vyteklo z převodovky

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 12.01.2010 do 12.01.2010, založil/a Enginer
řadit dle data
22:21:21
12.01.2010
Enginer
otazka č.2. jakto že pred vymenou oleje to v prevodovce drnčelo, a poté co ta aretace vytekla ven to prestalo, nemohla byt už utržena ? nebo sem ji nejak poškodil tim že sem ji vyšrouboval?
22:08:07
12.01.2010
Enginer
no koukam že sem se sakra seknul tentokrat...t

ted tedy otazka, lze to nejak uvezt do puvodniho stavu?
22:04:15
12.01.2010
jarda.u1
-> Enginer: tak mel pravdu -> suri:
22:03:24
12.01.2010
Kuladmin
-> suri: 4 Presne si na to kapl zas nekdo hlavne ze se na to vsude upozornuje.

-> Enginer: Nj ted uz vis cos vysrouboval a vypustak to nebyl.
21:59:59
12.01.2010
Enginer
to netušim, ale ted jsem vyhrabal jeste nejake to schama radiciho ustrrojí, a v nem nasel dily co se schodují s temi co mi vytekli, akorat to vybpada že nemaji nic společneho s řazenim. jsou označeny jako aretační kolik (8), pručina (9) a k nim jako protikus je nejaký velky šroub(11) a těsneni.(10)

jeste sem tešdy zjnistil že jsem olej nevypustil tim spravnym šroubem. ale nejakym sroubem co je naproti čidlu zpatečky,(spodni strana prevodovky) ten spravnej vypustni šroub je o kousek vedle jakoby z boku
zvětšit vyteklo z převodovky - obrázek od Enginer vložen 12.01.2010 21:59:59
21:42:46
12.01.2010
jarda.u1
-> Enginer: nemuze to bejt ze spinace zpatecky?
21:00:15
12.01.2010
Enginer
jj mam favorit 135 LS karburator. r.v. 92.

koukal jsem do knižky Jak na to? autor Andrew Hamlin.

ale podle tech schemat co tam jsou, jsem tento šroub nenasel na nákresu.



vidim tam výpustný šroub na olej. spravně? a vedle nej to patří?

a pokud to je co povidas že to je, vadí to, že to tam teda ted neni?
20:48:45
12.01.2010
Kuladmin
-> Enginer: Co to teda vlastne je vubec za auto???
20:48:24
12.01.2010
Kuladmin
Tak mozna i uplne jiny auto i ve facku/felde by me byt kulicka dle katalogu 3
upraveno 1x, naposled 12.01.2010 20:49:40
20:46:46
12.01.2010
Kuladmin
-> petr s: No tak to me nenapadlo. Akorad mi prisl odivny ten cep pac ve 120 a spol je myslim kulicka.

Ale i tak to pravdepodobne bude ono akorad u facka se na to nepodiva.

-> Enginer: Jestli mas facko tak proc to sakra nenapises si to mame domejslet dle dilu??
20:46:12
12.01.2010
vhml
Vem si katalog dilu a hledej
20:45:17
12.01.2010
Kuladmin
Dle meho je oboje z toho zajisteni radicich tycek muzes to lehce zkontrolovat z boku prevodovky jak je na tech dvou sroubech ten plisek tak za nej to patri.

Viz obr majiteli se omlouvam.
zvětšit vyteklo z převodovky - obrázek od Kuladmin vložen 12.01.2010 20:45:17
20:44:30
12.01.2010
petr s
-> Kuladmin: Ale on má asi favorita
20:35:16
12.01.2010
Enginer
podle me to musí byt společný díl, ta pručina na tu tyčku krasne pasuje...takže pokud ste nekdo mel prevodovku na ,,stole,, rozebranou a vite co by to mohlo být a k čemu to je tak budu klidnejší, auto jede nermalne, jen nefunguje sychro na 2. rychlsoti(ale to už cca 2 roky, a pri akceleraci se ozýva nejaký kovový drnčivý zvuk z radicí tyče, ale po uchepeni řadicí paky (mirnem zatiženi vahou ruky nebo zatlačenim na doraz a drženim) to ustane. a nedrčí to pokažde, spise jak kdy...
20:30:08
12.01.2010
Enginer
20:29:26
12.01.2010
Enginer
20:16:22
12.01.2010
Kuladmin
1. dej poradnej obrazek bez toho bilyho okoli.

2. ta pruzina bude jedine se zajisteni radich tycek vic me nenapada.

3. co je to druhy z toho obrazku nerozeznam takze viz 1.
upraveno 1x, naposled 12.01.2010 20:16:45
20:12:55
12.01.2010
Enginer
zdravim, neco mi začalo drnčet v prevodovce, bylo podezřeni na nejake ložisko ale po výmene oleje se ukazalo že to co drnčelo byly utržený šroub a pružina, které vytekli vypustným šroubem. po výmene oleje drnčeni prestalo. nevýte z čeho se to mohlo utrhnout?
zvětšit vyteklo z převodovky - obrázek od Enginer vložen 12.01.2010 20:12:55
Extreme Tyres