-> Bedřich: no poslat muzes.. neco sice mam ale treba budes mit jinou verzi dekuji.
nicmene uz jsem se ujistil ze proste musi byt i jiny drzak.. to jakej ma byt se da z tech rozmeru odvodit
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kotouče 130la, Lr
18:39:16
06.01.2010
06.01.2010

Saky
16:19:43
04.01.2010
04.01.2010

vhml
-> Saky: tak ti nepomuzu, na obou autech jsou prej chladaky z jednoho kusu, tak jak je prodavas ty, ale v dobove verzi...
16:04:43
04.01.2010
04.01.2010

vhml
-> Bedřich: z homologačních listů tuhle výšku nevykoumáš
15:58:40
04.01.2010
04.01.2010

Bedřich - zrušená registrace
-> Saky: Někde by jsem měl mít nascanovanou homologaci 130LR i 130L/A kopie není moc zdařilá, ale něco snad z toho půjde vyčíst.Chceš to poslat pokud to nemáš?
13:16:03
04.01.2010
04.01.2010

Saky
-> Borin - Král tuzerů: to je zadní mimochodem to je taky kapitola sama pro sebe.. na začátku dokumentace mají kotouč průměru 247 a maj k tomu držák kterej je na úplně jinej průměr..
11:54:41
04.01.2010
04.01.2010

vhml
-> Borin - Král tuzerů: ten je zadní
-> Saky: vím o originální svazarmovský LR, i L/A z anglie, takže až pojedu navštívit ono človička tak se ti kouknu.
-> Saky: vím o originální svazarmovský LR, i L/A z anglie, takže až pojedu navštívit ono človička tak se ti kouknu.
11:01:10
04.01.2010
04.01.2010

Borin - Král tuzerů
Nevím, jestli nemelu kravinu, ale v tý dokumentaci je držák brzdiče nakreslenej a okótovanej a je jinej...
10:49:47
04.01.2010
04.01.2010

Saky
máte někdo detailní fotku děleného chlazeného kotouče z LRy nebo z LA? není mě trošku jasný konstruktérský krok u výšky zvoleného kotouče jak to bylo řešené u originálu? seriový kotouč má výšku 54,5 a je uchycen takto rapidka.blackh0le.eu.org/
ekatalog/cs?page=showp...
dle dokumentace 130LR a výkresů 130L/A je šířka chlazeného kotouče 20mm a držák kotouče obrázek 53 tady www.skoda-upravy.wz.cz/ma in/.../podvozek.pdf
když se podívám na obrázek 52 jak je to spojené je jasné že musí být výška kotouče 39mm plus síla kotouče tedy v případě 20mm je to 59mm což je o 4,5mm jinak než je u originálního a tedy to nepujde nasadit na originální držáky.. tak se ptám to měla LRa jiný držák? to posunutí směrem dovnitř má jistou výhodu neboť při originální výšce a použití chlazeného kotouče 20mm brzdič přečnívá dosedací plochu což může kolidovat s některým typem kol a musí být přidána cca 3mm silná podložka aby to vyšlo, tohle je sice elegantní posunutí ale na úkor držáku brzdiče, tak by mě zajímalo jak to tedy bylo.. fotek předělávek mám spousty ale fotku skutečného originálu za kterou bych dal ruku do ohně že to tak bylo nikde nemohu najít..
chápu že většina lidí tohle neřeší, že použije kotouč z jednoho kusu a nebo pokud chce dělený tak pokud si to uvědomí může ten držák udělat posunutý a je to, cest k úspěchu vede hodně ale zajímá mě originál děkuji za názory a fotky..
dle dokumentace 130LR a výkresů 130L/A je šířka chlazeného kotouče 20mm a držák kotouče obrázek 53 tady www.skoda-upravy.wz.cz/ma in/.../podvozek.pdf
když se podívám na obrázek 52 jak je to spojené je jasné že musí být výška kotouče 39mm plus síla kotouče tedy v případě 20mm je to 59mm což je o 4,5mm jinak než je u originálního a tedy to nepujde nasadit na originální držáky.. tak se ptám to měla LRa jiný držák? to posunutí směrem dovnitř má jistou výhodu neboť při originální výšce a použití chlazeného kotouče 20mm brzdič přečnívá dosedací plochu což může kolidovat s některým typem kol a musí být přidána cca 3mm silná podložka aby to vyšlo, tohle je sice elegantní posunutí ale na úkor držáku brzdiče, tak by mě zajímalo jak to tedy bylo.. fotek předělávek mám spousty ale fotku skutečného originálu za kterou bych dal ruku do ohně že to tak bylo nikde nemohu najít..
chápu že většina lidí tohle neřeší, že použije kotouč z jednoho kusu a nebo pokud chce dělený tak pokud si to uvědomí může ten držák udělat posunutý a je to, cest k úspěchu vede hodně ale zajímá mě originál děkuji za názory a fotky..