-> Syny 30.10.10 02:22:01: Proč by to neměl myslet vážně? Až na ten olej v tom problém nevidím, dokonce i na říznuté pružině zakončené nahřátím závěrného závitu jsme s TUNERem několik let jezdili (cca. 8 - 10 let zpět). Co se týče tlumičů, tak taky nevidím problém, pokud zvolí správný olej...
-> milhaus 30.10.10 07:47:25: Kravina, nesmysl...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak na Seriovej podvozek????
00:08:06
01.11.2010
01.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
13:15:45
30.10.2010
30.10.2010

palinator
-> milhaus: 30.10.10 11:55:38
-> death:
Obojí mě též napadlo.
-> death:
Obojí mě též napadlo.
12:05:27
30.10.2010
30.10.2010

death
-> milhaus: neměl si spíš tlumiče na hranici smrti a seříznutím pružin si dosáhl tvrdší charakteristiky jen pružin a nebylo tam skoro žádné tlumení? ono tuhost pružin musí taky odpovídat vlastnostem tlumičů, když netlumíš tak ti to kmitá... pokud si myslíš že si uříznutím pružiny "změkčil" tak si je možná tepelně zničil, ale to by je musel zahřát hodně, "což se při řezání nemůže stát, pokud neřežeš autogenem"
11:55:38
30.10.2010
30.10.2010

milhaus
co já vím, možná když bylo to péro dlouhé, tak tam bylo prostě nacpané nafest..po uřezání jsem ho tam dal uplně lehce, to tam plandalo jak šulin v gumákoch...no neřešim mto, bylo to napiču..takové věci už nikdy více

11:51:39
30.10.2010
30.10.2010

m8rinek
-> milhaus: ok vysvětli to kusem fyziky, protože jinak to je nesmysl ;).
11:48:11
30.10.2010
30.10.2010

milhaus
před užezáním jak beton, po uřezání blato...tot moje zkušenost..chce to rovnou zainvestovat do lepšího...
11:14:39
30.10.2010
30.10.2010

afro100
-> Tommyk 30.10.10 02:09:19: zase v klidu, zrezana pruzina ako taka neni moc nebezpecna, sam mam na aute fikle o zavit (len fikle, nenahrievane a pod), ale miesat prevodak s motorakom a naliat si to do tlmicov ...

10:53:02
30.10.2010
30.10.2010

m8rinek
-> milhaus: po zkrácení kroutíš kratší zkrutnou tyč, takže síla musí být větší... Po odřezání závěrných závitů zůstane charka pružiny zachována...
10:00:53
30.10.2010
30.10.2010

Kapřík
-> milhaus: nesmysl

09:44:25
30.10.2010
30.10.2010

Saker
LiMaK - 742 forever ok, dík za info a vysvětlení ;-)
Jinak ostatním díky za komentáže a ostatní nápady rady a tipy..
Jinak ostatním díky za komentáže a ostatní nápady rady a tipy..
09:18:25
30.10.2010
30.10.2010

palinator
-> milhaus:
To je blbost, po uřezání jsou pružiny tužší. Chyba musela být jinde.
LiMaK - 742 forever 30.10.10 07:02:55 napsal: → Saker: ...ale nic neunavuj ve sveraku,nenahrivej autogenem
to je blbost nad blbosti

To je blbost, po uřezání jsou pružiny tužší. Chyba musela být jinde.
LiMaK - 742 forever 30.10.10 07:02:55 napsal: → Saker: ...ale nic neunavuj ve sveraku,nenahrivej autogenem
to je blbost nad blbosti

07:47:25
30.10.2010
30.10.2010

milhaus
řezané pružiny letěli z mého auta brzo do šrotu, to se nedalo, to po uřezání změklo jak blato 

07:02:55
30.10.2010
30.10.2010

LiMaK - 742 forever
-> Saker: no ted vazne...mnoho let se rezane pruziny jezdily a jezdi.
Ti co tu kecaj hovadiny to nikdy asi nedelali a nejezdili...
pruziny rizni klidne o 1,5 zavitu, ale nic neunavuj ve sveraku,nenahrivej autogenem
to je blbost nad blbosti.
Pruzinu rizni, flexou taky zkos konec (ten rezany) pruziny at je do placata a normalne soupni na auto. tou rezanou stranou do spodniho ramene.
2) do tlumiče zadnej motorovej olej nedavej. rozpění se a vyteče ti na cestu. Nedávno tady bylo vlákno kde se resily tlumičové oleje. jsou ruzne tuhostti. Kup litr tlumičáku a nalej ho tam. Na netu sezenes tabulku kolik deci se do tlumiče lije.Pokud nebudes tužit napravu, neprehanej to z tuhosti tlumiče do extremu, bo ti pak vyletí z nápravy.
Takze tady mas strucnou racionalni odpoved na tve otazky a a zaroven odpoved na to proc ti tady ostatni kluci pisou ze si nabijes hubu (nahrivani autogenem a motorovy olej do tlumiče je fakt blbost)
Ti co tu kecaj hovadiny to nikdy asi nedelali a nejezdili...
pruziny rizni klidne o 1,5 zavitu, ale nic neunavuj ve sveraku,nenahrivej autogenem
to je blbost nad blbosti.
Pruzinu rizni, flexou taky zkos konec (ten rezany) pruziny at je do placata a normalne soupni na auto. tou rezanou stranou do spodniho ramene.
2) do tlumiče zadnej motorovej olej nedavej. rozpění se a vyteče ti na cestu. Nedávno tady bylo vlákno kde se resily tlumičové oleje. jsou ruzne tuhostti. Kup litr tlumičáku a nalej ho tam. Na netu sezenes tabulku kolik deci se do tlumiče lije.Pokud nebudes tužit napravu, neprehanej to z tuhosti tlumiče do extremu, bo ti pak vyletí z nápravy.
Takze tady mas strucnou racionalni odpoved na tve otazky a a zaroven odpoved na to proc ti tady ostatni kluci pisou ze si nabijes hubu (nahrivani autogenem a motorovy olej do tlumiče je fakt blbost)
02:22:01
30.10.2010
30.10.2010

Syny
-> Saker 29.10.10 23:40:53: To nemyslis vazne doufam...
02:09:19
30.10.2010
30.10.2010

Tommyk
-> afro100: prosimte 90% lidi tady z virtu jezdilo rezany pruziny.... zas takova tragedie to neni, kdyz se to dela s rozumem a s rozumem se to i pouziva
02:03:20
30.10.2010
30.10.2010

MOLSO
-> afro100:



23:42:27
29.10.2010
29.10.2010

afro100
-> Saker: ne.e rozbijes si tlamu
23:40:53
29.10.2010
29.10.2010

Saker
dočetl jsem se, že stačí pružiny říznout o 1.5 otáčky, dát jí do svěráku, stáhnout o cca 5cm a nahřát augenem dokud sama nevypadne.. a tlumiče přelejt 1:1 motorovej a převodovej olej.. je to možný?
10:23:38
28.10.2010
28.10.2010

vhml
Na úvod stačí pružiny říznout o kus a tlumiče pořídit o p.Kurky
00:29:33
28.10.2010
28.10.2010

Minik03
22:58:39
27.10.2010
27.10.2010

milhaus
RON:přesně tak, bez pořádných pér a tlumičů to bude stát pořád za hovno,na to už jsem taky přišel a zainvestoval 

22:53:21
27.10.2010
27.10.2010

RON
-> Saker: vyhodit, dát sportovní...
22:27:26
27.10.2010
27.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu

22:24:52
27.10.2010
27.10.2010

haso
-> Saker: daj si do vyhladavania pruziny a tlmice a urcite najdes kopec vlakien
22:21:49
27.10.2010
27.10.2010

Saker
chtěl bych jí posadit níže a trošku přitvdit pérování...