silentbloky ramena fabia

prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 06.10.2010 do 06.06.2011, založil/a mott - zrušená registrace
řadit dle data
15:32:54
06.06.2011
venni
-> spartra: mě to zatím pokaždý sedělo...
15:28:34
06.06.2011
suri
-> Nwkt: v škodovke alebo vw autorizáku ti podľa vin v etke mrknú
14:24:03
06.06.2011
spartra
-> Nwkt: hele to je pěkný, že podle vin něco najde, vono tam může bejt něco jinýho40 tomu se nedá 100% věřit

lepší to změřit
10:20:27
06.06.2011
Nwkt
-> Tuner#2: Nezjistí, má jenom škodovky a když jsem se ptal Havlíkovi na brzdy tak ani podle VINu nevěděl jaký tam jsou
09:05:51
06.06.2011
venni
-> Tuner#2: jj placenej program je mocná zbraň 1
09:03:46
06.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 05.06.11 22:56:39: VIN a Regner zjistí.
22:57:55
05.06.2011
VeTeV
-> Nwkt: hodis sikostkou a kdyz se netrefis koupis jeste jedny
22:56:39
05.06.2011
Nwkt
Dotaz, silentbloky zadní nápravy (Toledo - Kokta), koukam že se dělají dva průměry 69 mm a 72 mm, jak zjistim jakej mam koupit?
09:28:07
09.10.2010
Bery
-> Milan 136: taky si myslim,že to trochu táta přecenil,když je koupil i na HTP...5
20:08:00
08.10.2010
MOLSO
-> Milan 136: 3
20:06:54
08.10.2010
Milan 136
-> Bery: na HTP vyměníš 4 hlavy než odejdou ty silentbloky3
22:59:07
07.10.2010
Bery
-> sep: my jsme ty plný před týdnem nacpali na ségry HTP,nestěžuje si-zatim-pokud tam nic nebouchá je v klidu a na táty RS a ten si chrochtá.lítá s tim jak kanec:-) uvidíme po pár kilometrech co odejde:-)

Ty co byly předtím na autech tak moc nevydržely
07:28:57
07.10.2010
Milan 136
-> sep: no samozřejmě že to je tuhý a přenáší se rázy...na civilní auta dávám ty čtyřramenný
07:01:34
07.10.2010
sep
U těch puků z cupry si dost lidí stěžovalo na zvýšení přenosu vibrací,ty 4 bodové z oktávky jsou optimální volba.
22:21:56
06.10.2010
venni
-> Milan 136 06.10.10 22:02:37: myslel jsem to tak,že s tím hliníkovým je hlavně lepší práce...a výdrž též.
22:17:24
06.10.2010
jarda.u1
-> Milan 136: jo,musis to vyndat,ale jde to s tim paradne a dokonce i ten stary vylisujes bez poskozeni,takze kdyz se nekomu nepovede presne nalisovat novej ve spravny pozici,tak s timhle ho zachranis.
22:14:37
06.10.2010
Milan 136
-> jarda.u1: to je nějaký strašně velký ne? to musíš vyndat ten hliník...



60 je možná i dost....
22:12:03
06.10.2010
jarda.u1
-> Milan 136: tak ereso jsem zrovna na mysli nemel,ale videl jsem ty origo dvouramenny utrzeny i na hatapovi po 60 tkm.



Jinak s timhle stahovakem je to hracka:



www.dovavanik.cz/Automobi love_naradi_a_pripravky.ht ml?list=60
22:07:57
06.10.2010
Milan 136
-> jarda.u1: načipovaný eReSo na 17" uthne i ty octávácký. vyzkoušeno3
22:06:49
06.10.2010
jarda.u1
-> Milan 136: ten jsem jeste nemel,ale na Fabku asi zbytecnej.
22:05:32
06.10.2010
Milan 136
-> jarda.u1: jo to je cupra použitelnej do fabie
22:04:00
06.10.2010
jarda.u1
22:03:39
06.10.2010
Nwkt
-> Milan 136: Jasný, když už tak všude. Nevim uvidim někdy příští rok mě to čeká
22:02:37
06.10.2010
Milan 136
-> venni: ale není to konec. na HTP např. bohatě stačí 1K0....silonovej





-> Nwkt: kolik stojí nevím, ale v tom případě bys je musel asi dát všude aby to mělo efekt
22:00:03
06.10.2010
venni
-> mott: hlavně nekupuj silent co je zvenku silonovej,to je uplně konec.Osobně dávám ty plný hliníkový z venku a zatim OK jak výdrž,tak montáž.A přípravek je opravdu lepší s tím osazením jak píše -> Milan 136:
upraveno 1x, naposled 06.10.2010 22:00:15
21:57:36
06.10.2010
Nwkt
-> Milan 136: Jestli nevyjde nastejno tam dát rovnou třeba powerflex
21:57:34
06.10.2010
Milan 136
21:54:47
06.10.2010
Milan 136
-> Nwkt: z hlavy vůbec netuším
21:54:15
06.10.2010
Nwkt
-> Milan 136: Kolik stojí ty z TT?
21:51:46
06.10.2010
Milan 136
-> steyr: tam je to ale úplně jiný4



tam je silentblok v ramenu naležato. dej tam plnej z TT
21:48:09
06.10.2010
steyr
tiez ma caka vymena silentou ale na golfe IV... tam su tiez tie co drzi guma na dvoch miestach... 10
21:44:14
06.10.2010
Milan 136
nebo pak jsou Ibiza Cupra hliníkový a plný. je pěkná pakárna dostat do toho to rameno, ale pak už je to asi napořád
21:41:58
06.10.2010
jarda.u1
-> mott: souhlasim s -> Milan 136: taky pouzivam ty z Octavie II,mely by vic vydrzet.
21:36:22
06.10.2010
Milan 136
-> mott: velká podložka to rozplácne a praskne to. je třeba mít vysoustruženou mističku s hranou,která to podrží za ten průměr. vyndáš to tak že natlučeš mezi ten plastovej obal a ten hliník šroubovák a vydloubneš to.

ten hliník koupíš, ale stojí asi čtyřku jeden5



hlavně nekupuj ty co drží ten střed jen na dvou místech, ale ten octávkovej s číslem 1K0......., kterej má ty ramena čtyři.

a hlavně dodržet montážní polohu!!!!
17:26:33
06.10.2010
mott - zrušená registrace
tak super, pokusím se o to1
16:39:00
06.10.2010
Ultim
-> mott: Stary bud vybouchnes,nebo nariznes platkem z pilky a pak vyrazis.

Novy se da nalisovat na aute. Staci ti dve VELKE podlozky a kus zavitove tyce.
15:08:55
06.10.2010
suri
-> mott: na veľké silentbloky je prípravok a bez neho to takmer nejde , tie malé sa dajú aj vo zveráku , odporúčam používať origo diely
11:46:09
06.10.2010
mott - zrušená registrace
Zdravíčko, máte někdo zkušenosti s výměnou zadních silenbloků přeních ramen na fabii I? Ten silentblok není lisovanej do ramena, ale do držáku na kastli, je to tak? a nevíte jak dobře to jde vylisovat? nebo se dá koupit samotnej držák i se silnblokem? dík
Extreme Tyres