skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Byl by zájem? Sportovní kotouče
20:54:19
04.10.2010
04.10.2010

m8rinek
-> Pilot 105: jo jo to je totéž...
20:49:57
04.10.2010
04.10.2010

Pilot 105
Pokud někdo spěchá, tak budu mít za 14 dní opět jednu sadu navíc (kotouče + šrouby), jedná se o tyto kotouče skoda-virt.cz/cz/.../7574
6-nejlepsi-seriovy-kotouce
-desticky?poffset=15... 

18:31:59
04.10.2010
04.10.2010

Gryzly
-> m8rinek: Taky mám vážný zájem. Jedny kotouče už mám koupený, ale ty bych nechal na kabrio, jkde taky nejsou nic moc a bral bych ty tvoje širší.
17:01:20
04.10.2010
04.10.2010

Nwkt
-> m8rinek:




17:00:46
04.10.2010
04.10.2010

m8rinek
-> Nwkt: och, och ne, to jsi to blbě pochopil :D
16:41:30
04.10.2010
04.10.2010

Nwkt
-> m8rinek: Och och, no přes tu zimu by to šlo
16:40:26
04.10.2010
04.10.2010

m8rinek
Tuner#2:
a) jak pravíš, nicméně uvidim jestli Bremba či jiný výrobce, osobně jsem neměl problém s žádným renomovaným výrobcem, uvidíme podle ceny (pokud bude rozdíl zásadaní, jinak brembo...)
b) kotouč je moc širokej, myslim, že po první sadě sníženejch desek se druhá už vejde...
c) taky pravda
d) určitě to tak je, nicméně oproti serii přínos, chlaďáky už je zase věc jiná
-> Nwkt: ty máš právo první noci ;), si napiš kdykoli :D
-> che.jiri: výhledově... jestli něco budu dělat tak přes zimu. Rozpěrkou bych se nezabýval, radší bych dal desky obroušený o 0,5mm na každý straně...
a) jak pravíš, nicméně uvidim jestli Bremba či jiný výrobce, osobně jsem neměl problém s žádným renomovaným výrobcem, uvidíme podle ceny (pokud bude rozdíl zásadaní, jinak brembo...)
b) kotouč je moc širokej, myslim, že po první sadě sníženejch desek se druhá už vejde...
c) taky pravda
d) určitě to tak je, nicméně oproti serii přínos, chlaďáky už je zase věc jiná
-> Nwkt: ty máš právo první noci ;), si napiš kdykoli :D
-> che.jiri: výhledově... jestli něco budu dělat tak přes zimu. Rozpěrkou bych se nezabýval, radší bych dal desky obroušený o 0,5mm na každý straně...
15:42:42
04.10.2010
04.10.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
To bude z Bremba a Opla?
Jak to že později se dají použít nové neupravené? Bude k tomu rozšíření brzdiče?
Jinak já vidím jako výhodu to, že to projde na STK bez problému (technik se toho na 99,9% nevšimne), ale jinak je to pořád plnej kotouč, kterej byl u bratránka na Rapidu v Mostě fialovej jak prase a to v tom má jen 130tku.
Resume do běžného provozu s legální STK jednoznačný přínos, na hodně rychlé ježdění bych šel určitě do vnitřně chlazených.
Jak to že později se dají použít nové neupravené? Bude k tomu rozšíření brzdiče?
Jinak já vidím jako výhodu to, že to projde na STK bez problému (technik se toho na 99,9% nevšimne), ale jinak je to pořád plnej kotouč, kterej byl u bratránka na Rapidu v Mostě fialovej jak prase a to v tom má jen 130tku.
Resume do běžného provozu s legální STK jednoznačný přínos, na hodně rychlé ježdění bych šel určitě do vnitřně chlazených.
15:31:34
04.10.2010
04.10.2010

Nwkt
-> che.jiri: Existujou na úpravu
15:26:20
04.10.2010
04.10.2010

che.jiri
Jednu nebo i druhou sadu pro kámoše bych i vzal výhledově. S těma destičkama se to dá taky řešit tak, že se tam dá třeba 2-3mm rozpěrka mezi poloviny brzdiče a byl by ne? Aby se mohly hnedka použít nové, když budou nové kotouče. Máš v úmyslu upravovat nějaké existující předpokládám? Lití nové sady by bylo dražší...? Do 2t za sadu kotouče+šrouby bych zájem pak měl.
15:25:54
04.10.2010
04.10.2010

Nwkt
teoreticky byl, ale záleží v jakém časovém horizontu
12:39:34
04.10.2010
04.10.2010

m8rinek
Zkusil bych dát do kupy pár kotoučů na přední nápravu šířky 12,5mm. Tedy plný materiál, s větší tepelnou kapacitou (omezení vadnutí, kroucení...).
Sada by byla plug n play, pro 4p brzdič...
Obsahem sady by byly upravené kotouče, speciální šrouby... předběžná cena max 2000Kč.
Navíc upravené brzdové destičky (případně lze poprvé použít lehce jeté a později již nové neupravené)
Otázka zní zda by byl zájem a mám se o něco takového pokoušet?
Sada by byla plug n play, pro 4p brzdič...
Obsahem sady by byly upravené kotouče, speciální šrouby... předběžná cena max 2000Kč.
Navíc upravené brzdové destičky (případně lze poprvé použít lehce jeté a později již nové neupravené)
Otázka zní zda by byl zájem a mám se o něco takového pokoušet?