
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zadní pružiny z kyvky na vlečku?
prohledat
47 příspěvků (zobrazeno 1 až 47) od 09.06.2010 do 15.06.2010, založil/a Martin/125/
13:20:32
15.06.2010
15.06.2010

VeTeV
-> Tuner#2: tak na to co Jirik najede ho to prezije 

12:02:05
15.06.2010
15.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Mě to je tak nějak jedno.
11:57:35
15.06.2010
15.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 15.06.10 11:38:44: NJ tak když tomu chceš věřit...

11:38:44
15.06.2010
15.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Teď maj prej novou recepturu.
09:47:49
15.06.2010
15.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák: Před 2 - 3 roky co s tím vyjeli je zkoušeli kluci v rallye cupu a šli do háje hodně rychle.
19:45:19
14.06.2010
14.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jak víš, že nic nevydrží ? Já nikoho kdo je má neznám. Jenom Dana a ten na nich ještě nejel.
14:52:58
14.06.2010
14.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák: S kyvou už nemám leta zkušenost, takže nevím co na ty domky. Bude to níž než s kyvkovým domkem to je jasné. Co se týče tlumičů, tam nemám je rád proto, že je to přitvrzená série, moc toho nevydrží a ta cena... Pružiny 220mm nejsou vyloženě špatné, pokud je pořád dělají jako kdysi tak mají údajně 71kN, ale dnes se to nikde narozdíl od původního návrhu Renovaku nedozvíš.
12:40:41
11.06.2010
11.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Měl, ale i Dan se divil, jak je to tvrdé. Ono je zadek tak širokej, že se pružina pákou hodně stlačila a bylo to akorát. Jako by kladla větší odpor.
Mno a pak za honbou snížení jsem je pokrátil a bylo to moc. Takže jdou pryč. Teď je to akorát, ale až se auto nastrojí, tak jsem v prdeli. Jinak ty pružiny byly z holanďana a nechával jsem je podruhé lakovat, lak jsem ale při montáži stahovákama ojebal, takže i proto je chci dát znovu ven a zpět už nepůjdou.
b-gsuspension.com/app.php
Proto jsem se ptal. Domky z vlečky mám dlouho, ale nemám je vyzkoušené s kyvkovejma pružinama, co ty na to ?
Jinak tlumiče Speedpro (ty nemáte rádi
), vpředu ty HPčka pružiny 220 mm (u těch říkáš, že nejsou o moc tužší), stabík vpředu 19 mm, vzadu tuším 20 mm, teď si nejsem jistý jestli ne 21.
Mno a pak za honbou snížení jsem je pokrátil a bylo to moc. Takže jdou pryč. Teď je to akorát, ale až se auto nastrojí, tak jsem v prdeli. Jinak ty pružiny byly z holanďana a nechával jsem je podruhé lakovat, lak jsem ale při montáži stahovákama ojebal, takže i proto je chci dát znovu ven a zpět už nepůjdou.
b-gsuspension.com/app.php
Proto jsem se ptal. Domky z vlečky mám dlouho, ale nemám je vyzkoušené s kyvkovejma pružinama, co ty na to ?
Jinak tlumiče Speedpro (ty nemáte rádi

11:19:39
11.06.2010
11.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák: To jo ale do teď jsi tvrdil, že máš pružiny vlečkové, které jsou ale kontraproduktivně na kyvce měkkčí.

22:33:09
10.06.2010
10.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jo a ještě. Zkrátil jsem je moc, takže se chci vrátit ke kyvkovejm, ale chci nechat domky.
22:23:38
10.06.2010
10.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Domky vlečkové mám déle.
16:15:40
10.06.2010
10.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Jirik_Tuňák 10.06.10 12:34:29 napsal:
Doporučujete na kejvačku kejvačkový pružiny a vlečkový domky ? Mám to
tak už déle.A proč jsi mě několikrát tvrdil jak máš na zadku nějaké BG VLEČKOVÉ pružiny a že jsou tvrdší než vlečkové? Pochybuju že o 90% co má kyvka v sérii.
Doporučujete na kejvačku kejvačkový pružiny a vlečkový domky ? Mám to
tak už déle.A proč jsi mě několikrát tvrdil jak máš na zadku nějaké BG VLEČKOVÉ pružiny a že jsou tvrdší než vlečkové? Pochybuju že o 90% co má kyvka v sérii.
13:46:45
10.06.2010
10.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Právě že nebylo. Ono je v tom stejně bordel jako prase.
Pamatuju si legendární hlášku Dana.
Ve správném autě má bejt horko, kravál a smrad spálenýho oleje a benzínu.
Pamatuju si legendární hlášku Dana.
Ve správném autě má bejt horko, kravál a smrad spálenýho oleje a benzínu.

13:02:32
10.06.2010
10.06.2010

Syny
-> vhml: A bude to dle me hlucnejsi... Kyvka je sama o sobe hlucnejsi (asi proto, ze se muze projevit nevyvazensot dlouhe poloosy). A tim ze se odstrani silentblok v domku, tak to muze bejt vic slyset. Otazkou je jak moc...
12:45:15
10.06.2010
10.06.2010

vhml
-> Jirik_Tuňák: bude to níž, thats all
12:34:29
10.06.2010
10.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Doporučujete na kejvačku kejvačkový pružiny a vlečkový domky ? Mám to tak už déle.
12:22:12
10.06.2010
10.06.2010

vhml
-> Maco666: s vlečkovým domkem nízko. Viz. třeba havlik
12:00:21
10.06.2010
10.06.2010

Maco666
emate niekdo fotku jak by to bolo cca nizko keby som na rapida dal pruziny z kyvky? Jedni nove sa mi doma valaju tak by som ich hadam aj vyuzil 

11:42:42
10.06.2010
10.06.2010

Pavel P..
-> VeTeV: bez obav... 

11:31:00
10.06.2010
10.06.2010

VeTeV
-> havlik: uvědomte si, že Pavel jezdí ecorallye, nebo-li pro něj nemá smysl dávat do auta ckoliv tvrdšího, neboť využití takového potenciálu u něj bude 0
-> Pavel P..: nasaď 260 ať to máš níže a ne jak člun, oprav na zadku ty šílený áčka a nahoď nový péra (bude Tatra) a můžeš směle vyrazit

-> Pavel P..: nasaď 260 ať to máš níže a ne jak člun, oprav na zadku ty šílený áčka a nahoď nový péra (bude Tatra) a můžeš směle vyrazit

11:16:08
10.06.2010
10.06.2010

Pavel P..
-> havlik: taky já to taky nemám na závodění ani podobný blbosti...
11:04:43
10.06.2010
10.06.2010

havlik
-> Pavel P..: no jako ty jsou tužší ale prostě ty pružiny jsou bláto seriový akorát kratší
10:56:52
10.06.2010
10.06.2010

Pavel P..
-> havlik: já chci dopředu k těm 260 dát žigulácký tlumiče...
10:40:59
10.06.2010
10.06.2010

havlik
-> Pavel P..: tak ono s normálníma tlumičema to bude příjemný ale je pravda že oproti blátu vepředu to fakt nemá smysl
10:09:08
10.06.2010
10.06.2010

Pavel P..
-> Tuner#2: na předek chci časem ty 260ky, ale áčka budu řešit repasí vlečky a myslel jsem tam ty kyvkový dát až po repasi kdy žádný áčka mít nebude..... ale asi je to kravina, nechám seriový, nehodlám z toho mít žebřiňák.

22:58:23
09.06.2010
09.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Áčka už tam máš, navíc u Tebe bych hlavně řešil předek a pokud v předu necháš to sériové bláto a nebo L/A pružinu, tak nemá smysl zadek přitvzovat o 90% když předek zůstane v sérii.
21:55:34
09.06.2010
09.06.2010

Nwkt
-> Pavel P..: Tobě asi jo
21:55:04
09.06.2010
09.06.2010

Pavel P..
-> Nwkt: takže bez upravenýho domku je to zbytečný
21:50:05
09.06.2010
09.06.2010

VeTeV
-> Nwkt: co mu to sem davas?
-> Pavel P..: nic nevarim

-> Pavel P..: nic nevarim

21:49:18
09.06.2010
09.06.2010

Nwkt
21:49:10
09.06.2010
09.06.2010

VeTeV
-> Pavel P..: jak potom? dyt je mas porad 

21:47:39
09.06.2010
09.06.2010

Pavel P..
když ona kyvková pružina je krátká... musel bych dát i kyvkovej domek ne? abych neměl áčka potom...
21:42:18
09.06.2010
09.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Vlečková pružina má 21kN, kyvková 40kN. Vyhody na vlečce víc než jasné, sám to doporučuju k mým pružinám dopředu a funguje to parádně. Na svém autě je mám dokonce lehce zkrácené.
18:59:51
09.06.2010
09.06.2010

jarda.u1
Treba se da auto pritvrdit a pritom tolik nesnizit napr.takto...
skoda-virt.cz/cz/.../6984 -uprava-kyvkovych-domku-na -vlecku
skoda-virt.cz/cz/.../6984 -uprava-kyvkovych-domku-na -vlecku
15:41:08
09.06.2010
09.06.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: Ale nezapomen se zminit o uprave domku, aby se mu to nevyskublo az projede diru.
15:27:03
09.06.2010
09.06.2010

vhml
Kyvková pružina je tvrdší. Pokud chceš auto i níž dej jí jen tak, pokud chceš výšku zachovat vyměň ji i s horním domkem.
14:30:41
09.06.2010
09.06.2010

m8rinek
-> MOLSO: jenže kyvka a vlečka má jiný domky, neměl jsem s tim problem, ale ty to víš lépe....
14:08:21
09.06.2010
09.06.2010

darabos
Ja to mam na stovke so speedpro tlmicmi, ale som musel podkladat pruzinu, lebo bola priliz kratka (domcek nie je povodny stovkovy) a tiez podviazat, aby sa neuvolnila, zase mne to pripada, ze auto je stabilnejsie, ale na bezne jazdenie by bolo priliz tvrde.
13:52:47
09.06.2010
09.06.2010

MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nikdy nevieš 

13:52:44
09.06.2010
09.06.2010

Karel.
-> MOLSO: se sériovýma rozhodně škrtat nebude to by je musel teda festovně říznout

13:51:24
09.06.2010
09.06.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Ale tak s tim tihle snizovaci snad pocitaji 

13:50:23
09.06.2010
09.06.2010

MOLSO
-> m8rinek: kačera si tahaj sam ked ma znižene auto a stači aby byval niekde kde musi prejst cez obrubník alebo podobne tak sa mu to može vypomstit.
stačilo aby som mal sadnuté pružiny na kyvke a už som škrtal vaňu
stačilo aby som mal sadnuté pružiny na kyvke a už som škrtal vaňu

13:37:51
09.06.2010
09.06.2010

m8rinek
-> MOLSO: jsi cyp jak hřip, jdi popohnat kačera a až budeš o daný problematice něco vědět, přijď. Jinak jak píše Karel_s_tečkou...
13:36:12
09.06.2010
09.06.2010

havlik
-> MOLSO: ?
13:35:20
09.06.2010
09.06.2010

MOLSO
-> Karel.: jedna neyvhoda - može odtrhnut motor aj s prevodovkou 

13:34:08
09.06.2010
09.06.2010

Karel.
jsou jen výhody a to, že jsou tvrdší než vlečkový a jsou kratší
13:32:47
09.06.2010
09.06.2010

Martin/125/
Vyhody-nevyhody...