skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
duralovy 4pistky na skodovku
22:48:50
17.05.2011
17.05.2011

vhml
-> Zazaa: na stovce s tím zatím problém nemám, i když do DSek je třeba to fakt prát silou velikou, takže ušetřit si trochu pohodlí a zvýšit tak cit nebude na škodu. Uvidím prvně co na to bude říkat 16mm váleček, ale myšlenka se mi obecně líbí, prostor tam na to je, dávaš-li nový pístky, je jedno jak velký je vytočíš, akorát to těsnění pořešit.
22:35:02
17.05.2011
17.05.2011

Zazaa
-> vhml: taky horsi chod pedalu danej vetsim mnozstvim kapaliny ...
jinak me neprijde ze bys mel od pohledu problem slapnout na pedal, mozna nejak 50kg baba , ale tech tu moc neni :)
jinak me neprijde ze bys mel od pohledu problem slapnout na pedal, mozna nejak 50kg baba , ale tech tu moc neni :)
22:31:12
17.05.2011
17.05.2011

vhml
-> Zazaa: mensi ovladaci sily vzhledem k absenci posilovace
22:28:54
17.05.2011
17.05.2011

Zazaa
mimochodem proc ?
to to neuslapnete nebo co cekate od vetsi plochy pistku se stejnou deskou ?
to to neuslapnete nebo co cekate od vetsi plochy pistku se stejnou deskou ?
11:16:16
17.05.2011
17.05.2011

vhml
Ale na alu 4pístech prachovky třeba vůbec nejsou...
11:15:56
17.05.2011
17.05.2011

havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak zrovna pouziti techto brzd v 99% nebude v zimě, blátě atd
navíc ty brzdy co dělá kalmar nemaj prachovku a zrovna ty willwood zdá se mi že taky nemají
navíc ty brzdy co dělá kalmar nemaj prachovku a zrovna ty willwood zdá se mi že taky nemají
11:15:08
17.05.2011
17.05.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> ZdenoR: No dle me nejsou tesnici gumicky staveny na odolavani povetrnostnim vlivum apod.
11:13:50
17.05.2011
17.05.2011

ZdenoR
Otázkou je jestli jsou prachovky bezpodmínečně nutné.
11:10:04
17.05.2011
17.05.2011

havlik
-> vhml: ale i tak nejaka repas sada na brzdice z 406 coupe nebo fiat coupe ci tak neco by nemusela byt extra draha...
11:07:39
17.05.2011
17.05.2011

vhml
-> havlik: měl bych o to asi strach, přece jenom je to obvod o 7mm delší.
11:02:07
17.05.2011
17.05.2011

havlik
-> vhml: tak pro tu 36pístke si myslim že by to vklidu zvládly seriový komponenty na větší pístek
10:59:27
17.05.2011
17.05.2011

vhml
-> havlik: tam je problém v tom osazení na prachovku, to by se muselo celý nějak překopat, ale nříkám, že by to nešlo :-)
Kdo to ozkouší jako první? :-)
Kdo to ozkouší jako první? :-)
10:55:05
17.05.2011
17.05.2011

havlik
-> vhml: tam by pak asi šlo o to co by na to řekla ta středová přepážka mezi oběma dírama kolik je tam místa a nebo to vyfrezovat asymetricky tzn ze by ten prostred zustal stejný a pak si to rozsířil do kraje. Tak ono by jsi nemusel používat přímo AP ale třeba brembo nebo tak a to mají o nějaké seriové auta s rozměry 36 a 38 a to by nemusela byt cenově žádná raketa..
10:46:02
17.05.2011
17.05.2011

vhml
-> ZdenoR: aby ty gumy AP nebyli dražší než celej škodováckej brzdič :-)
Jedna věc je gumička, ale jsou tam ještě prachovky...
Ale dostat tam 38 už je hodně zajímavý, to je 24% navíc :-)
Jedna věc je gumička, ale jsou tam ještě prachovky...
Ale dostat tam 38 už je hodně zajímavý, to je 24% navíc :-)
10:21:43
17.05.2011
17.05.2011

ZdenoR
-> havlik: zase takový blázen jsem být nechtěl, ale jít by to mohlo
10:20:06
17.05.2011
17.05.2011

havlik
-> ZdenoR: ono vzhledem k masu materialu by to sneslo i tech 38 rekl bych
10:19:06
17.05.2011
17.05.2011

ZdenoR
-> vhml: Saky 15.03.10 08:27:07 "tzn bud zachovat skodovackejch 34 a nebo pouzit gumy treba od AP na 36 38 atd" Tahle věta mě přivedla právě k té myšlence, že i guma by nebyl problém.
10:18:16
17.05.2011
17.05.2011

havlik
-> vhml: no podle mě by to zvládly i seriový gumičky
10:12:55
17.05.2011
17.05.2011

vhml
-> ZdenoR: čim to ale utěsnit? Myšlenka je to rozhodně zajímavá, je to 12% navíc
10:10:19
17.05.2011
17.05.2011

ZdenoR
Narazil jsem na tohle téma celkem náhodou a při přečtení mě napadla taková "zběsilost" převrtat průměr pístku v klasickém škoda 4p z 34 na 36. Ten milimetr stěny by zas tak velký problém být neměl a plocha pístku by se dost zvětšila.
21:13:52
18.03.2010
18.03.2010

Doyle
-> radekp: co kreslíš v TurboCadu? Já v něm kreslím nábytek, ale vím že to zvládne cokoliv s trochou znalostí a do detailu.
Kdyby šlo o dřevo, tak vám to klidně na CNC-čku zkusím udělat, ale kov to bohužel nezvládne
Kdyby šlo o dřevo, tak vám to klidně na CNC-čku zkusím udělat, ale kov to bohužel nezvládne

00:02:44
17.03.2010
17.03.2010

pistaa
i ja by som sa nahlasil ak to bude realne v realnom termine s piestikmi ako sme pisali a s dosupnymi platnickami v zavodnych zmesiach 2500, 3000, 1.11 a 2.11
16:18:18
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> vhml: jeste musi nekdo upinat obrobky a vyvazet spony-) a menit VBD desticky..
16:09:32
15.03.2010
15.03.2010

Čokin
-> Saky: Taky bych do budoucna cca 1/2 roku měl tyto brzdiče na autě takže určitě ano.
15:53:28
15.03.2010
15.03.2010

TTomas
-> Saky: Az ukoncis vyvoj, tak se hlasim na 4 kousky. Podrobnosti jeste proberem.
Pred nejakou dobou jsem se pidil po tech brzdicich od Kaspara. Dozvedel jsem se, ze se jednalo o prvni serii z odlitku do pana Kabrta, ktera vzhledem k vysokemu poctu zmetku se uz nejspis nebude opakovat. Nabidl mi ale alternativu udelanou z masivu s podobnou cenovkou, ale za kus.
Pred nejakou dobou jsem se pidil po tech brzdicich od Kaspara. Dozvedel jsem se, ze se jednalo o prvni serii z odlitku do pana Kabrta, ktera vzhledem k vysokemu poctu zmetku se uz nejspis nebude opakovat. Nabidl mi ale alternativu udelanou z masivu s podobnou cenovkou, ale za kus.
11:15:02
15.03.2010
15.03.2010

vhml
-> Saky: kdyby to všechno fungovalo, tak dělník na pozici CNC seřizovač nemá co žrát 

11:02:46
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> radekp: no ja to kreslim jen kvuli CAMu a pripadne pevnostnim vypoctum jinak bych se s tim nedelal.. takze koukam ze to neni jen muj problem.. me to proste vzdycky muze vytocit proc to jednou jde a podruhe ne.. ted mam treba soft k freze a tam napisu program kterej chodi a jakmile ho dam do cyklu a chci ho treba 10x zopakovat tak to napise nesmyslnou hlasku ze tomu chybi parametr kterej tam ve skutecnosti je.. a jakmile to 10x zkopiruju tak to funguje.. proste to me hlava nebere..
pak mu napises frezuj rychlosti 100 a frezuje 100 a 5tou radu se rozjede na 300 bezduvodne zrusi frezu a je vymalovano.. kdyz to freza prezije tak terba dalsi radu jede zase 100 proste veci mezi nebem a zemi.. takze me strasne sere kdyz misto toho abys neco delal kontrolujes blbej program jestli funguje tak jak ma..
pak mu napises frezuj rychlosti 100 a frezuje 100 a 5tou radu se rozjede na 300 bezduvodne zrusi frezu a je vymalovano.. kdyz to freza prezije tak terba dalsi radu jede zase 100 proste veci mezi nebem a zemi.. takze me strasne sere kdyz misto toho abys neco delal kontrolujes blbej program jestli funguje tak jak ma..
10:54:05
15.03.2010
15.03.2010

radekp
-> Saky: Dělal jsem v Solidu, Rhinu ale nejvíc dělám v TurboCadu a problém se zaoblením hran znám...dělám to tak, že jednu stranu zaoblím radiusem ktrerý potřebuju, na druhou stranu dám radius poloviční. Ve výkresu je pak okótuju všechny správně. Ale pokud používáš CAM soft, tak je tahle rada k prdu
08:59:05
15.03.2010
15.03.2010

vhml
-> Saky: u škodovky těžko něco vyrábět aby se to nějak zásadně vyplatilo, protože většina těch dílů převyšuje cenu auta.
08:50:07
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> vhml: no to je prave ono Tobe to pripada divoky a lidem z BMW klubu to prijde ze sem se zblaznil ze jim to davam za takovou cenu kdyz jen kotouce na BMW nejake lepsi stoji 8ku, pokud jsou delene tak za stredy daji taky tak a o brzdicich ani nemluve.. ja to rikam uz davno ze pro ty skodovky se to nevyplati a urcite jim neprizpusobovat veci.. to ze jdou nektere veci pouzit i na skodovce je plus ale abych ty veci upravoval tak aby byly jen pro skodovku a jinde ne to nema smysl..
08:46:42
15.03.2010
15.03.2010

Saky
mimochodem jeste me napadla jedna myslenka, kdyz nekdo chcete ten brzdic dozadu, nakreslete si ho v nejakym 3D softu aby me z toho vylezly data pro frezu a pul prace je hotovo.... to je vec ktera me nejvic brzdi.. kreslit je nejvetsi opruz.. vzdycky se nad tim akorad naseru a leti to do kouta-) a jdu delat bez ruznejch 3Dcadu a podobnejch nesmyslu..
vzdycky me muze vytocit kdyz mam soucastku ktera je treba symetricka a na jedny pulce oznacim jednu hranu abych ji treba zaoblil radiusem a v pohode to udela.. a na te druhe pulce oznacim tu samou hranu symetricky a napise to nejakou chybovou hlasku ze ta hrana zaoblit nejde to by jeden vrazdil.. clovek zkousi uplne vsechno az se dostane do stavu kde byl pred tim nez zacal a uz me to nebavi
pak to clovek udela druhej den uplne stejne a jde to bez problemu.. taky mate nekdo takovy zkusenosti z 3D , pouzival jsem solidworks (tam to bylo hlavne) ted pouzivam Rhino a s tim jeste neumim takze nadavam spis na sebe nez na program..
vzdycky me muze vytocit kdyz mam soucastku ktera je treba symetricka a na jedny pulce oznacim jednu hranu abych ji treba zaoblil radiusem a v pohode to udela.. a na te druhe pulce oznacim tu samou hranu symetricky a napise to nejakou chybovou hlasku ze ta hrana zaoblit nejde to by jeden vrazdil.. clovek zkousi uplne vsechno az se dostane do stavu kde byl pred tim nez zacal a uz me to nebavi

08:45:34
15.03.2010
15.03.2010

vhml
-> Saky: mluvil jsem o tom s člověkem, co u feroda dělal. Je to dané hlavně množstvím, které prodaj. Těch 4pístovej desek se prodá minimum, jednou za rok prostě nechaj napéct nějakou sérii. Nic velkýho, proto ta cena. Hlavně kvůli množství. Možná kdyby zlevnili prodaj víc a když prodaj víc budou moct zase zlevnit. Ale to už je jejich cenová politika.
Ale když si představím že bych za přední brzdy měl dát 5000 za brzdiče, 3000 za desky, 4000 kotouče, tak už mi to celý připadá dost divoký, i když by to bylo hezký
Ale když si představím že bych za přední brzdy měl dát 5000 za brzdiče, 3000 za desky, 4000 kotouče, tak už mi to celý připadá dost divoký, i když by to bylo hezký
08:37:01
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> radekp: myslis ze deska na brzdic na Seat Skoda VW se dela v malem?
ten brzdic jezdi na milionech aut.. kdezto toho BMW se proda podle me zlomek .. no nevim.. jedine co vim ze proste nebudu stavet brzdic na deskach z VW ackoliv jsou rozmerove pouzitelne i dostupne fyzicky ale cenove je to silenost..
ten brzdic jezdi na milionech aut.. kdezto toho BMW se proda podle me zlomek .. no nevim.. jedine co vim ze proste nebudu stavet brzdic na deskach z VW ackoliv jsou rozmerove pouzitelne i dostupne fyzicky ale cenove je to silenost..
08:34:37
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> radekp: jasne muzu si udelat motivaci jeden brzdic 5000 za praci a udelat jich 100ks budu na cene jako Brembo, AP a podobni ale nikdo to nekoupi nebot si radsi koupi ty Bremba.. ja to chci delat pro lidi ktery si ty Bremba nikdy nekoupej nebot proste za brzdice castku pres 10000 nedaj.. pokud budu na polovine tak je to pro mnohe zajimave, ale vyvar jak ty rikas z toho pak uz neni.. minule sem delal nejake stredy duralove na fabii udelal jsem dvoje kdyz uz se to dela tak to stoji pak min (to soustruzeni to nedelam ja, nemam CNC soustruh) tak jsem koupil material 4000 za 4kousky zaplatil soustruznika 1500 za 4kusy, prvni naboj jsem svoji chybou frezovaciho programu skurvil a dva nabojky prodal za 4500 takze cely muj vyvar je 4hodiny prace zisk minus 1000 a zbyl me jeden nabojek kterej nikdy neprodam
ale presto jsem nadsenej ze jsem vyrobil a vymyslel zase nejakou vec.. brzdice to je podobne.. pokud se jich proda deset neco to urcite vydela, pokud min tak urcite ne..

08:30:36
15.03.2010
15.03.2010

radekp
-> Saky: čím větší série, tím levnější výroba?
08:28:34
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> vhml: co je levna zavodni deska? nejlevnejsi desky se smesi DS2500 jsem sehnal za cca 2200 .. ja proste nechapu proc je to tak drahy.. resp proc na fabii mala deska stoji 4500 a na BMW dvaktrat takova polovinu?
08:27:07
15.03.2010
15.03.2010

Saky
vyrobit se da cokoliv, otazkou je jestli to ma smysl.. uz jsem si zvykl na to ze vyroba na skodovky je prodelecna ze se melokdy zaplatej naklady, ale je treba si uvedomit ze kazdej brzdic znamena nekolik upinacich pripravku, nemam 5ti ose CNCcko ktere si to ojede najedno upnuti vsechno.. takze pro dosazeni nejake rozumne presnosti a rychlosti se musi udelat par pripravku a ty proste vyjdou na stejne penize na materialu jak dva brzdice.. takze abych delal jeden brzdic na nej udelal pripravky za 5000 v materialu a v pracich ktery ja si neudelam je proste nesmysl..
ja delam (mam v dilne rozdelanej, a chybi me odladit prave jen nejake sikme otvory, odvzdusnovaky a tesneni, zbytek uz je) vetsi brzdic, moje politika je takova, pouzit desky "levne" dostupne i v DS2500, DS3000 pripadne i jina zavodni smes.. nechapu proc mala deska na 4pist v DS2500 stoji 3500 kdyz jina deska dvojnasobne velikosti stoji 2500.. tak proc neudelat brzdic na ty vetsi? takze mam desky velikosti cca 100mm (serie 4p ma 85) pistky se na to daj udelat v podstate jakekoliv na jake se sezene tesneni, vyroba tesneni na zakazku je hodne draha sranda.. takze pripada v uvahu tesneni ze seriovejch aut.. tzn bud zachovat skodovackejch 34 a nebo pouzit gumy treba od AP na 36 38 atd to co delaj a nebo pouzit z jineho auta treba ty 38 ze zadu z oktavky.. dalsi vec je univerzalnost pouziti, proc delat brzdic s axialnim uchycenim kterej je v podstate neuniverzalni a da se udelat na jeden jedinej rozmer a pouziti jinde mnohdy nejde ani na ukor sloziteho drzaku..
takze muj zaver byl a vyrabim brzdic na kotouc prumeru cca 250-280mm s velkou levnou dostupnou deskou za cenu cca 3000/kus v provedeni pistku 34 34 nebo 34 38 nebo 38 38 ta varianta s ruznejma pistkama bude zatim drazsi pro jeji neuniverzalnost a slozitost (budou existovat 4 varianty brzdice coz je proste vyrobne slozitejsi) ty ostatni verze chci mit hotove skladem, jinak to ani nebudu nabizet, nema cenu slibovat neco co bude nekdy..
brzdice maji radialni uchyceni pro moznost volby ruzneho prumeru kotouce a pro univerzalnost pro vice aut..
vaha brzdice cca 1,5kg ted to ma 1,7 a to se bude jeste dost frezovat...
k tomu mam kotouce typu placka prumeru 247-250(sila 20) 258-262(sila 22) 273-276 (sila 24) vsechny tyhle kotouce dnes mam.. uchyceni kotouce muze byt jakekoliv si kdo vymysli.. 6der 8der ruzne prumery pro univerzalnost a zamennost s kotouci jinych znacek vetsinou dodrzuju jejich uchyceni...
tenhle brzdic je otazkou dvou mesicu nez bude odladenej, pak ho chci nekde vyzkouset
a pak pripadne nabidnout, tyhle brzdice jsem delal pred cca 6ti lety a celou dobu jezdej bez problemu, k jejich vyrobe jsem se vratil proto ze uz mam vlastni cnccko a tak aby nezahalelo sem mu vymyslel nejakou cinnost... driv staly vyrobne 7500 delane na zakazku dnes pocitam cca 6000 to se jeste uvidi podle poctu prvnich zajemcu do kterych se rozprostre cena nastroju pripravku atd..
az tohle bude mam jeste planky na vetsi brzdic ktery ma desku 120mm a bude na kotouc cca 280-320 pro sve zname na dospelejsi vetsi auta, tuhle variantu jsem delal kdysi se 6ti pistkama dnes nevim pripada v uvahu opet nekolik variant ale to je hudba daleke budoucnosti, nehodlam se poustet do neceho driv nez dodelam to prvni.. pak je rozdelanejch nekolik veci a vse se tahne roky to nema smysl.. a hlavne myslim si ze to uz neni brzdic pro skodovaky..
naopak pro skodovaky me nekdo pobizel at udelam mensi, pokud ale dela kalmar mensi nema to smysl a i ten co budu delat se necha pouzit i na kotouce 250mm ..
co se tyka zadniho brzdice jak jsem psal problem to neni ten vyjde materialove na par stovek.. problem je v pripravkach a delat to pro jeden dva kusy je proste drahe..
moje cenova politika je za 2 brzdice 1500 za praci plus material a prace ktere si neudelam sam.. pokud odhadnu brzdic na zadek na 1000kc tak se to podle me da vyrobit za 2500-3000 jenze za pripravky dam taky tolik a uz musim udelat aspon 3kusy. .nechci prodavat veci predrazene tak jako vsichni ostatni kdyz na tom v podstate nic neni.. ale taky nechci dotovat vyrobu jednoho kusu a pak na tom celkove tratit..
ja delam (mam v dilne rozdelanej, a chybi me odladit prave jen nejake sikme otvory, odvzdusnovaky a tesneni, zbytek uz je) vetsi brzdic, moje politika je takova, pouzit desky "levne" dostupne i v DS2500, DS3000 pripadne i jina zavodni smes.. nechapu proc mala deska na 4pist v DS2500 stoji 3500 kdyz jina deska dvojnasobne velikosti stoji 2500.. tak proc neudelat brzdic na ty vetsi? takze mam desky velikosti cca 100mm (serie 4p ma 85) pistky se na to daj udelat v podstate jakekoliv na jake se sezene tesneni, vyroba tesneni na zakazku je hodne draha sranda.. takze pripada v uvahu tesneni ze seriovejch aut.. tzn bud zachovat skodovackejch 34 a nebo pouzit gumy treba od AP na 36 38 atd to co delaj a nebo pouzit z jineho auta treba ty 38 ze zadu z oktavky.. dalsi vec je univerzalnost pouziti, proc delat brzdic s axialnim uchycenim kterej je v podstate neuniverzalni a da se udelat na jeden jedinej rozmer a pouziti jinde mnohdy nejde ani na ukor sloziteho drzaku..
takze muj zaver byl a vyrabim brzdic na kotouc prumeru cca 250-280mm s velkou levnou dostupnou deskou za cenu cca 3000/kus v provedeni pistku 34 34 nebo 34 38 nebo 38 38 ta varianta s ruznejma pistkama bude zatim drazsi pro jeji neuniverzalnost a slozitost (budou existovat 4 varianty brzdice coz je proste vyrobne slozitejsi) ty ostatni verze chci mit hotove skladem, jinak to ani nebudu nabizet, nema cenu slibovat neco co bude nekdy..
brzdice maji radialni uchyceni pro moznost volby ruzneho prumeru kotouce a pro univerzalnost pro vice aut..
vaha brzdice cca 1,5kg ted to ma 1,7 a to se bude jeste dost frezovat...
k tomu mam kotouce typu placka prumeru 247-250(sila 20) 258-262(sila 22) 273-276 (sila 24) vsechny tyhle kotouce dnes mam.. uchyceni kotouce muze byt jakekoliv si kdo vymysli.. 6der 8der ruzne prumery pro univerzalnost a zamennost s kotouci jinych znacek vetsinou dodrzuju jejich uchyceni...
tenhle brzdic je otazkou dvou mesicu nez bude odladenej, pak ho chci nekde vyzkouset
a pak pripadne nabidnout, tyhle brzdice jsem delal pred cca 6ti lety a celou dobu jezdej bez problemu, k jejich vyrobe jsem se vratil proto ze uz mam vlastni cnccko a tak aby nezahalelo sem mu vymyslel nejakou cinnost... driv staly vyrobne 7500 delane na zakazku dnes pocitam cca 6000 to se jeste uvidi podle poctu prvnich zajemcu do kterych se rozprostre cena nastroju pripravku atd..
az tohle bude mam jeste planky na vetsi brzdic ktery ma desku 120mm a bude na kotouc cca 280-320 pro sve zname na dospelejsi vetsi auta, tuhle variantu jsem delal kdysi se 6ti pistkama dnes nevim pripada v uvahu opet nekolik variant ale to je hudba daleke budoucnosti, nehodlam se poustet do neceho driv nez dodelam to prvni.. pak je rozdelanejch nekolik veci a vse se tahne roky to nema smysl.. a hlavne myslim si ze to uz neni brzdic pro skodovaky..
naopak pro skodovaky me nekdo pobizel at udelam mensi, pokud ale dela kalmar mensi nema to smysl a i ten co budu delat se necha pouzit i na kotouce 250mm ..
co se tyka zadniho brzdice jak jsem psal problem to neni ten vyjde materialove na par stovek.. problem je v pripravkach a delat to pro jeden dva kusy je proste drahe..
moje cenova politika je za 2 brzdice 1500 za praci plus material a prace ktere si neudelam sam.. pokud odhadnu brzdic na zadek na 1000kc tak se to podle me da vyrobit za 2500-3000 jenze za pripravky dam taky tolik a uz musim udelat aspon 3kusy. .nechci prodavat veci predrazene tak jako vsichni ostatni kdyz na tom v podstate nic neni.. ale taky nechci dotovat vyrobu jednoho kusu a pak na tom celkove tratit..
08:19:43
15.03.2010
15.03.2010

vhml
Zajímavá volba by byl brdič, do kterýho by pasovali nějaký levný závodní desky. Protože dát do 4pístů 3000 za desky je nesmysl. Takže třeba mít variantu dražší lehkej brdič - levnější desky
08:08:52
15.03.2010
15.03.2010

radekp
-> Saky: Tak jestli z toho nebudeš mít vývar, tak nebudeš mít motivaci...
00:53:51
15.03.2010
15.03.2010

Gemini
-> Saky: uvidim kolko mi povie cenu kamos na CNCcku, urcite zaujem budem mat (jeden par).....bude len zalezat kto bude lacnejsi......
dozadu na kotuc chcem co najlahsi 2 piest s piestikmi zo 4piestu (vsetko dural) na povodny 4p drziak, take nieco nechystas robit ?
dozadu na kotuc chcem co najlahsi 2 piest s piestikmi zo 4piestu (vsetko dural) na povodny 4p drziak, take nieco nechystas robit ?
00:23:07
15.03.2010
15.03.2010

Eidy
-> Saky: Právě vymýšlím co s brzdama a popravdě nevím do čeho jít protože by se mi líbily chlaďáky, ale při hmotnosti mýho auta nejsou potřeba. Takže jsem přemýšlel jen o dural 4 pístech od Kalmara. Je to klasika, seženu držáky, dá se případně rozšířit na chlaďáky kdyby něco a existujou do toho desky ve směsi DS.
Na druhou stranu ty teď mluvíš a jakýchsi třmenech, ale neviděl jsem ani fotku, ani výkres ani nic. Nevím, jestli do toho půjdou desky v DSku a za kolik.
Líbí se mi třeba 2p od Wilwoodu, ale zase mi vadí palcový rozměry a co třeba destičky za pár let?
Upřímně, nejraději bych klasický škodovácký 2p z duralu, do toho bys nešel? Budou lehký, desky do nich jsou celkem za babku a mě stačí. Jestli bys je vyrobil tak klidně složím zálohu.
Na druhou stranu ty teď mluvíš a jakýchsi třmenech, ale neviděl jsem ani fotku, ani výkres ani nic. Nevím, jestli do toho půjdou desky v DSku a za kolik.
Líbí se mi třeba 2p od Wilwoodu, ale zase mi vadí palcový rozměry a co třeba destičky za pár let?
Upřímně, nejraději bych klasický škodovácký 2p z duralu, do toho bys nešel? Budou lehký, desky do nich jsou celkem za babku a mě stačí. Jestli bys je vyrobil tak klidně složím zálohu.
23:23:31
14.03.2010
14.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Materiál netuším, navíc brzdič nemám, je na formuli co stavěl bratránek ve škole viz. popis u fotek u mého auta. Cena byla myslím 5.000,- s daní.
23:19:59
14.03.2010
14.03.2010

Saky
-> Tuner#2: jak to mas pekne symetricke i tu vahu
pekny pokud to skutecne prodava za 4400 a neni to beznej automatovej dural tak pak nema smysl nic resit..

23:13:40
14.03.2010
14.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/037_2009-07-28_1
0-00-12_23.jpg
Více fotek u mého auta.
Více fotek u mého auta.
22:46:45
14.03.2010
14.03.2010

Saky
-> radekp: ja nedelam brzdy primarne pro skodovkare, ale kdyz uz se neco udela neni problem to nabidnout i sem.. no pokud to dela Kalmar skutecne za 4400,- ale lidi co je po me chteli tvrdej ze je nema jinak by je koupili a ani na strankach nikdy zadna fotka nebyla tak to nema smysl,otazkou je jestli je tedy skutecne ma? nebot zajemcu o brzdy je dost a myslim si, ze za 4400 by si je koupili, jen do repase das pomalu polovicku.. pro me ty brzdice vyjdou vyrobne slozitejsi a drazsi nez nejakej univerzal kterej upotrebim na jakemkoliv aute a asi to smysl nema..
no kotoucu na skodovku prumeru 260 jsem prodal za posledni rok asi 5paru.. a to v pohode nacpes do 13tek
nic co vyrabim nema smysl a nevyplati se, pokud si vecer sednu k televizi tak sem na tom financne lip nez kdyz zapocitam vsechny naklady na to abych neco vubec delal.. o tom to neni.. kdyz spocitam naklady na ten brzdic tak pokud koupim kvalitni matros tak jsem na 2000-2500 za par z cehos 80pct pujde do spon.. pripocitam odvzdusnovaky srouby povrchovku gumicky a jsem v tom za 3500 zaplatim vyrobu pistku ktere bych sam nedelal dalsi cca 500 a jsem na 4000 proste to nema smysl.. Wilwood stoji cca 5.. to uz je lepsi udelat vetsi s dostupnejsima deskama za obdobnou cenu ktery se bezne prodavaj nekde za 10-12 a na ty skodovacky se vykaslat..
no kotoucu na skodovku prumeru 260 jsem prodal za posledni rok asi 5paru.. a to v pohode nacpes do 13tek
nic co vyrabim nema smysl a nevyplati se, pokud si vecer sednu k televizi tak sem na tom financne lip nez kdyz zapocitam vsechny naklady na to abych neco vubec delal.. o tom to neni.. kdyz spocitam naklady na ten brzdic tak pokud koupim kvalitni matros tak jsem na 2000-2500 za par z cehos 80pct pujde do spon.. pripocitam odvzdusnovaky srouby povrchovku gumicky a jsem v tom za 3500 zaplatim vyrobu pistku ktere bych sam nedelal dalsi cca 500 a jsem na 4000 proste to nema smysl.. Wilwood stoji cca 5.. to uz je lepsi udelat vetsi s dostupnejsima deskama za obdobnou cenu ktery se bezne prodavaj nekde za 10-12 a na ty skodovacky se vykaslat..
22:31:27
14.03.2010
14.03.2010

radekp
-> Saky: Jo, Kalmar je dělá o tisíc levněji. A neznám nikoho, tedy aspoň odsud z virtu, kdo by je měl. TTomas, Pista, ti měli tuším origo hliníkové 4písty. Ale abys udělal serii, která by se vyplatila a prodal ji tady na virtu to pochybuju...
Většina lidí tady má 13" kola, takže ani se sérií větších brzd si nejsem jistý...
Většina lidí tady má 13" kola, takže ani se sérií větších brzd si nejsem jistý...
22:23:42
14.03.2010
14.03.2010

ondie
www.motorsportshop.cz/pro
duct/.../predni_brzdic_sko
da.html
dokonce za 4460Kč za pár..takže bych řekl,že to smysl nemá.
Edit: Pardon,je to teda bez daně.
dokonce za 4460Kč za pár..takže bych řekl,že to smysl nemá.
Edit: Pardon,je to teda bez daně.
22:22:30
14.03.2010
14.03.2010

ondie
Tak nové seriové 4pístky v duralu už prodává Kalmar ne?
22:16:36
14.03.2010
14.03.2010

Saky
Pokud by se dali duralove 4pistky obdoba originalnich na skodovku akorad duralovych (brzdice, pistky) nove vyrobene koupit za 5500,- myslite ze by o to byl zajem vetsi nez 5kusu? a nebo nikomu nepujde o originalitu a radsi si koupi jine treba Wilwoody za obdobnou cenu? a nebo si priplati za nejake vetsi?
Tak jsem trosku pokrocil v brzdicich a porad si rikam jestli delat ty originaly jak po me nekdo chtel a nebo se na to vykaslat a delat jen univerzalni s jinejma deskama, jine pistky ..na ty zajemce mam a ma je smysl delat, ale tak si porad rikam ze pro ty skodovky neco delat nema asi smysl.. nebo myslite ze by byl zajem?
Tak jsem trosku pokrocil v brzdicich a porad si rikam jestli delat ty originaly jak po me nekdo chtel a nebo se na to vykaslat a delat jen univerzalni s jinejma deskama, jine pistky ..na ty zajemce mam a ma je smysl delat, ale tak si porad rikam ze pro ty skodovky neco delat nema asi smysl.. nebo myslite ze by byl zajem?