Spoj šikmýho a podélnýho

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 08.03.2010 do 14.03.2010, založil/a vhml
řadit dle data
23:56:24
14.03.2010
Klubko_
zda se, ze si to trochu sedlo po par dnech. Takle to ted vypada. Dosly mi baterky, tak jsem nestihl nafotit primo ten spoj. Takze pristi vikend.

klubo.rajce.idnes.cz/2010 .03.12_boj_s_ackama_podruh e
21:55:13
14.03.2010
sikula
taky jsem pro to lino,stačí jen jedna vrstva?když toho bude víc nebo li silnější mění se asi odklon do áček že?kuji
17:10:51
14.03.2010
Dušan
-> Karel.: vsak jsi videl jak vypadaly moje gumy co tam byly jen chvilicku. Dali se normalne trhat jak byly sterely.
12:48:18
14.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Karel.: No je to PVC, docela tlusty, hlavni je si pohrat s trubickama rozpernyma.
12:48:08
14.03.2010
vhml
-> Karel.: na závody se ty gumy běžně měnili za lepší materiály
12:47:08
14.03.2010
Karel.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jako fakt lino? a jakou tloušťku? A výhody? budu repasovat další nápravu, tak mě to aji zajímá4 že by ta guma nic nevydržela bych totiž rozhodně neřekl,proto moc nechápu to lino4
12:45:11
14.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Karel.: No to neni, sam mam lino a jsem spokojen 3
12:30:30
14.03.2010
Karel.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to slyším teda poprvé, nikdy jsem neměl s tím problémy ani na geošce a ani nikoho takovýhio neznám, není to fake trochu1
12:28:08
14.03.2010
Martin136COUPE
-> Kapřík: Soudruzi to vymyslelli na 80-100tis. km a konec. Bud zahodit nebo všechno znova. Proto je to třeba vymyslet a postavit bytelnější zvlášť při drsnějším zacházení.
12:20:49
14.03.2010
Kapřík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale já neříkám, že něco může být lepší (to lino). Ale takhle to soudruzi v Mladé Boleslavi vymysleli, nevidím důvod proč to tam nedávat dál..pokud ty gumy má doma, proč je tam nedát.
12:15:59
14.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík: Protoze je to mekky spoj a blbe se dela geometrie.
12:15:03
14.03.2010
rolls
tiez mam origo a nejako ma to nesere1
12:13:20
14.03.2010
Kapřík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: proč? jezdily na nich všechny škodovky. Tak proč je tam nedávat dál?4
11:54:34
14.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík: Neeeeeee origo gumy jsou nejvetsi zlo a ty mu to jeste radis 1
10:56:14
14.03.2010
Kapřík
-> sikula: jasně, dej tam origo gumy na spoj šikmého a podélného. Dávali je tam všichni a všude, dej je tam taky. Při montáži to všechno dotáhni jen lehce, pusť na kola na zem ať si to sedne. Nejlíp to i krátce projet (ale bacha opatrně), a pak dotáhnout4
10:36:30
14.03.2010
sikula
ahoj chci se zeptat,mám kyvku a chci tam dát vlečku jak pokračovat,gumy do spoje mám nové originál mám je tam dávat? a podelné rámeno a šikmé jen lechce dotáhnout a pak až na zemi na krev?to samé i na nosníku pro podélné rameno.kuji
15:25:51
09.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: No na kazdou podlozku jedno tlusty a jedno tenky PVC a slepit 3
15:14:32
09.03.2010
Klubko_
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vsak jo. Davals vic vrstev?
15:07:01
09.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: Ja mam PVC a neni problem, musis jen udelat na miru trubicky.
15:00:24
09.03.2010
105
-> Klubko_: treba z narazniku felda
14:59:24
09.03.2010
Klubko_
-> 105: jakej plast tam chces dat? Placni tam to lino. 1



jeste bych doporucil dat tam stary ztvrdly PVC a ne ty moderni mekceny. Pred montazi jsem to lino nahral a vytvaroval mezi patkou a podlenym, aby se to pak lip montovalo.
10:42:12
09.03.2010
105
ja osobne tak zkusim dat podlozky z plastu
09:31:33
09.03.2010
Klubko_
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Myslis nosniky-drzaky podelnejch? To mi rikej, ze ve fabrice to tak neskladali. Bezne se snad montujou slozeny komplety motoru a naprav do kastle.
23:34:27
08.03.2010
vhml
Mě šlo hlavně o tu změnu geometrie, když je tam něco měkkýho. Takže je to teda tím, že se pokroutí podélný. Před sezonou prohodím podélný ramena mezi sebou, do spoje dám jenom plech a můžu snižovat zvesela.
23:30:56
08.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: Nosnici ti podekuji.
23:28:33
08.03.2010
Klubko_
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ten silentblok nakonec moc neudelal. Povolil jsem je, pohoupal po zadku a rozdil vcelku zadnej. Jen se ty silelty trochu srovnaly.

-> vhml: mame v podstate podobny myslenkovy pochody 1 Nicmene kdyz jsem to skladal, udelal jsem jeste jednu vec. Napred jsem utahl spoj podelnyho se sikmym a pak az uchyceni buchty do kastle. Takze jsem ty ramena spojil v idealni poloze.
23:04:20
08.03.2010
vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tu jednu sezonu to jeste vydrzi nevyztužený :-)
23:00:00
08.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: No ale kdyz das plechovy podlozky, nebylo by od veci vyztuzit usi pricky a nosniky v karoserii.



Se snizovanim nemam zkusenosti, ale mam dojem ze ti to pak bude delat velka A
22:55:03
08.03.2010
vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tam je vlastne takovej prolis. Takže v ideálním případě dát podložku z nejslabšího možnýho plechu, tak aby byly ramena co nejblíž sobě. Chci snižovat auto a nechce se mi překopávat příčka
22:51:07
08.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: No bez niceho to asi nepujde. Nejtvrdsi podlozky ktery jsem videl byly z plechu :-D kdyz nedas nic, opre se vyztuha sikmyho o podelny rameno. V by to pak delat nemelo po zajeti. Kdyz to je novy tak jsem s linem taky mel V chvili.
22:48:25
08.03.2010
vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu: žvejká mám pochopit tak, že se mi podélný rameno ohne v rámci tý vůle? Ale z principu kdybych tam nedal nic a utáhnul to natvrdo tak mi to půjde k V. Nebo ne?
22:24:56
08.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Kdyz mas gumy tak se to tam vselijak zvejka. U Klubka je taky problem ze dotahl podelna ramena jeste s kolama ve vzduchu.
22:21:49
08.03.2010
vhml
Pořád mi není jasná jedna věc. Klubko vyměnil gumu ve spoji za lino, ale jak to může ovlinit odklony do plusu? Přece poloha podélnýho je pořád stejná, ale šíkmý se dostane vejš než třeba jen bez gumy a tak by mělo jít do Áček ne? Proč to dělá V?
Extreme Tyres