Jak na Seriovej podvozek????

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 27.10.2010 do 01.11.2010, založil/a Saker
řadit dle data
00:08:06
01.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 30.10.10 02:22:01: Proč by to neměl myslet vážně? Až na ten olej v tom problém nevidím, dokonce i na říznuté pružině zakončené nahřátím závěrného závitu jsme s TUNERem několik let jezdili (cca. 8 - 10 let zpět). Co se týče tlumičů, tak taky nevidím problém, pokud zvolí správný olej...



-> milhaus 30.10.10 07:47:25: Kravina, nesmysl...
13:15:45
30.10.2010
palinator
-> milhaus: 30.10.10 11:55:38

-> death:

Obojí mě též napadlo.
12:05:27
30.10.2010
death
-> milhaus: neměl si spíš tlumiče na hranici smrti a seříznutím pružin si dosáhl tvrdší charakteristiky jen pružin a nebylo tam skoro žádné tlumení? ono tuhost pružin musí taky odpovídat vlastnostem tlumičů, když netlumíš tak ti to kmitá... pokud si myslíš že si uříznutím pružiny "změkčil" tak si je možná tepelně zničil, ale to by je musel zahřát hodně, "což se při řezání nemůže stát, pokud neřežeš autogenem"
11:55:38
30.10.2010
milhaus
co já vím, možná když bylo to péro dlouhé, tak tam bylo prostě nacpané nafest..po uřezání jsem ho tam dal uplně lehce, to tam plandalo jak šulin v gumákoch...no neřešim mto, bylo to napiču..takové věci už nikdy více3
11:51:39
30.10.2010
m8rinek
-> milhaus: ok vysvětli to kusem fyziky, protože jinak to je nesmysl ;).
11:48:11
30.10.2010
milhaus
před užezáním jak beton, po uřezání blato...tot moje zkušenost..chce to rovnou zainvestovat do lepšího...
11:14:39
30.10.2010
afro100
-> Tommyk 30.10.10 02:09:19: zase v klidu, zrezana pruzina ako taka neni moc nebezpecna, sam mam na aute fikle o zavit (len fikle, nenahrievane a pod), ale miesat prevodak s motorakom a naliat si to do tlmicov ...92
upraveno 1x, naposled 30.10.2010 11:15:37
10:53:02
30.10.2010
m8rinek
-> milhaus: po zkrácení kroutíš kratší zkrutnou tyč, takže síla musí být větší... Po odřezání závěrných závitů zůstane charka pružiny zachována...
10:00:53
30.10.2010
Kapřík
-> milhaus: nesmysl4
09:44:25
30.10.2010
Saker
LiMaK - 742 forever ok, dík za info a vysvětlení ;-)



Jinak ostatním díky za komentáže a ostatní nápady rady a tipy..
09:18:25
30.10.2010
palinator
-> milhaus:

To je blbost, po uřezání jsou pružiny tužší. Chyba musela být jinde.



LiMaK - 742 forever 30.10.10 07:02:55 napsal: → Saker: ...ale nic neunavuj ve sveraku,nenahrivej autogenem
to je blbost nad blbosti




52
upraveno 1x, naposled 30.10.2010 09:18:38
07:47:25
30.10.2010
milhaus
řezané pružiny letěli z mého auta brzo do šrotu, to se nedalo, to po uřezání změklo jak blato 3
07:02:55
30.10.2010
LiMaK - 742 forever
-> Saker: no ted vazne...mnoho let se rezane pruziny jezdily a jezdi.

Ti co tu kecaj hovadiny to nikdy asi nedelali a nejezdili...



pruziny rizni klidne o 1,5 zavitu, ale nic neunavuj ve sveraku,nenahrivej autogenem

to je blbost nad blbosti.

Pruzinu rizni, flexou taky zkos konec (ten rezany) pruziny at je do placata a normalne soupni na auto. tou rezanou stranou do spodniho ramene.



2) do tlumiče zadnej motorovej olej nedavej. rozpění se a vyteče ti na cestu. Nedávno tady bylo vlákno kde se resily tlumičové oleje. jsou ruzne tuhostti. Kup litr tlumičáku a nalej ho tam. Na netu sezenes tabulku kolik deci se do tlumiče lije.Pokud nebudes tužit napravu, neprehanej to z tuhosti tlumiče do extremu, bo ti pak vyletí z nápravy.



Takze tady mas strucnou racionalni odpoved na tve otazky a a zaroven odpoved na to proc ti tady ostatni kluci pisou ze si nabijes hubu (nahrivani autogenem a motorovy olej do tlumiče je fakt blbost)
02:22:01
30.10.2010
Syny
-> Saker 29.10.10 23:40:53: To nemyslis vazne doufam...
upraveno 1x, naposled 30.10.2010 02:22:13
02:09:19
30.10.2010
Tommyk
-> afro100: prosimte 90% lidi tady z virtu jezdilo rezany pruziny.... zas takova tragedie to neni, kdyz se to dela s rozumem a s rozumem se to i pouziva
02:03:20
30.10.2010
MOLSO
-> afro100: 3 3
23:42:27
29.10.2010
afro100
-> Saker: ne.e rozbijes si tlamu
23:40:53
29.10.2010
Saker
dočetl jsem se, že stačí pružiny říznout o 1.5 otáčky, dát jí do svěráku, stáhnout o cca 5cm a nahřát augenem dokud sama nevypadne.. a tlumiče přelejt 1:1 motorovej a převodovej olej.. je to možný?
10:23:38
28.10.2010
vhml
Na úvod stačí pružiny říznout o kus a tlumiče pořídit o p.Kurky
00:29:33
28.10.2010
Minik03
23:48:41
27.10.2010
fidelmc
a vyvarit /vyztuzit ramena predni/zadni , taktez temat hromada . Treba www.skoda110r.cz/

124
upraveno 1x, naposled 27.10.2010 23:49:13
22:58:39
27.10.2010
milhaus
RON:přesně tak, bez pořádných pér a tlumičů to bude stát pořád za hovno,na to už jsem taky přišel a zainvestoval 1
22:53:21
27.10.2010
RON
-> Saker: vyhodit, dát sportovní...
22:27:26
27.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
3
22:24:52
27.10.2010
haso
-> Saker: daj si do vyhladavania pruziny a tlmice a urcite najdes kopec vlakien
22:21:49
27.10.2010
Saker
chtěl bych jí posadit níže a trošku přitvdit pérování...
Extreme Tyres