
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tlumice na vlecenou napravu
12:27:25
16.06.2011
16.06.2011

Xhanz
Tož tlumiče jsem už vrátil. Skoušeli jsme je ještě se 120kovejma a byly stejný, takže mi je bez problému vzala a vrátila peníze. No Vlečkový mi drží do pondělka v Autostylu (jestli to nebude jako s těmato). Pak bych je vzal asi. 

11:41:52
16.06.2011
16.06.2011

Pavel P..
-> Xhanz: já ti tyhle klidně nechám, jestli chceš... i ti je nafotim v porovnání s vlečkovym.
11:37:43
16.06.2011
16.06.2011

Xhanz
A monroe jsem si přečetl v pár diskuzích, že teda ne? mám to na normální ježdění. žádný zavody prostě pohodička
11:34:11
16.06.2011
16.06.2011

Xhanz
kua. A Baba v Solexu mi tvrdí jaký mám štěstí, že mají dva poslední..... No nic jdu jim je tam s velkou pompou vrátit. Maji tam docela bordel. I silenbloky na podélný mi prodala na kyvku s tím, že jsou na 130. Až doma jsem je zkoumal, že nejsou vyztužený....
11:31:10
16.06.2011
16.06.2011

Nwkt
-> Xhanz: 30 mm rozdíl, takže bude na kyvku
11:30:22
16.06.2011
16.06.2011

Pavel P..
tak ten novej je kyvkovej.. mám tu nový origo Škoda taky Ateso a roztaženej má 60cm a je určenej právě na vlečku.

11:22:35
16.06.2011
16.06.2011

Xhanz
Koupil jsem si tlimiče na vlečku a skoro dám ruku do ohně za to, že na vlečku nejsou
podle čísla to sedí 114-359001, ale řekl bych skoro, že to někdo špatně nadepsal v obchodě.
délka starýho je od konce sroubu po konec sroubu 600mm
neboli od spodku podlozky po spodek podlozky 480mm
délka novýho je od konce sroubu po konec sroubu 570mm
neboli od spodku podlozky po spodek podlozky 450mm
Co vy na to?
podle čísla to sedí 114-359001, ale řekl bych skoro, že to někdo špatně nadepsal v obchodě.
délka starýho je od konce sroubu po konec sroubu 600mm
neboli od spodku podlozky po spodek podlozky 480mm
délka novýho je od konce sroubu po konec sroubu 570mm
neboli od spodku podlozky po spodek podlozky 450mm
Co vy na to?
13:41:27
05.06.2010
05.06.2010

vhml
že by šel tlumič na doraz je nesmysl. To spíš ti chodí náprava na svůj doraz, což bys ale jenom zmíčknutím vlastní silou docílit neměl, takže budeš mít tlumiče po smrti. Nech je zrepasovat nebo kup nové. Pokud chceš auto výš, tak nevymýšlej zbytečné harakiri s gumama do pružin, ale dej horní domky pružiny z kyvkového auta.
13:33:03
05.06.2010
05.06.2010

Syny
V prvni rade to chce mit OK napravu. Pokud mas sedly pruziny a krivy ramena, tak nema moc smysl neco vymejslet. V prvni rade kup novy pruziny a uvidis o kolik to vyleze nahoru. A aby byly tlumice na dorazu, tak to bys to musel mit nakopnuty jako kozu a to uz by nebylo ani pekny a ani efektivni... Hod sem fotku jak to mas - z boku...
13:22:43
05.06.2010
05.06.2010

camelhood
Zdravim vsechny, mel bych takovej malej prolem. Mam S 130, klasika 5Q s vleckou. Ma to lehky acka, coz by ani tak nevadilo. Chtel bych zvednout zadek, to neni az takovej problem, podlozky, prevareny domky, gumy do pruzin a tak. Jednou jsem to zkusil pomoci gum do pruzin, vypadalo to skvele, ale.. Jakmile auto najelo do diry, rana jak prase. Kdyz jsem zkousel s autem houpat na miste, tak bylo citit, ze pri vetsim zhoupnuti jdou tlumice na doraz. A to tam jsou origo vleckove, delsi nez jsou na kyvce. O co ale jde. Nedavno jsem v Harrachove videl modryho rapida se semilskou spz. Bohuzel jsem ho nemoh dukladne prohlizet, ale mel dost zdvizenej zadek. Vypadalo to uplne skvele, uz to nevypadalo jak motorovej clun. Nevite nekdo nahodou, jak tohohle zdvizeni zadku dosahnout, jaky tlumice pouzit, aby nebyly kratky? Jo ten rapid byl, myslim, na jupiterech a mel bilocerveny zadni svetla. Predem dik vsem za rady a tipy.
