Prevodovka Š 100 - Š 105 L

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 23.12.2009 do 24.12.2009, založil/a Darson
řadit dle data
15:10:01
24.12.2009
Syny
V tom pripade kdyz chce vedet rozdil mezi kilem a 105kou z 84 roku, tak to buou i ty loziska... 6
09:55:06
24.12.2009
FORM - zlomená ojnice
-> Syny: Kuželíkový byly myslím až od modelu eM
23:51:42
23.12.2009
Darson
Vďaka za rady, pozrel som články. Je mi to jasné. Pokiaľ sa týka prevodových pomerov, je tam rozdiel jedine v stálom prevode.
23:18:56
23.12.2009
Syny
-> suri: No prave ty kulickovy a kuzelikovy mam na mysli. Jen nevim od kdy se davali ty kuzelikovy...
22:50:35
23.12.2009
suri
-> havlik: -> Syny: záleží na roku prevodovky zo 100 môže mať ešte kolesá na púzdrach , 100 aj prvé 105/120 má guličkové ložiská všade nová 120 má kuželíkové na stromčeku a tak podobne
22:48:26
23.12.2009
havlik
-> Syny: jiný ložiska snad měly jen první serie litrů ty měly trošku jiný převodovky ale pak už je to podle mě stejné
22:47:32
23.12.2009
Syny
tusim ze i loziska jsou jiny...
22:44:56
23.12.2009
pap
len v stalom prevode 100: 4,44 105: 4,22 inac vsetko to iste.
22:17:59
23.12.2009
suri
áno je tam zásadný rozdiel
22:17:24
23.12.2009
Nwkt
hledej v článcích
22:16:55
23.12.2009
Darson
Môžete mi prosím napísať, či je nejaký zásadný rozdiel v prevodových pomeroch morkých prevodoviek Š 100 a Š 105 L r. výroby 1984? Ďakujem.
Extreme Tyres