tom překopanou 136 ,a letos na závodech už jsem zničil čtyři převodovky vždy ta samá závada,odešla mi dvojka neboli všechny synchronní zuby na dvojkovým kolečku a závodit na 1 a 3 fakt nejde. A navíc bych tam chtěl přes zimu naškolit fabii a to bude ještě horší. Takže to potřebuju nějak řešit.
10:46:20
13.11.2010
vhml
-> sterbis2: co v tom máš za motor že série nedrží? A co konkrétně odchází?



A chceš jenom rovnej zub, nebo i hewlanda?
upraveno 2x, naposled 13.11.2010 10:48:23
10:37:07
13.11.2010
sterbis2
Já na vás mám taky prosbu,já samosvor nevyužiji,ale potřeboval bych kontakt na někoho kdo staví převodovky,shánim rovný zub,pže serie mi v mám rapidu nevydrží a jednu firmu co dělá převodovky hewland jsem na netu našel,ale cena se mi zdá více než nesmyslná :) (chtějí jen za kola 36tis.) takže kdyby jste někdo o někom nebo něčem věděl, sem s nápady.
10:30:35
13.11.2010
sterbis2
venni 05.11.10 19:35:33 napsal: → Bedřich: sem tam člověk vidí jak někdo krásně vodí auto se samosvorem (šimurda a pár se jich ještě najde) ale většinou to je akorád horší a člověk se stím musí dlouho,dlouho učit aby to bylo vprospěch dle mě teda.

→ vhml: Ta Sallerovo rána na Kramolíně byla taky určitě způsobena na 80% špérou ne?




jenže Petr Šimurda je pan řidič.
19:38:41
11.11.2010
Gryzly
-> Evž@: Stačí oddělit prostor pro převodovku a diferák aby se ti to nepřelívalo a do převodovky dát olej.
09:22:56
11.11.2010
Evž@
-> Gryzly: a potom pořádně vystužit a upravit kulisu....zvedat aspon rok činky na prave ruce...a pak tam možná něco zařadíš 1
00:08:35
11.11.2010
Eidy
-> Gryzly: Tak to já bych si tam musel nalejt asfalt a před jízdou trochu zatopit pod kotlem. Totiž pod převodovkou 3
19:03:30
10.11.2010
Gryzly
Dejte si do diferáku místo oleje vazelínu a máte samosvor jak vyšitej. Jen odladít tuhost vazelíny
20:18:45
08.11.2010
Petrson
-> Luky.: 08.11.10 20:06:18 JJ od bleskyho
20:06:18
08.11.2010
Luky
-> vhml: Video ze Sallerovy havárie je ve videu od bleskyho. Nebo katovičáků? Ale myslim že od bleskyho.

Na jarních běšinech měl Liška věci s akční slevou, ten samosvor byl nevim jestli za 14 nebo 17t?
19:44:24
08.11.2010
Wena
My jsem doma samosvor od Kalmáru skládal Sallerovi a neni to nic jednoduchého pánové. Myslím že cena u Kalmáru je přijatelná a víte že to bude fungovat. Nemá cenu taky vymejšlet blbosti Václave.
19:42:36
06.11.2010
co-driverer
Myslím, že vyrábět pár kusů se nevyplatí. Cena 17tis u kalmara je solidní. 1kg materiálu stojí 100kč až 120kč a když si oměříte seriový diferenciál a spočítáte si rozměry polotovaru (průměr a délka) a materiál na kuželová ozubená kola a další díly co jsou uvnitř tak se dostanete na celkem zajímavou částku (odhaduji že tak 50% je odpad). Když započítáte obrábění, cementování, kalení, broušení tak to těch 17tis bude určitě.
17:26:08
06.11.2010
Bery
právě,že to nikde není-možná v archivu v muzeu v MB - tam bude 100pro něco.žena mě mlátí,musim jít...

www.motorsportshop.cz/gal lery/.../foto_title_173.ht ml - pár koleček a lamelek v kleci...nic složitýho))
10:11:51
06.11.2010
vhml
-> TTomas: -> Bery: jak už jsem řekl, sám nevím co od toho můžu a nemůžu čekat, pokud řeknete, že to nemá cenu se s tím srát, tak se na to s radostní vybodnu a bude to bez práce.



Pokud by se dal někde koupit za Geminiho cenu 8000, tak nemá cenu nad nějakou pokusnou výrobou ani přemejšlet...



Pokud by to ale bylo jen o výrobě nějaké klece, přikoupení pár lamelek atd tak nemá cenu za to někomu platit 20tisíc.



Ale nikde jsem nenašel pořádně žádný schéma, nákres, podrobnější povídání o problematice atd
upraveno 1x, naposled 06.11.2010 10:13:40
08:39:52
06.11.2010
TTomas
-> Bery: Rikal jsem Vaclavovi to same, ze se podstatne niz s cenou asi nedostane. Tvrdil, ze ma praci a ocel skoro zadarmo, takze pak nejspis jo. Pokud vyrobi presnou kopii podle predlohy, tak verim, ze se udela jeden zkusebni kus a ten uz bude fungovat. Pripadne se doladi par musek a muze je zacit sekat jako Bata cvicky:)
07:56:34
06.11.2010
Bery
kolik obalů od převodovky bude muset umřít,než se to vyladí?)))nevěřim,že první série bude funkční a když si vezmu čas strávenej výrobou,z hlazenky to asi není,materiály a nějaký to zušlechtění těch pár lidí,co ví, asi neprozradí,pak to nastavení,10 pokus o evolici už by mohl vyjít,toho času strávenýho výměnou převodovek...myslíte,že se dostanete s výrobou na nějakou cenu...cca 5-10-15-20tisíc??

jen se ptám...
23:37:07
05.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.11.10 21:50:01: Neříkám, že ho využiješ v zatáčkách, ale využiješ ho tam kde ztrácíme nejvíc a to na rovině. V zatáčkách už moc rychlejších aut než to Tvoje nebylo.



O diferenciálech na BMW ví toho hodně tenhle kluk: www.autohificlub.cz/forum /.../0
23:26:09
05.11.2010
TTomas
-> vhml: Pokud se nepletu, tak by svornost serioveho difu BMW nemela presahnout 25%. U M3 maj mit nejaky system, ktery to udajne umi variabilne nastavovat az do 100%.

Nejhorsi je nez si sedne a kdyz k tomu pripocteme prvni zkusenosti se samosvorem, tak je o zabavu postarano:) Proto si myslim, ze to hodne lidi vzda a koluji o tom strasidelne bachorky.

Muj nazor, podle toho co jsem videl je, ze Vaclav je naprosto zralej na samosvor a Eidy az sezene vetsi stadecko, tak taky. Kluci uz nejezdej po kolejich a v klouzani Vam to dost pomuze 4
upraveno 3x, naposled 05.11.2010 23:28:01
21:55:12
05.11.2010
vhml
já bych to taky nijak moc svornej nechtěl, přece jenom se pohybujeme na hladkých asfaltech a ne na bahně kde jsou i dvě zabírající kola málo. Přece jenom i tak se pořád potýkám s nedotáčivostí v dlouhých zatáčkách pokud si to vedu na hranici smyku. Ale v ostrých zatáčkách prohrabem jak spoustu času, tak i spoustu gum a tím i peněz.

Kolik mají auta, který mají samosvor v sérii?
21:50:01
05.11.2010
Eidy
-> Tuner#2: Jenže pokud postavím jinej (lepší) motor, tak ho v zatáčkách vůbec nevyužiju. Už takhle jsem na hranici využitelnosti.

Zjistit % svornosti u BMW by neměl být problém. Já bych tipoval tak 30-40% maximálně.
Extreme Tyres