užovka- podvozek z rapida

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 16.07.2010 do 21.07.2010, založil/a Fandaman
řadit dle data
10:08:57
21.07.2010
havlik
-> vhml: 3
10:08:37
21.07.2010
vhml
Spíš si trochu protiřečíš. Svezl ses hezky za deště, asi někde bokem. Co čekáš ale od zadní nápravy, která má jízdní vlastnosti lepší? Fun factor půjde dolů...
09:51:17
21.07.2010
Petkar
Ha, a s kolika auty co měly klasickou koncepci (motor vpředu, náhon na zadek) nebo koncepci "vše vpředu" nebo s pohonem 4x4 (a nemyslím teď off-road nebo SUV, ale klasické auto) jsi v životě jel?



Já jenom, že mě vždy dokáže pobavit vyjádření "motor vzádu a pohon na zadek je to nejlepší co může být"... Většinou to totiž pronesou lidi, kteří, zatím, nic moc jiného neřídili a nemůžou tudíž srovnávat...



A pokud si myslíš, že vlečka výrazně zlepší jízdní vlastnosti, no, asi částečně ano, ale velký zázrak bych od toho nečekal... A pokud od toho čekáš, že budeš v provozu jezdit "dveřma napřed" byl bych, být tebou, velice opatrný... Ber to jako varování...
14:11:17
18.07.2010
Fandaman
vcera jsem se projel za deste vecer...a presne tyto duvody me nuti neprestavat doufat ze zapomoci druhe osoby to vsechno zvladnu protoze motor vzadu a pohon na zadek je to nejlepsi co muze byt a na porsche nemam,Jinak dekuji za nazory neustale otom vsem budu premyslet.
18:37:33
17.07.2010
Evž@
-> Fandaman: myslím že by ses zapotil hned u tunelu pro 5-tikvalt.....pokud nemaš žadne zkušenosti tak je nereálné přesně jak jsi říkal.....a STK by byla taky nereálná pokud by nebyla na černo
12:58:37
17.07.2010
Karlos (WIO46)
-> Klubko_: Ale fakt to není hrůza.

-> Fandaman: Jde to i bez svářečky. Tady je postup, jen jsem zachoval 2pístkové brzdiče a 4q převodovku. Toto je zástavba do minulého vozu, tak pro info. carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Vlecka_a_hreben
12:49:34
17.07.2010
Klubko_
-> Karlos (WIO46): pravdu dis. Pro nas bez problemu. Pro zacatecnika narocnejsi uprava.
12:40:38
17.07.2010
Karlos (WIO46)
-> Fandaman: A já tomu asi rozumim? Potřebuješ jen někoho se svářečkou kdo ti převaří kastlík baterky a ten prolis kvůli delší převodovce. Zbytek zvládneš s pomocí druhé osoby, virtu a Andrta hravě.1 4
12:36:13
17.07.2010
m8rinek
-> Fandaman: v tom případě udělej podvozku z raprda pápá...
11:41:20
17.07.2010
Fandaman
skusenosti z upravami nemam zedne ...nerozumim tomu jsem laik.... podvozek z rapida tam chci dat protoze ho nekdo prodava vyvarenej snizenej akomplet hlavne s 5q a libil by se mi tam motor z favorita (aspon) a vsechno stim spojeny. o chromovy listicky a nalestenej lak mi ani tak nejde jako o zabavu za volantem a oto co je schovany pod kabatem.pokud by slo jenom o penize tak bych dotoho asi aji sel ale zacinam mit pocit ze prome je to nerealny ja do te mechaniciny proste nevidim, a zatim se nenasel nikdo kdo by mi rekl zakolik penez mi ztoho udela co chci ja
16:40:23
16.07.2010
MOLSO
-> Karlos (WIO46): co uz no ked ono to potom peknejsie vyzera ked sa zda ze je toho malo 47
16:36:32
16.07.2010
Karlos (WIO46)
-> MOLSO: Hezké. Oba jsme obsáhli totéž, jen v tvém podání je to jak práce na den, a v mém jak na čtvrt roku.3 3
16:16:40
16.07.2010
MOLSO
vyvrtanie diery na hreben nie je až take zložité vymena pedalovky už trošku hej - uzovka vs emko mali prehodene trubičky zadneho a predneho okruhu takže asi aj tie trubičky bude treba upraviť / vymeniť - takže asi cely rozvod 3 vzadu všetko von vyrezať v miestetunelu dieru nacariť 5q tunel z emky a takisto kastlík baterky a máš to pripravené 4
15:21:26
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: Do kaslíku půjde šikmé rameno, všechny užovky a první eMka homají hlubokej pokud vím.



Ano i řízení je zásah.



Ano i sérová vlečka má výrazně lepší jízdní vlastnosti proti kejvadlu.
15:04:41
16.07.2010
Karlos (WIO46)
-> vhml: -> Pavel P..: -> m8rinek: Skvěle tedy, ponechám klec.6 4
14:43:56
16.07.2010
Pavel P..
-> m8rinek: maj to i veškerý rapidy a 130ky do roku snad 86-87
14:43:20
16.07.2010
m8rinek
-> Karlos (WIO46): origo má garde taky klec, to zas bude nějakej urban legend...
14:43:19
16.07.2010
Pavel P..
-> Karlos (WIO46): já taky a z výroby3
14:42:33
16.07.2010
vhml
-> Karlos (WIO46): mám klec na vlečce a nepociťuju problém. V jakém směru by se to mělo chovat špatně?
14:41:26
16.07.2010
Karlos (WIO46)
-> m8rinek: Popravdě řečeno klec mi vyhovuje, pokud nemá vymleté silenty, ale bylo mi tvrzeno, že prej na vlečku ne-e.6
14:37:04
16.07.2010
Karlos (WIO46)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já nevim, na minulý auto jsem ho nedal, ani 4q ani 5q plech, prostě nedal, a na tomhle uvidim jak to pujde.
14:25:17
16.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Karlos (WIO46): Dle me je lepsi plech pod nadrz 4q, pac trochu kreje sulinoblok vocpoda 1
14:20:38
16.07.2010
Kuladmin
-> m8rinek: on nic o zlepseni jizdnich vlastnosti nepsal 3

-> Karlos (WIO46): to ted hezky popsal.

upraveno 1x, naposled 16.07.2010 14:21:58
14:15:38
16.07.2010
m8rinek
-> Karlos (WIO46): klec je fajn, kor kdyz vymenis silentbloky za silonbloky, kvuli kosti musis davat hlavne pruchodku :/
14:07:49
16.07.2010
Karlos (WIO46)
Hehe, něco podobného mám rozděláno. Jen široké nápravy na užovku nepatří, tedy použiji gardí. Nevím jaký máš ročník, ale počítej s tím že musíš vyříznout díru na hřebenové řízení, vyměnit pedálovku, natáhnout podtlak k posilovači (pokud není, nevím co máš za výbavu a rok). Pak se musí vyměnit trubky na vodu, stačí jen zadní, vsadit prolis před převodovku, vyměnit nádrž, hrdlo nádrže, vevařit mělký kastlík baterky, vyměnit plech pod nádrží (5q), táhlo řazení ( ať už 4q, nebo 5q, klec se k vlečce zrovna nehodí). Inu to je snad vše. No a ještě přetahat brzdy, nebo použít propojky.

EDIT: Jo a pak jen kraviny jako vzadu domky tlumičů.
upraveno 1x, naposled 16.07.2010 14:10:29
14:04:53
16.07.2010
m8rinek
-> Kuladmin: tvou popsane upravy jiste zlepsi jizdni vlastnosti :D:D:D:D.



I kdyz zlepsovat jizdni vlastnosti seriovou vleckou :D. Zlatý kyvadlo :)))
14:03:09
16.07.2010
havlik
-> Kuladmin: fura uprav?3
14:01:38
16.07.2010
petr s
-> m8rinek: Pro některé lidi neřešitelný problém
14:01:13
16.07.2010
Kuladmin
dobre tunel by mohl vyresit tim 4q ale zbytek je porad jeste fura uprav a navic pokud ten podvozek jeste nema tak jen sehnat vse potrebne + cena ja taky solidni a tezkej ukol.

Muj nazor je snazit se mit vse v originalu max radeji palubku + sedacky apod shanet treba z GLka k tomu treba nerez listicky apodobny upravy a ne se hned hnat do takovy docela slozitych uprav pokud (to nevim) s tim dotycny nema moc zkusenosti.
upraveno 2x, naposled 16.07.2010 14:21:37
13:59:29
16.07.2010
m8rinek
-> Nwkt: jo ona je zaslepena jen dira na matici, tak to jo, to se kaju :)))). Je to narocne :))) skoda.daves.cz/Zastavba_n aporoveho_chlazeni_dle_S13 0RS-img_29nm.jpg
13:54:38
16.07.2010
Nwkt
-> m8rinek: Jaká záslepka? Musíš díru vyříznout
13:53:58
16.07.2010
Nwkt
-> m8rinek: kastlík potřeba kvůli ramenu
13:52:49
16.07.2010
m8rinek
-> petr s: psal jsem o 4q



-> Tuner#2: i na 4q je třeba kaslík? Je pravda že garde už mělo malej... a řízení? ta záslepka jde snad odstranit i šroubovákem, pak ji vedle nalepit čimkoli pokud neni svářečka. Asi bych nehledal problem tam kde není, dle auta na OR6 a parádních nálebek to žádný vrcholový dílo nebude...
13:48:44
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: A co hlubokej kaslík na baterku? Úplně PnP to není. Takže tunel na 5q, kaslík na bareku a v předu díru řízení...
upraveno 2x, naposled 16.07.2010 13:49:31
13:48:31
16.07.2010
petr s
-> m8rinek: Musí upravit tunel a kastlík na baterku dát jiný
13:46:40
16.07.2010
m8rinek
-> Kuladmin: nevim na co by u tyhle upravy potreboval svarecku a flexu, staci jen nekolik metrickejch klicu, pripade racna, mozna imbus...
13:43:29
16.07.2010
Petkar
M8rinku, nejsem si jist, jak je to s příčkou převodovky, není u užovky krátká a chybí držáky na krajích?...
13:41:37
16.07.2010
Kuladmin
-> Fandaman: ma rada je pokud vse maka jak ma nech to byt tech uprav je vic nez dost. Radeji se snaz to mit vse origo a v cajku. Pac bez flegy, svarecky a hromady casu a podminek to neudelas spis znicis auto.
upraveno 1x, naposled 16.07.2010 13:42:35
13:33:18
16.07.2010
m8rinek
Brnkačka, jen užovka asi nebude uzpůsobena na 5q, to ale řeší převodovka garde (sp 4,22) vlečka klidně široká, jinak je vlečka vcelku PnP, aby jsi nemusel předělávat brzdovej systém stačí propojky. Na garde jsem to tak dělal, na širokou nápravu stačila seriová délka hadic...
13:25:47
16.07.2010
Petkar
Bez drastických úprav tam rozhodně podvozek z rapida nedostaneš... Nemám zkušenosti z užovky, dělal jsem to na erko, ale budeš muset, s největší pravděpodobností rozšířit tunel, vyměnit nádrž, nejsem si jist, jak je to se záměnou hřebenového řízení za maticové u užovek, u erka to nebyla taková sranda...



Budou potřeba delší brzdové hadice k předním i zadním brzdám...



Další věc je, že s použitím motoru 120 bude převodovka se stálým převodem 3,9 o dost línější...



Jde všechno, ale je to moc práce...
13:18:48
16.07.2010
afro100
-> Fandaman: radu? zlupaj z toho tie samolepky ...



inak ano da sa dat podvozok z rapida, ale musis pocitat s tym ze budes upravovat niektore veci ...
13:15:19
16.07.2010
Fandaman
cau mam škodu 120L vsechno origo, chtel bych tam dat zkompletovany podvozek z rapida. je to mozne bez nejakych drastyckych uprav??.................. .........



jinak mam pekny stroj co bohuzel v mych rukach chatra, chtel bych to napravit takze uvitam jakoukoli pomoc radu jak ten stroj dat cely dohromady
zvětšit užovka- podvozek z rapida - obrázek od Fandaman vložen 16.07.2010 13:15:19
Extreme Tyres