
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prevodovka Š 100 - Š 105 L
15:10:01
24.12.2009
24.12.2009

Syny
V tom pripade kdyz chce vedet rozdil mezi kilem a 105kou z 84 roku, tak to buou i ty loziska... 

09:55:06
24.12.2009
24.12.2009

FORM - zlomená ojnice
-> Syny: Kuželíkový byly myslím až od modelu eM
23:51:42
23.12.2009
23.12.2009

Darson
Vďaka za rady, pozrel som články. Je mi to jasné. Pokiaľ sa týka prevodových pomerov, je tam rozdiel jedine v stálom prevode.
23:18:56
23.12.2009
23.12.2009

Syny
-> suri: No prave ty kulickovy a kuzelikovy mam na mysli. Jen nevim od kdy se davali ty kuzelikovy...
22:50:35
23.12.2009
23.12.2009

suri
-> havlik: -> Syny: záleží na roku prevodovky zo 100 môže mať ešte kolesá na púzdrach , 100 aj prvé 105/120 má guličkové ložiská všade nová 120 má kuželíkové na stromčeku a tak podobne
22:48:26
23.12.2009
23.12.2009

havlik
-> Syny: jiný ložiska snad měly jen první serie litrů ty měly trošku jiný převodovky ale pak už je to podle mě stejné
22:47:32
23.12.2009
23.12.2009

Syny
tusim ze i loziska jsou jiny...
22:44:56
23.12.2009
23.12.2009

pap
len v stalom prevode 100: 4,44 105: 4,22 inac vsetko to iste.
22:17:59
23.12.2009
23.12.2009

suri
áno je tam zásadný rozdiel
22:17:24
23.12.2009
23.12.2009

Nwkt
hledej v článcích
22:16:55
23.12.2009
23.12.2009

Darson
Môžete mi prosím napísať, či je nejaký zásadný rozdiel v prevodových pomeroch morkých prevodoviek Š 100 a Š 105 L r. výroby 1984? Ďakujem.