-> Cempyk: uřízni každou pružinu o 1,5 závitu, dej si bacha při řezání ať nezajedeš flexkou do dalšího závitu. Nic nenahřívej autogenem, to je nesmysl, chudák pružina se tím nahřátím akorát tak zničí. Normálně ji uřízni a dej zpátky do auta. Sníží se ti lehce předek a i zlepší o něco jízdní vlastnosti snížením těžiště auta..zázraky od toho nečekej, ale auto níž bude a rozhodně se nebude chovat hůř než se sériovou délkou pružin.
Jinak jsem pro rozpoutání diskuze o řezaných pružinách. A předpokládám, že nadávat na ně bude ten, kdo na nich nikdy nejezdil

Pokud někdo chce jen snížit předek auta, při zachování stejných jízdních vlastností, seříznutí je nejrychlejší, nejlevnější varianta..
Sám jsem jezdil seřiznutý pružiny na 3 autech a bez jakéhokoliv problému. Dokonce se vždy jízdní vlastnosti o něco zlepšily (což je samozřejmě logické)..
Jen pro zajímavost, včera jsem koukal na Discovery na Superopravovnu (tuní tam sériový auta a dávají jim sportovní podvozky atd.). A hádejte jak snižovali světlou výšku auta. Šup ven pružiny, zaříznout, šup je zpátky a bylo hotovo
