-> m8rinek: Ono to dost dobře ani definitivně vyřešit nejde, pokud nemáš speciální přípravek na měření odklonů mimo auto. Takže se buď dávají podložky, co byly, nebo 1+3 a pak už systémem pokus omyl.
Poslední nápravu jsem skládal tak (úzkou, nápravnice ze 110LS), že jsem dal 1+3 mm na každou stranu, pak dal dva kusy "laser quality" plechu na "kameny" nápravnice, na ně položil digitální vodováhu a snažil se jí co nejvíc vyrovnat. Jako úhloměr jsem použil ten, co mám na měření odklonů na autě, čili takový to "H" s olovnicí na vlasci, kde se dá zhruba odhadnout nějakých 15 úhlových minut.
No a pak jsem si hrál - excentry do "nulový" polohy, přikládání úhloměru na kotouče, měření (kalibrovaným) metrem přes kotouče (aby sbíhavost byla nula).. Vzal jsem v úvahu literární info, že se odklon pak na autě o 15 až 20 minut zmenší a nakonec jsem nechal podložky jak byly, i když na jedný straně mi nějakých 7-15" zbylo..
U Forda na laserech mi pak geometrii udělali bez připomínek, bohužel nevím, jak který excentr natočili, nebyl jsem u toho a ani se nedíval..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Podložky odklonů
08:57:29
18.10.2010
18.10.2010

Jozka
08:36:30
18.10.2010
18.10.2010

vhml
Pokud s tím nehodláš naject 50000 na jedněch gumách cestou do kostela, tak jich tan narvi co se vejde a pořád to ještě nebude mít odklony co by stáli za řeč.
07:48:30
18.10.2010
18.10.2010

m8rinek
-> matoo: ano, nova seriova naprava
00:23:15
18.10.2010
18.10.2010

matoo
na aku geometriu? seriovu?
23:15:39
17.10.2010
17.10.2010

m8rinek
Vím, je to otázka řešená často, nicméně nevyřešená. Takže kolik a jakých podkoviček na kterou stranu? Případně jak změřit? Díky