výroba nerez pístků

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 15.02.2010 do 15.02.2010, založil/a Jarda/felda
řadit dle data
21:51:35
15.02.2010
Petrson
-> m8rinek: tohle sem myslel 15.02.10 20:12:16
21:41:59
15.02.2010
m8rinek
-> Petrson: Nerez má menší váhu oproti origu?



-> David29: Co prosimtě na tom vypadá líp?



-> Mlhoš: Jediná správná odpověď.



e: písmenko
upraveno 1x, naposled 15.02.2010 21:42:18
21:12:06
15.02.2010
Mlhoš - zrušená registrace
nezareznu
20:55:52
15.02.2010
David29
A vypadá to líp 40
20:54:39
15.02.2010
Petrson
-> palinator: hlavní výhodou je mnohem menší váha
20:28:36
15.02.2010
palinator
A jaký to má výhody proti originálu?
20:12:16
15.02.2010
petr s
-> Trax: Byli i duralové pístky
20:09:44
15.02.2010
Trax
-> petr s: A neni tam potřeba i náky tepelný zpracování? Precijen origo to má tvrdochrom, kterej ma tvrdost pres 60HRC. To nerezový pistky mít nebudou...
20:09:03
15.02.2010
m8rinek
-> Jarda/felda: vem si origo pístek a třeba ti to dojde ;)
20:06:29
15.02.2010
Jarda/felda
takže jenom vysoustružim nasadim a jedu ? žádný přesný broušení lapování ani nic takovýho ?
20:05:36
15.02.2010
petr s
-> Jarda/felda: Broušení
20:00:26
15.02.2010
vhml
Jeste montaz do brzdicu prece
19:59:10
15.02.2010
m8rinek
-> Jarda/felda: co asi myslíš? :D:D
19:57:50
15.02.2010
havlik
-> Jarda/felda: řekl bych eště nákup materialu3
19:57:14
15.02.2010
Jarda/felda
co všechno to obnáší kromě samotnýho vytočení na soustruhu ?
Extreme Tyres