skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zadní ne/řiditelná vlečná náprava :o)
14:43:48
09.09.2010
09.09.2010

Kounect
Jinak bych rád řekl, že matice a její utažení bylo kontrolováno shodou náhod 14 dní předtím, než se to začalo vaklat a to 2m trubkou, zatažené to bylo určitě dostatečně!
14:42:00
09.09.2010
09.09.2010

Kounect
Rozeberu a uvidíme co tam bude za překvapení 

21:02:12
08.09.2010
08.09.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_ 08.09.10 19:39:36: img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/7_1_71114__2010-02-2
1_19-30-29_17.jpg
Bude to něco takového.
Bude to něco takového.
19:39:36
08.09.2010
08.09.2010

Klubko_
to chcem videt, az to bude rozebrany 

12:52:37
08.09.2010
08.09.2010

Syny
-> Pavel P..: Dyt to snad neni ani konstrukcne mozny, aby se to hnulo o 1/4 otacky? I kdyby tam zbyl jeden jedinej zub, tak to nejde... To musi mit ocesany uplne a jen se tam ty urvany zuby nejak vzpricili a naboj se neprotoci uplne, ale jinak si to nedovedu vysvetlit...
12:03:08
08.09.2010
08.09.2010

Pavel P..
-> Tuner#2: jako taková vůle je masakr a hlavně když jsme vzali klíčem za tu matku že jí dotáhneml tak se ta hřídel v tom náboji protočila pomalu o čtvrt otáčky.

11:59:08
08.09.2010
08.09.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 08.09.10 11:44:45: Aha, takže klasika vyčvachtaný náboj, to už sem dával Bohyn mám pocit. NJ chce to jednou za čas zkontrolovat a utáhnout.
11:44:45
08.09.2010
08.09.2010

Pavel P..
-> COL: matice je zatažná a nebo přirezlá...každopádně mezi maticí s podložkou a nábojem je tak 1-2mm vakl.
11:37:18
08.09.2010
08.09.2010

COL
-> Pavel P..: to se divim, ze se to neodsroubovalo a neulitlo...
21:46:21
06.09.2010
06.09.2010

m8rinek
-> Pavel P..: hustokrutý :D
21:35:29
06.09.2010
06.09.2010

Pavel P..
teď jsme na to koukali.... ani jeden z vás to netrefil.
průser je v náboji a hřídeli v ramenu... náboj se tam nehorázně vaklá a ještě se protáčí na drážkách kterejch už tam asi moc nebude.
průser je v náboji a hřídeli v ramenu... náboj se tam nehorázně vaklá a ještě se protáčí na drážkách kterejch už tam asi moc nebude.
18:22:56
06.09.2010
06.09.2010

Klubko_
-> Pavel P..: to by mlatilo/lupalo za jizdy, pripadne rozvibrovavalo cely auto.
15:25:52
06.09.2010
06.09.2010

Syny
a nemuze bejt povolenej spoj sikmy/podelny rameno a cestuje to i s kostkou? I kdyz to je malo pravdepodobny, ze by se povolili ramena a jeste k tomu i kostka (pokud tam teda nejaka kostka jeste je...)
15:17:14
06.09.2010
06.09.2010

Tommyk
a co silenty na příčce převodovky?
12:08:04
06.09.2010
06.09.2010

Pavel P..
a taky je možnost rozpadlej tripod na poloose.
11:59:16
06.09.2010
06.09.2010

m8rinek
-> petr s: Taky mi to napadlo, že se to při plynu vyšponuje a opře a při ubrání se to vrátí do druhý polohy...
11:06:16
06.09.2010
06.09.2010

petr s
-> vhml: Třeba roztržený silentblok na podélném ramenu
11:04:25
06.09.2010
06.09.2010

vhml
-> MOLSO: to by mi zajímalo co bys pod tím autem chtěl vidět bez rozebrání konkrétního dílu
11:03:38
06.09.2010
06.09.2010

vhml
Při stejným plynu nemá tendenci plavat? Pokud ne, tak tipuju přidřenej diferák. Náprava by plavala ve všech režimech.
10:42:33
06.09.2010
06.09.2010

Bucin
nebo vymlácený silony v závěsu
10:35:55
06.09.2010
06.09.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Může to dělat diferák a ten vidět není 

10:34:37
06.09.2010
06.09.2010

MOLSO
napisat prispevoj ke lahšie ako kuknut pod auto no 

10:31:40
06.09.2010
06.09.2010

Kounect
Ahoj prosím o radu na co kouknout, stala se mi teď taková věc, když uberu plyn, tak v zadní nápravě tlumeně bouchne ( možná jenom odzadu a ne přímo v nápravě ), co je však horší, tak že celé auto trhne zadkem do strany ( zadek do leva ) a je to docela nebezpečné, nejvíc když se ubere v zatáčce, to je pak už i o kejhák. Zřejmé je to ale i na rovině kdy je potřeba mírně korigovat směr volantem. Pokud se jede pod plynem tak je vše v pořádku. Poraďte prosím kam koukat...