skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kotouče!!!
21:35:05
16.03.2010
16.03.2010

Saky
-> vhml: myslis tu srazenou hranu na prumeru 80mm? ted uz to delam cca 3mm vim ze sem to driv delal min a byly problemy.. ja sjem ovsem vychazel z vykresu nabojky kde je radius 0,5 a ja mel srazeni 1x45 ale ve skuetcnosti je co nabojek to jinej radius.. nekde je 1ka a tam to trosku mue kolidovat.. kdyz jsem to zjistil delam uz hodne..
11:29:48
16.03.2010
16.03.2010

vhml
-> Saky: hlavně u těch opláckej kotoučů víc utoč hranu mezi ,,unašečem" a ,,plackou"
Jinak to dře o držák brzdiče
Jinak to dře o držák brzdiče
21:42:58
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> Discovera: viz icq..
21:37:49
15.03.2010
15.03.2010

Discovera
-> Saky: mě ta cena za šrouby nevadí...naopak přijde mi příjemná.
21:35:24
15.03.2010
15.03.2010

Discovera
-> Saky: A doprdele
škoda, že jsi mě nenakopnul, když jsi mi je posílal....teď bych za to upozornění před poslaním byl rád
nechceš mi ty šrouby poslat? Já bych možná vzal i rozšířovací sadu na 4-písty a kamarád by mě stáhnul pod frézkou na tloušťku 3mm a ještě budu mít rezervu do dotyku třmenu na kopretinu. a nebudu muset brousit desky.


16:23:51
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> vhml: ty srouby musi byt osazene a patricne dlouhe a takove srouby ve Fabory nemaji.. maji celozavit az k hlave a nebo maji delsi ktere se daji zkratit a upravit jenze ten sroub stoji asi 65kc/kus coz se malicko nevyplati..
16:22:01
15.03.2010
15.03.2010

Saky
dneska uz vsechny kotouce ktere delam frezuju tak ze jdou pouzit i normalni seriovy srouby.. vyrabet srouby na zakazku se nevyplatilo, jeden me stal cca 45kc coz je sice mene nez ve Fabory ale kdyz jsem chtel po nekom 300kc za 8sroubu tak na me koukal jak na zlodeje..
doprodam zbytek sroubu co mam a pak uz vsechny ty kotouce budou frezovany.. kdyz prodam kotouc misto 3000 za 3200 tak nikdo nerekne ani slovo ale jakmile prodam kotouc za 3000 a 8sroubu za 300 tak se lidi muzou zblaznit
doprodam zbytek sroubu co mam a pak uz vsechny ty kotouce budou frezovany.. kdyz prodam kotouc misto 3000 za 3200 tak nikdo nerekne ani slovo ale jakmile prodam kotouc za 3000 a 8sroubu za 300 tak se lidi muzou zblaznit

15:42:32
15.03.2010
15.03.2010

vhml
-> Discovera: potřebuješ šrouby M10x1 s imbusovou hlavou, které se podle sakyho nedají sehnat, takže je k tomu vyrábí.
13:52:43
15.03.2010
15.03.2010

Syny
-> joska87: Lucasy nebrat... Me se zkrivali po asi 5000km, Nwktmu asi po 8000 a kamaradovy co tenkrat jeste mel skodovku po 10000km...
12:33:21
15.03.2010
15.03.2010

Discovera
-> Pilot 105: Pilot 105: Aha vidíš...sem si to neuvědomil...no udělám si procházku...Fabory to jistí pevnost 12,9
12:26:15
15.03.2010
15.03.2010

Pilot 105
-> Discovera: skoda-virt.cz/cz/.../7574
6-nejlepsi-seriovy-kotouce
-desticky?poffset=15...
Potřebuješ šrouby s válcovou hlavou na inbus.
Potřebuješ šrouby s válcovou hlavou na inbus.
12:10:38
15.03.2010
15.03.2010

Discovera
-> vhml: šak šrouby použiješ původní co jsou na náboji ne?...na ty Sakyho 12ky.
11:13:36
15.03.2010
15.03.2010

vhml
-> Saky: 1700 i se šroubama

11:04:38
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> joska87: jak jsem psal podle me je rozumna varianta ta predelavka nechlazenejch oplackejch pak mas kotouc silnej 12mm a ten neskroutis, zadne rozperky nic jen to vymenis a stoji to asi 12-1500 uz ani nevim..
10:59:57
15.03.2010
15.03.2010

joska87
Saky--No s tou úpravou nevím moc si na to netroufam o peníze mi ani nejde klidně bych do toho investoval když by to stálo za to ale jěště si to musím rozmyslet přece jen to auto používám na normální ježdění tak série musí stačit...
10:57:16
15.03.2010
15.03.2010

joska87
Aha takže myslíte že stačí sériový originál?Máte někdo zkušenosti s těma od TRW?Mě právě docela překvapilo že se tak zvlnili.Jak říkám občas zabrzdím prudce ale netrapim to nejak dlouho a většinou jezdim normálně..

10:56:32
15.03.2010
15.03.2010

Ratoo
-> joska87: s vrtanejme kotoučema zkušenosti nemám, ale já bych do nich nevrtal...
10:55:21
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> joska87: bud si koupis sadu ze to vsechno poskladas a na to ti staci v podstate jen gola.. a vic neresis a nebo si to cele sam i vyrobis pak ti staci frezka soustruh bruska.. nakoupis si polotovary kotoucu, material na rozperky a predelas a vyrobis.. otazka co pro Tebe ma vetsi smysl jestli ti usetrena cca tisicovka (pokud nemas nejake rozumne slevy na kotouce tak jeste min)vykompenzuje tu praci.. nekdo si radsi koupi polotovar a pak se s tim doma pomalu piluje v amaterskych podminkach aby usetril par stovek..
planky na rozperky jsou ve vykresech podvozku 130L/A a kotouce upravis tak aby mely stejne uchyceni jako seriove.. jako polotovary pouzijes treba kotouce z oplu rekord
planky na rozperky jsou ve vykresech podvozku 130L/A a kotouce upravis tak aby mely stejne uchyceni jako seriove.. jako polotovary pouzijes treba kotouce z oplu rekord
10:52:11
15.03.2010
15.03.2010

Ratoo
-> vhml: v teplicích máme mototechnu kde mají hoooodně starý zásoby...
10:51:04
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> vhml: ja jsem taky nikdy na skodovce neskroutil kotouce.. ale na aute ktery uz jezdilo podle predstav jsem toho moc nenajezdil a byl obrovskej problem s prehrejvanim.. a ubejvaly celkem dost..
10:50:29
15.03.2010
15.03.2010

joska87
jsou to 2pístky
10:49:48
15.03.2010
15.03.2010

joska87
No chladáky by byly asi nejlepsi rešení ale nevím jestli bych si na to troufnul zrovna sám a ta cena by byla taky dost vysoká.Ještě jsem našel na speedpro vrtané kotouče ale to podle mě bude mít přínos minimální..co myslíte?A jak moc je náročné to upravit na chlazené kotouče?Co všechno se musi udělat a opravit?Zvládnu to jako amatér?K soustruhu a frézce přístup mám..díky moc za odpovědi

10:49:27
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> MOLSO: od Bremba stojej asi 1500 co si tak pamatuju za to mas skoro troje Lucasy otazkou je co je lepsi..
10:47:17
15.03.2010
15.03.2010

MOLSO
-> vhml: ATE su ale pekne drahe co som pozeral ... ale to asi vsetky 4piestové.
10:45:42
15.03.2010
15.03.2010

vhml
-> Ratoo: takový se těžko shání
10:44:11
15.03.2010
15.03.2010

Ratoo
-> vhml: starý podstivý
10:43:54
15.03.2010
15.03.2010

vhml
-> MOLSO: Textar a pak ATE. S destičkama jsem byl spokojen, jenom ten kotouč byl kdoví z čeho.
Pro porovnání narychlo namontovaný noname destičky vydrželi 5 rychlostek ze 6.
Pro porovnání narychlo namontovaný noname destičky vydrželi 5 rychlostek ze 6.
10:42:23
15.03.2010
15.03.2010

vhml
-> Ratoo: co je to origo škoda?
Dneska už škodovka na starý auta nic nedělá a fungujou už jen jako překupníci od výrobců. Takže si to buď můžes koupit rovnou, nebo to samý v hezký krabičce za dvakrát tolik
Dneska už škodovka na starý auta nic nedělá a fungujou už jen jako překupníci od výrobců. Takže si to buď můžes koupit rovnou, nebo to samý v hezký krabičce za dvakrát tolik
10:41:29
15.03.2010
15.03.2010

MOLSO
-> vhml: co to bylo za desticky ? 

10:40:47
15.03.2010
15.03.2010

vhml
-> Saky: já nikdy nezkroutil ani sériový kotouče. Ale to byly nějaký pochybný kotouče. Na 3 sady destiček z nich ubyla 1 desetina

10:40:10
15.03.2010
15.03.2010

Ratoo
Sežeň si origo škoda a máš pokoj mam je 2 roky a ani ťuk
10:38:22
15.03.2010
15.03.2010

Ratoo
4P nebo 2P
10:37:53
15.03.2010
15.03.2010

Saky
a nebo jak napsal VHML nekupuj srackovy Lucase za 300
10:36:26
15.03.2010
15.03.2010

Saky
kdo brzdi ten ztraci takze nebrzdit
kdyz das tem brzdam zabrat tak je po nich ty seriovy ziletky na to nejsou staveny.. porid si tlustsi kotouce a nebo chlazeny ty nezkroutis.. neni to original vzdy to bude nejaka predelavka ale das to tam v podstate bez uprav.. ty silnejsi stoji asi 1200 a chlazeny asi 3000 plus nutne rozperky do brzdicu

kdyz das tem brzdam zabrat tak je po nich ty seriovy ziletky na to nejsou staveny.. porid si tlustsi kotouce a nebo chlazeny ty nezkroutis.. neni to original vzdy to bude nejaka predelavka ale das to tam v podstate bez uprav.. ty silnejsi stoji asi 1200 a chlazeny asi 3000 plus nutne rozperky do brzdicu
10:36:23
15.03.2010
15.03.2010

vhml
S kroucením kotoučů jsem nikdy neměl problém i když jsem brzdil dost tvrdě při závodech. Hledal bych chybu v kvalitě kotoučů.
10:30:46
15.03.2010
15.03.2010

joska87
Ahoj lidi potřeboval bych poradit před půl rokem jsem dělal přední brzdy protože jsem měl křivé kotouče.Brzdilo to fakt luxusně ale teď už jsou zase zvlněné, ne moc ale je to znát.Tak co je nejlepsi?1.Míň brzdit,2.nechat si kazdy pulrok stocit kotouce na soustruhu a nebo za 3.nejakou levnou upravu aby se neprehrivali?Jinak kotouče a destičky jsou TRW auto používám na běžný ježdění občas dostanou brzdy zabrat na okreskách když mám závodní náladu:-)