4 rychlosti dozadu a 1 rychlost dopredu

prohledat
57 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 31.01.2010 do 07.02.2010, založil/a Gazda2
řadit dle data
21:19:47
07.02.2010
Gazda2
No tak som ten diferak otocil a uz to ide...1 3 dik za rady
10:54:18
03.02.2010
minno
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): ano ved vravim, kazdy nech robi podla toho ake ma moznosti a ako sa mu to lepsie...
10:42:53
03.02.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> minno: Ja som mal k dispozicii len jeden uplne malicky heverik..... keby som to robil teraz, ked mam koleckovy hever, tak to neriesim, vyhodim motor a hotovo.....
10:07:04
03.02.2010
Ratoo
-> minno: jo to je urcite nejlepsi to vytahnout cely, ale potom kdyz to tam mas namontovany tak se 2 hodiny placas s odvzdusnenim brzd a chladice a vsechny drobnosti okolo motroru, ale je to jak rikas kazdymu vyhovuje neco jinyho
09:57:07
03.02.2010
minno
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): no ved na erku sa ten postup demontaze nijako extra nelisi6 A motor teda obvykle aj tak skoro kazdy demontuje v jednom cloveku, v tom tiez nie je problem. Nuz kazdemu vyhovuje nieco ine, ale osobne mi prijde najjednoduchsi postup vyhodit motor von, odkrutit horne matice tlmicov + sroby pozdlznych ramien (uchyt ramien do kasne) + sroby priecky prevodovky a vytiahnut celu zadnu napravu aj s prevodovkou von. A potom to naspat cele fuknut dnu6 Myslim, ze drbat sa so vsetkym okolo toho, aby slo vybrat prevodovku bez demontaze motora zaberie viac casu a nervov ako to takto vybrat pekne vsetko cele.6
09:35:21
03.02.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> minno: Na erke to slo v pohode, ked som bol sam anemal som ako motor vyhodit, tak bolo jednoduchsie vybrat len prevodovku....
23:44:59
02.02.2010
Klubko_
-> minno: nestoji. Jednou jsem takle tahal prevodovku a 78 radsi aji s motorem
22:54:37
02.02.2010
minno
-> Ratoo 02.02.10 22:25:31: to musi byt praca na prd, nechcel by som to takto robit. myslim ze to ani za to nestoji.
22:48:53
02.02.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: To si nemuzu dovolit :) Ani financne ani mistem :(
22:47:46
02.02.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jenom o 4 kusech jsem věděl a byli po 16 000
22:45:53
02.02.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Nemas dvousloupovej pod plachtou nekde? 1
22:44:41
02.02.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na zvedáku to je sranda
22:39:46
02.02.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Ratoo 02.02.10 22:25:31 napsal:

jo jinac prevodovka jde vyndat i bez demontaze motoru
To je objev 1 Ale je to prace naprd, jednou mi to stacilo 140
22:34:35
02.02.2010
jarda.u1
-> Gazda2: nesmi ti nikdy prijit talirove kolo pod nalevaci hrdlo oleje,to si pamatuj.4
22:25:31
02.02.2010
Ratoo
jo jinac prevodovka jde vyndat i bez demontaze motoru
zvětšit 4 rychlosti dozadu a 1 rychlost dopredu - obrázek od Ratoo vložen 02.02.2010 22:25:31
22:21:30
02.02.2010
Ratoo
Jirik_Tuňák 01.02.10 12:50:16 napsal: Každopádně jsi měl štěstí, že jsi to na zkoušku neodpálil z garáže na plnej knedlík na jedničku. 1 to me rozsekalo, sem si to predstavil a malem sem se utlouk smichy3
21:37:51
02.02.2010
petr s
-> Gazda2: Když nemáš knihu tak si musíš pamatovat kde co jak bylo
21:33:23
02.02.2010
Gazda2
knihu nemam tak som to s nej nemohol vycitat...
19:14:42
02.02.2010
darabos
-> Gazda2: neviem co riesis tak dlho, pozriem sa do knihy, ze ako ma byt ked nieviem a poskladam, kukni sem: home.zcu.cz/~formanek/... /prevod1.gif



Edit

alebo tu: rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=showp...
upraveno 1x, naposled 02.02.2010 19:15:54
18:44:03
02.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gazda2: spatne spatne spatne
18:24:14
02.02.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gazda2: Me se to taky nezda, ze by to slo prehodit, proto nevim jak se ti to povedlo 3 3
18:13:55
02.02.2010
Kuladmin
No a kdyz vezmes celej diferak a otocis ho vzhuru nohama, ejhle a je to 2 3
18:04:58
02.02.2010
Gazda2
Takto som to zlozil ale sa mi nezda zeby sa to dalo prehodit...
zvětšit 4 rychlosti dozadu a 1 rychlost dopredu - obrázek od Gazda2 vložen 02.02.2010 18:04:58
14:06:01
02.02.2010
LADAS
to bych si chtěl vyzkůšet s tím jet dozadu na čtverku2 asi hotová sebevražda
22:07:12
01.02.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
za soucasne situace bych to resil opravdu otocenim sedacky
zvětšit 4 rychlosti dozadu a 1 rychlost dopredu - obrázek od Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace vložen 01.02.2010 22:07:12
19:44:27
01.02.2010
Kuladmin
-> Stepan FUN: Diky za info.
13:53:08
01.02.2010
Placko
Jirik_Tuňák 01.02.10 12:50:16 napsal:

Každopádně jsi měl štěstí, že jsi to na zkoušku neodpálil

z garáže na plnej knedlík na jedničku. 1
3 3 tak to ano
13:44:48
01.02.2010
Gazda2
Jirik_Tuňák 01.02.10 12:50:16 napsal:

Každopádně jsi měl štěstí, že jsi to na zkoušku neodpálil

z garáže na plnej knedlík na jedničku. 1
3 3 3 3
12:50:16
01.02.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Každopádně jsi měl štěstí, že jsi to na zkoušku neodpálil z garáže na plnej knedlík na jedničku. 1
12:48:25
01.02.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
petr s 31.01.10 22:55:08 napsal: → Gazda2: Zkus ten diferák dát na druhou stranu Třeba do kufru ? 3
11:11:16
01.02.2010
technic autotronic
jednou když sem ji měl rozhozenou, tak taky sem zkoumal jak to tam má bejt a šlo to jen na jednu stranu.. což byla výhoda 1
10:57:54
01.02.2010
jarda.u1
Takhle meli upravenou formuli v Lanech v muzeu,mela prevodovku vzadu.
10:50:32
01.02.2010
petr s
-> technic autotronic: Jde ale musíš upravit obal
10:47:10
01.02.2010
technic autotronic
u hundrta to nejde 1
04:56:08
01.02.2010
HavajskejBubeník
Taky sem to jednou prohodil když sem dělal go-prvního pětikvaltu 3 3 3
00:50:58
01.02.2010
David29
Tak ta lokomotiva co jsem jel... ta má 5 rychlostí dopředu, a i 5 dozadu 40
23:35:56
31.01.2010
StepaNoFUN
-> Kuladmin: Tak řazení na zpátečku není zrovna nic neobvyklýho (teda u osobáku jsem to opravdu ještě nezažil :-) ). Třeba u některejch traktorů vybavenejch reverzorem jenom přetáhneš druhou páku k sobě a řadíš komplet celý háčko jako dopředu. Nebo u Pragy UV80 jsem měl reverzor řazenej tlačítkama. A když nebudu počítat redukce (těch bylo asi 20), tak to mělo 4 kvalty s půlkama. Ale na zrcátka tak max. velká 2, na oči (mělo to nízkou korbu, takže přes ní bylo vidět) to šlo i na velkou 3... Ale dost lidí divně koukalo, když jsem v zimě někde vyhrnoval křižovatku a začal jsem na zpátečku řadit. :-) A u kamionů je to taky docela běžný, jenom maj ty zpátečky většinou 2, ale maximálně 4 (malá v malý řadě, velká v malý řadě a pak to samý ve velký řadě)...
23:09:36
31.01.2010
Olgoj Chorchoj
ser na to, nic neměň, hoď do řízení anglickýho šneka a nauč se s tim jezdit3
23:09:31
31.01.2010
Bucin
-> petr s: nijak :D
23:00:17
31.01.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: U novějších obalů to jde ale jak seřídil vůli to nepochopím
22:59:26
31.01.2010
Gazda2
mne tam slo ten diferak dat lahucko....a nic tam ani nedre v tej prevodovke
22:58:22
31.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja tam ten diferak zkousel davat opacne a nejde to, drhne kos o skrin prevodovky tak nevim jak to delate 3
22:58:15
31.01.2010
Gazda2
takk co rozoberal som ju prvy krat druhy raz to uz budem vediet1 1
22:57:53
31.01.2010
petr s
-> Gazda2: Nebo nauč motor aby se točil na druhou stranu
22:56:33
31.01.2010
vhml
Jde to blbe slozit a není to ani velká věda. Sice tam obráceně jde hůř, ale když jseš dobytek tak to tam narveš a neřešíš.



Aneb jak jsme v noci před závodama skládali převodovku a nakonec byli doma :D
22:56:08
31.01.2010
Gazda2
tak to zas bude robota vybrat motor rozobrat ju znova8
22:55:08
31.01.2010
petr s
-> Gazda2: Zkus ten diferák dát na druhou stranu
22:54:37
31.01.2010
Kuladmin
-> Gazda2: Otocil jsi ho na druhou stranu.3
22:53:53
31.01.2010
havlik
-> Gazda2: Dá se složit špatně všichni ti to tu píšou dal si špatně diferák co víc chceš slyšet
22:53:16
31.01.2010
Gazda2
dasa ta prevodovka vlastne zle zlozit ze by to robilo potom taku vec???1 1 1
Extreme Tyres