skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak správně odvzdušnit brzdy a 4p
10:06:59
26.10.2010
26.10.2010

kalmik_06
-> Petrson: jjj stejně mám je taky a odvzdušnil sem je v pohodě
10:57:35
25.10.2010
25.10.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 24.10.10 11:32:49: Jakmile odvzdušňovák povolíš, tak to vzlíná i přes závit a bleje pak po pěkně natřeném brzdiči a to fakt celý den nenechám...
10:35:22
25.10.2010
25.10.2010

Petrson
Asi blbá otázka, s propojkama se to odvzdušnujě stejně? stačí ano/ne
18:43:28
24.10.2010
24.10.2010

Mr.Lumpy
-> 105: jj do víčka ventilek na ten kompresor nebo pumpičku a je to 

11:32:49
24.10.2010
24.10.2010

vhml
-> Tuner#2: a co dát na odvzdusnovak hadicku a hadicku do flasky? :-D Kompletní obletí se tak koná až večer po práci 

11:06:10
24.10.2010
24.10.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj 24.10.10 10:53:01: Ano usnadnit odvzdušnění můžeš tím, že povolíš odvzdušňováky a necháš to samospádem protéct, ale pak máš vše oblité a já teda ještě nikdy neměl problém odvzdušnit brzdy hned po nalití...
11:05:23
24.10.2010
24.10.2010

105
ja si udelal spesl vicko na ktery pripojim kompresor ,, trosicku natlakuju a obehnu cely auto a mam hotovo..
11:03:32
24.10.2010
24.10.2010

vhml
Blbost všechno
Půlhodinky stačí. Jinak se fakt ušlapeš a budeš honit dokola vzduch

Půlhodinky stačí. Jinak se fakt ušlapeš a budeš honit dokola vzduch
10:53:01
24.10.2010
24.10.2010

Olgoj Chorchoj
-> Tuner#2: -> Karel.: Taky blbost, než to proteče sériovejma rozvodama brzd tak se to musí nechat sednout. Minimálně to budete odvzdušňovat tak sto let... resp do dalšího dne

21:27:37
23.10.2010
23.10.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Darkness 23.10.10 10:15:44: Blbost
-> Olgoj Chorchoj 23.10.10 18:19:23: Taky blbost
-> kalmik_06 22.10.10 20:47:32: Ano tak to je správně.
-> Olgoj Chorchoj 23.10.10 18:19:23: Taky blbost
-> kalmik_06 22.10.10 20:47:32: Ano tak to je správně.
18:25:30
23.10.2010
23.10.2010

Karel.
-> Olgoj Chorchoj: další den? co to je za blbost? Hned ten den, proč bys měl jako čekat na další den, až ti to uzraje

18:19:23
23.10.2010
23.10.2010

Olgoj Chorchoj
Hlavně: čtyřpístky se daj odvzušnit až další den po nalití... Alternativou je dobře se pojistit a jet se projet na ručku. Pak to půjde odvzdušnit hned...
10:15:44
23.10.2010
23.10.2010

Darkness
-> kalmik_06: já teda kola odvzdušňuju jinak, pravý přední,pravý zadní,levý zadní levý přední. A ty čtyřpístky jsou tak jak to máš na ty fotce.
20:47:32
22.10.2010
22.10.2010

kalmik_06
-> Nwkt: čili jeslti to chápu dobře, tak nejdřív zadní pravý,zadní levý, předné pravý a přední levý??? je to tak??
u těch 4 pístu to myslíš takhle jak to je na fotce??
u těch 4 pístu to myslíš takhle jak to je na fotce??
20:10:49
22.10.2010
22.10.2010

Nwkt
Od nejdelší.4P vnitřek, vnějšek, hořejšek
20:09:58
22.10.2010
22.10.2010

kalmik_06
Zdar chlapi dávám nové brzdy a potřebuju je odvzdušnit. všecko už mám pozapojovaný dotažený ale potřebuju vědět jak je správnej postup ovzdušňování, který kolo první a jak jít dál.Někdo řiká křížem někdo říká že od nejvzdálenějšího kola po nejbližší kolo od brzdovýho válce.
A ještě dotaz jak se odvzdušnujou 4 pístkový brzdy, dělám to poprvé tak kterým odzvdušnovákem začít a kterým skončit. díky :)
A ještě dotaz jak se odvzdušnujou 4 pístkový brzdy, dělám to poprvé tak kterým odzvdušnovákem začít a kterým skončit. díky :)