skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výměna 4ky
11:25:55
23.03.2010
23.03.2010

1Vendy
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Obojí je fungl nové, nepoužité.
11:24:21
23.03.2010
23.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 1Vendy: U staryho vymletyho to staci udelat podle citu.
11:14:47
23.03.2010
23.03.2010

1Vendy
A další dotaz, je nějaký problém při výměně diferenciálu ze suchých na mokré poloosy? Jak se pak vymenzuje vůle?
11:07:16
23.03.2010
23.03.2010

1Vendy
Dík za odkaz, mě se to najít nepodařilo...
09:32:24
23.03.2010
23.03.2010

Pilot 105
-> 1Vendy: Stačí použít vyhledávání.
skoda-virt.cz/cz/.../1058 47-nedrzi-trojka-5kvalt?go topost=1...

skoda-virt.cz/cz/.../1058 47-nedrzi-trojka-5kvalt?go topost=1...
08:54:08
23.03.2010
23.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 1Vendy: Proste trubka mezi 3 a 4 na horni hridel.
08:32:55
23.03.2010
23.03.2010

1Vendy
-> vhml: Nemáš nějakou fotku kam přesně patří ta rozpěrka a jak má vypadat? SP4,22 mam, je to převodovka z garde...
19:09:43
21.03.2010
21.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: Ja myslim ze i na protoceni. Respektive na posunuti a zaroven pootoceni. Neni to jen silou motoru. Staci spatne preradit ze 2 na 3 a je to 

18:52:55
21.03.2010
21.03.2010

vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 136 motor má sílu vyloženě závratnou :-D
Na posunutí kolečka sice stačí, ale na protočení ne
Na posunutí kolečka sice stačí, ale na protočení ne
18:00:33
21.03.2010
21.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Ono to moc nedrzi prave
Proc myslis ze tehda odesla trojka Semikovi? Proste se mu pod silou motoru 136 po GO posunulo trojkove kolecko ke ctyrce.
Proto se mezi 3 a 4 dava trubka.

Proto se mezi 3 a 4 dava trubka.
17:57:35
21.03.2010
21.03.2010

petr s
-> darklord: 2 tuny
17:24:42
21.03.2010
21.03.2010

darklord
-> vhml: nie, nejde mi do hlavy ako to drzi pokope byt to moze byt nasadene so sebevecsim presahom, ten moment sily an tom spoji musi byt dost velky, neviem si predstavit tu silu akou sa to musi potom lisovat
17:17:07
21.03.2010
21.03.2010

vhml
-> darklord: lisování neznas?
16:55:05
21.03.2010
21.03.2010

darklord
-> vhml: nejdem hladat klinek, ale potom nechapem ako to drzi pokope a nepretaca sa... najskor som myslel ze to je anpevno jeden kus, potom mi kamos predviedol prevodovku s piatym kvaltom z trosky tak som myslel ze to je proste len nejako naklinkovane a teraz sa dozviem ze to kolo je len tak na hriadeli a dobrovolne drzi?
15:43:47
21.03.2010
21.03.2010

vhml
-> darklord: v literature nehrab, zadnej tam neni
15:36:52
21.03.2010
21.03.2010

105
-> darklord: neni
15:26:36
21.03.2010
21.03.2010

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: moment on tam neni ani klinek? uz bezim hrabat v literature
14:35:03
21.03.2010
21.03.2010

vhml
-> 1Vendy: slisovat a pak mezi trojku a 4ku dát rozpěrací trubičku. A SP dát 4,22
14:30:28
21.03.2010
21.03.2010

1Vendy
Matthes, záškodník z TechWebu 21.03.10 13:21:33 napsal:
→ 1Vendy: Ctyrkuku jak ty pises musis vymenit obe kolecka.
To hnaci musis lisem, nijak se nezajistuje.Takže staré se vylisuje, nové nalisuje a už se nijak nezajištuje?
→ 1Vendy: Ctyrkuku jak ty pises musis vymenit obe kolecka.
To hnaci musis lisem, nijak se nezajistuje.Takže staré se vylisuje, nové nalisuje a už se nijak nezajištuje?
13:21:33
21.03.2010
21.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 1Vendy: Ctyrkuku jak ty pises musis vymenit obe kolecka. To hnaci musis lisem, nijak se nezajistuje.
12:42:35
21.03.2010
21.03.2010

havlik
-> fido06: no to vim že je kratší právě proto sem se ptal:)
12:40:19
21.03.2010
21.03.2010

1Vendy
tak tak, na závody...
12:39:22
21.03.2010
21.03.2010

fido06
-> havlik: protože čtyřka z 5kvaltu je kratší a bude pak lépe navazovat na trojku....
12:35:02
21.03.2010
21.03.2010

havlik
Proč to tam chceš dávat?
12:31:18
21.03.2010
21.03.2010

1Vendy
Ahoj, chci do 4q převodovky dát 4ku z 5stupňové převodovky. Poradíte jak na to? Díky
Hlavně by mě zajímalo jak drží kolečko na hnací hřídeli, stačí ho vylisovat? A jak potom nové zajistit?
Hlavně by mě zajímalo jak drží kolečko na hnací hřídeli, stačí ho vylisovat? A jak potom nové zajistit?