jak snížit předek u 120?

prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 51 až 75) od 21.01.2010 do 07.03.2010, založil/a Cempyk
řadit dle data
11:58:35
22.01.2010
Kapřík
-> Ultim: subjektivní pocit je, že tuhost je stejná, ale jízdní vlastnosti lepší díky sníženému těžišti. Ale fyzik nejsem, nevím co dělá pružina po zkrácení4



-> palinator: uřízni to kolmo...prostě odřízni 1,5 závitu kolmo a hotovka. Dej to zpátky do auta a vesele jezdi4
10:47:52
22.01.2010
palinator
-> Kapřík:

A řeže se to tím stylem, aby zůstal poslední závit jakoby dorovnanej s tím uložením? Nebo se to fikne prostě kolmo a hotovo?
23:12:58
21.01.2010
gim
-> venni: todle povozidlo to ma taky, ale driv tam bylo vic fotek skoda-virt.cz/cz/.../34-t omas-rapid
23:12:44
21.01.2010
Trax
-> Ultim: To je ošemetná otázka1 Podle definice tuhosti dle fyziky se tuhost zvýší4
22:18:52
21.01.2010
venni
-> Ultim: tuhost zustane stejná? :)
upraveno 1x, naposled 21.01.2010 22:19:19
22:08:51
21.01.2010
Ultim
-> Kapřík: A ted se te zeptam, jsi jeden tech co si mysli ze seriznutim pruzina zmekne,nebo ztvrdne?
21:33:08
21.01.2010
Kapřík
Stejně to zapouštění nápravy do kastle je pro naše ježdění naprosto zbytečný. Zapouštění nápravy je dobré tak maximálně na ježdění kopců. Jinak v tom nevidím žádný přínost. I se sériovým uchycením nápravy se dá docílit dostatečného snížení4
21:30:43
21.01.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
- -> Cempyk: a co starej dobrej osvědčenej pytel písku nebo cementu do kufru?? 40
upraveno 1x, naposled 21.01.2010 21:31:30
21:28:39
21.01.2010
venni
-> Petrson: nevým jestli bych kecal,ale drobet se mi zdá že možná tento člen má zapuštěnou nápravu? skoda-virt.cz/cz/.../630- hany-skoda-120l jestli ne tak mě neukamenujte :)
upraveno 1x, naposled 21.01.2010 21:29:02
21:27:26
21.01.2010
Kapřík
-> Cempyk: uřízni každou pružinu o 1,5 závitu, dej si bacha při řezání ať nezajedeš flexkou do dalšího závitu. Nic nenahřívej autogenem, to je nesmysl, chudák pružina se tím nahřátím akorát tak zničí. Normálně ji uřízni a dej zpátky do auta. Sníží se ti lehce předek a i zlepší o něco jízdní vlastnosti snížením těžiště auta..zázraky od toho nečekej, ale auto níž bude a rozhodně se nebude chovat hůř než se sériovou délkou pružin.



Jinak jsem pro rozpoutání diskuze o řezaných pružinách. A předpokládám, že nadávat na ně bude ten, kdo na nich nikdy nejezdil4 Pokud někdo chce jen snížit předek auta, při zachování stejných jízdních vlastností, seříznutí je nejrychlejší, nejlevnější varianta..

Sám jsem jezdil seřiznutý pružiny na 3 autech a bez jakéhokoliv problému. Dokonce se vždy jízdní vlastnosti o něco zlepšily (což je samozřejmě logické)..



Jen pro zajímavost, včera jsem koukal na Discovery na Superopravovnu (tuní tam sériový auta a dávají jim sportovní podvozky atd.). A hádejte jak snižovali světlou výšku auta. Šup ven pružiny, zaříznout, šup je zpátky a bylo hotovo3
21:22:20
21.01.2010
Petrson
využiji temata, nemáte někdo obrázky nebo popis jak se zapuští náprava do karoserie?
21:18:21
21.01.2010
venni
-> jarda.u1: jj přesně tak mam upravený pal...ale zatím si nemužu stěžovat.Zatim motorový možnosti a možnosti jezdce težce nepřevyšujou podvozkovou schopnost 3
21:13:34
21.01.2010
jarda.u1
-> venni: takze mas upraveny seriovy tlumice?Cena byla si myslim dobra.
21:09:35
21.01.2010
venni
-> jarda.u1: hele ja to nechával přitvrzovat ještě když jsem nevěděl co je to net 1 myslím že mam asi od Kůrky??nebo tak nějak ,prostě nějakej ten chlápek v Práglu.Za všechny tlumiče jsem platil myslím kolem 2tkč a je to přitvrzený prej co to šlo a taky to podle toho vypadá,je to jak neposedná motokára....
21:09:06
21.01.2010
Zdeněk.
Joo, tohle téma už tu dloooouho nebylo...



-> Cempyk: Kdyby si hledal svoje starší téma, tak tady ho máš skoda-virt.cz/cz/.../1230 20-jak-snizit-komplet-s-12 0?gotopost=2...
21:06:05
21.01.2010
jarda.u1
-> venni: jj,taky mam u Honzy objednano a jsem na ne zvedav.Copak mas za tlumice?
21:04:42
21.01.2010
venni
-> jarda.u1: ted už mam ,ale taky pružinu od Honzy asi od léta a je to opravdu něco jiného a nedá se to srovnávat.Ale stejně tak se nedá srovnávat origo výška se zkrácenýma pružinama....
20:41:28
21.01.2010
jarda.u1
-> venni: jj,je to odzkouseny zpusob 4
20:41:14
21.01.2010
Minik03
-> Cempyk: Probehni karty aut, ktery snizeni maj a urcite na spoustu veci prijdes. Mrkni treba na havlika, na oba tunery nebo na radekp. Ze zkusenosti Ti muzu rict, ze i kdyz seriznes origo pruzinu, nikdy se jizdni vlastnostni nebudou rovnat nove motanym pruzinam s jinymy parametry. Pokud Ti ale jde jen o vysku auta tak v klidu rezej :-)
20:38:04
21.01.2010
venni
-> Ultim: asi tak,na eRku jsem to jezdil cca 4 roky,sice ne každodenního provozu,ale jezdil.Poslední závit uříznut flexou a dorovnáno autogenem aby to bylo jako origo a žádnej problém se nevyskytnul.
20:34:22
21.01.2010
Ultim
Co furt mate proti zkracovani pruzin? Je to rychly a levny zpusob jak docilit snizeni. A kdyz se zase udela zaverny zavit,tak to ani nebude nicit rameno...

Jo a o tom ze pruzina zmekne si myslim svoje,ale kdyby o tom nekdo chtel rozvest debatu tak se klidne pridam 4
20:21:22
21.01.2010
1560 - zrušená registrace
-> Karel.:

Tak samozřejmě jsem neměl na mysli řezání starých, jen jsem se blbě vyjádřil. I když... Znám i takové, co mají seříznuté staré pružiny.
20:20:27
21.01.2010
Karel.
-> Cempyk: můžeš zapustit nápravu do karoserie nebo si sežeň kratší pružiny, moc bych starý neřezal, přeci jen to není ono8
20:19:16
21.01.2010
1560 - zrušená registrace
Zkrátit pružiny?
20:18:49
21.01.2010
Cempyk
Ahoj tak sem si sehnal na vrakáči jetou nesežranou přední nápravu a chtěl bych se zeptat jestli nemáte někdo zkušenosti se snižováním prosím poraďte díky
Extreme Tyres