skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
výroba nerez pístků
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 15.02.2010 do 15.02.2010, založil/a Jarda/felda
21:51:35
15.02.2010
15.02.2010

Petrson
-> m8rinek: tohle sem myslel 15.02.10 20:12:16
21:41:59
15.02.2010
15.02.2010

m8rinek
-> Petrson: Nerez má menší váhu oproti origu?
-> David29: Co prosimtě na tom vypadá líp?
-> Mlhoš: Jediná správná odpověď.
e: písmenko
-> David29: Co prosimtě na tom vypadá líp?
-> Mlhoš: Jediná správná odpověď.
e: písmenko
21:12:06
15.02.2010
15.02.2010

Mlhoš - zrušená registrace
nezareznu
20:55:52
15.02.2010
15.02.2010

David29
A vypadá to líp 

20:54:39
15.02.2010
15.02.2010

Petrson
-> palinator: hlavní výhodou je mnohem menší váha
20:28:36
15.02.2010
15.02.2010

palinator
A jaký to má výhody proti originálu?
20:12:16
15.02.2010
15.02.2010

petr s
-> Trax: Byli i duralové pístky
20:09:44
15.02.2010
15.02.2010

Trax
-> petr s: A neni tam potřeba i náky tepelný zpracování? Precijen origo to má tvrdochrom, kterej ma tvrdost pres 60HRC. To nerezový pistky mít nebudou...
20:09:03
15.02.2010
15.02.2010

m8rinek
-> Jarda/felda: vem si origo pístek a třeba ti to dojde ;)
20:06:29
15.02.2010
15.02.2010

Jarda/felda
takže jenom vysoustružim nasadim a jedu ? žádný přesný broušení lapování ani nic takovýho ?
20:05:36
15.02.2010
15.02.2010

petr s
-> Jarda/felda: Broušení
20:00:26
15.02.2010
15.02.2010

vhml
Jeste montaz do brzdicu prece
19:59:10
15.02.2010
15.02.2010

m8rinek
-> Jarda/felda: co asi myslíš? :D:D
19:57:50
15.02.2010
15.02.2010

havlik
-> Jarda/felda: řekl bych eště nákup materialu

19:57:14
15.02.2010
15.02.2010

Jarda/felda
co všechno to obnáší kromě samotnýho vytočení na soustruhu ?