Svislak

prohledat
41 příspěvků (zobrazeno 1 až 41) od 15.08.2010 do 24.08.2010, založil/a Čmoud
řadit dle data
20:52:54
24.08.2010
Čmoud
jeste jak kontrolujete když se vaři vršek podběhu a P kapsa aby tam presně sedelo aby sel prisroubovat blatnik ?
10:42:02
21.08.2010
suri
-> Čmoud: bože , očistíš tehlicu , narazíš trubku , jedno dolné púzdro nadoraz , k nemu druhé dolné aby ostala medzera na mazanie a na konci na gumičku - dole tenké púzdra a hore narazíš hrubé , chytíš zvislák na 99% dnu nebude chcieť ísť prebehneš napríklad vrch a spodok naraz a už tam pôjde
09:20:28
21.08.2010
Čmoud
to se prestružuje cely od zhora dolu nebo nejdriv treba vrchni futro pak si to otočim a spodni ?
08:34:22
21.08.2010
suri
-> Čmoud: ide to ale musíš si dať pol deci domácej aby sa ti ruky netriasli a nestratil si os
00:56:34
21.08.2010
Fén
-> Čmoud: Jde to i normálním, ale musíš hlídat osu.
00:50:34
21.08.2010
Čmoud
-> suri: muzu to vystružit normalnim vystružnikem 18H7 nebo je nejaky lepsi ?
21:42:14
20.08.2010
suri
-> Čmoud: vystružuje sa to pretože tam inak čep nedáš a vždy tam ostane vrstva toho teflonu
21:35:28
20.08.2010
Čmoud
-> suri: ja sem si pravě řikal abych s toho nestrhl tu žlutou vrstvu tim vystružnikem
21:10:54
20.08.2010
suri
-> Čmoud: tie sa práve stružia
21:00:51
20.08.2010
Čmoud
jeste otazečka koukal sem ty novy futra ze vnitř sou takovy se žlutym potahem ty se mužou stružit ?
15:25:38
20.08.2010
havlik
-> Jozka: proc kdyz na zavodeni rikas bez podlozek je tam vsichni cpou naveliko
15:23:55
20.08.2010
Jozka
-> Čmoud: To není jen o podložkách, to musíš v kombinaci s excentrem.. Sériová náprava by měla být teoreticky bez podložek (u MB a kil často i byla). Když odklon nevyšel příručkově - byl malej nebo negativ, dávaly se podložky. Standart je dát ty podložky, co byly původně, resp. když se náprava provozem "rozvalila", 1 nebo 3 mm se přidá. Jestli chceš závodit a mít negativní odklon, tak jsou naopak podoložky nežádoucí. Trochu tady pohledej, už se to detailně probíralo.. Včetně toho, že co nastavíš "na sucho" mimo auto, tak se po montáži zatížením dost změní.
15:11:11
20.08.2010
Čmoud
když tam pridam na podložkach jeste 3mm jakou pakej pak nechat nastavit odklon a sbihavost ?
11:43:04
20.08.2010
Jozka
-> suri: Jo, teoreticky fakt prý 17 a půl úhlový minuty udělá ten 1 mm. Takže jste byli oba stejně daleko od té teorie5.
09:01:13
20.08.2010
suri
-> Jozka: preboha to je čo? 17 minút 30 sekúnd?
08:54:36
20.08.2010
Jozka
-> Eidy: & -> suri: 0° 17' 30" 4
16:31:48
17.08.2010
Čmoud
ja mam napravnici puvodně na matici predelanou na hreben :)
09:26:08
17.08.2010
MOLSO
-> Matulo: mal som doma 3 napravy od nezavislych zdrojov a všade som mal 3mm podložky4
09:21:28
17.08.2010
Maťulo
MOLSO 16.08.10 18:44:46 napsal:

a ja mam skusenost vsade 3mm 3
No....... Ty mas! A hlavne ze seckym....1 1 1
08:58:09
17.08.2010
suri
-> Eidy: ja viem že v každej knižke bolo písané že jedna mm je cca 17minút , to som si zapametal
08:57:29
17.08.2010
suri
-> Čmoud: určite to bude stačiť , ale treba to dobre vymerať a urobiť presah
22:21:06
16.08.2010
Eidy
-> suri: ale blbnu. Samozřejmě máš pravdu. Jen jsem se dočetl, že to je 18". Takže 3 mm jsou skoro jeden stupeň.
21:17:44
16.08.2010
Čmoud
-> suri: udelat to z normalni ocely treba 11 600 ?
21:16:33
16.08.2010
suri
-> Čmoud: zväčšiť dieru v hlavici , urobiť púzdro a nalisovať
21:15:32
16.08.2010
Čmoud
je to ten spodni svislak ...nevim prave z ceho je utočit
zvětšit Svislak - obrázek od Čmoud vložen 16.08.2010 21:15:32
21:09:25
16.08.2010
suri
-> Čmoud: ak máš staré zúžené čepy tak jedine púzdro ale význam to nemá
21:08:44
16.08.2010
Čmoud
jeste mam dotaz predelavam napravu z uzke bez excentru na širokou a chtěl bych zachovat svislaky protože sou moc pekny a když chci nasadit spodni hlavici na excentr tak to ma vuli a nevím z ceho nechat vytocit pouzdro nebo jak to udelat ?
20:19:55
16.08.2010
suri
-> Eidy: 1mm jeden stupeň? nie náhodou 17" minút?
20:04:33
16.08.2010
Eidy
Já to měl na třech napravách jak píšu a většinou jsem to tak i viděl, ale asi to vařili podle nálady.

-> Čmoud: Jo. 1mm udělá skoro 1 stupeň.
19:42:09
16.08.2010
škodec
ako hovori Eidy..a ja som mal tak
18:44:46
16.08.2010
MOLSO
a ja mam skusenost vsade 3mm 3
17:25:22
16.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.08.10 16:22:39: Mám opačnou zkušenost, 3mm u spolujezdce tudíš vpravo a 1mm u řidiče vlevo.
16:58:29
16.08.2010
Čmoud
-> Eidy: a když budu chtět vedsi odlon tak muzu k tomu zakladnimu jeste pridat na každou stranu treba 3mm položek ?
16:22:39
16.08.2010
Eidy
-> Čmoud: Standardně bývá 3mm podložka vlevo a 2mm vpravo. Asi ty nápravnice vařili pořád lehce křivý.
08:21:33
16.08.2010
Jozka
-> skodovak: Jo, drží dobře - nic než lis nebo destrukce nezabírá. Podkovy na odklon jsou 1 + 3 mm, dává se co je třeba, nebo taky nic.. Pro detaily prober diskuse - myslím, že v tomto případě tu už bylo řečeno vše..
21:52:08
15.08.2010
skodovak
-> Čmoud: tak to musíš počkat na zkušenější,tyhle rozměry v hlavě nenosím
21:20:15
15.08.2010
Čmoud
-> skodovak: vo to nejde bude tam silon :)jeste se chci zeptat jaka tloustka podložek je v originale myslím podložky na odklon
20:58:47
15.08.2010
skodovak
-> Čmoud: Jde o to vypálit jen tu gumu a tu vnější stěnu silentbloku nařízneš pilovým listem,odsekneš a vyklepneš ven...Defakto tu gumu můžeš i odvrtat a zbytek dořezat ale je to humus..Potom ještě hodně velký svěrák,ale pokud je to na fest tak jedině ten lis a nebo pilka...Nalisování by chtělo lis ten silent nemá tak silnou tu stěnu aby se na ní dalo řazat kladivem...a není dobrý mlátit na vnitřní aby se ti třeba nerozervala ta guma atd..4
20:48:45
15.08.2010
Čmoud
lis pravě nemam a kdybych to nahral nezmeni se struktura toho materialu ?
19:06:45
15.08.2010
suri
-> Čmoud: lisom , alebo vypáliť a vyrezať a vysekať
18:27:53
15.08.2010
Čmoud
Potreboval bych se zeptat jesi nekdo nemate nejakej figl jak dostat ven silenblok z vrchniho oka svislaku zkoušel sem ho vyklepnout nebo něco a ani se nehnul
Extreme Tyres