skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výmena na 4 pístky ?
10:44:36
22.12.2009
22.12.2009

kalmik_06
-> havlik: dik
10:28:48
22.12.2009
22.12.2009

havlik
-> kalmik_06: 247
10:28:28
22.12.2009
22.12.2009

kalmik_06
taky se vetřu :)na jakej průměr stočit přední kotouče,když dávám 4p.díky
18:09:51
20.12.2009
20.12.2009

vhml
-> palinator: 100 / 120 jsou jiný
17:13:08
20.12.2009
20.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Jsou.
16:07:13
20.12.2009
20.12.2009

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Ná myslel, že ty štíty kyvkový a vlečkový nejsou stejný.
Ná myslel, že ty štíty kyvkový a vlečkový nejsou stejný.
15:52:13
20.12.2009
20.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No je to jedno na jakou je das napravu :)
-> bebeta: Alespon ze si dosel k tomuto zaveru driv jak ja
Ja uz mel vse nakoupeno a pak sem to vymenil za motor 136 
-> bebeta: Alespon ze si dosel k tomuto zaveru driv jak ja


14:37:01
20.12.2009
20.12.2009

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
A pro kyvku se to tedy dá také použít? Na mokru nejezdím, přeci jen mi to za to nestojí. Takže upgrade by neškodil....
A pro kyvku se to tedy dá také použít? Na mokru nejezdím, přeci jen mi to za to nestojí. Takže upgrade by neškodil....

14:23:32
20.12.2009
20.12.2009

bebeta
tak asi raději zustanu u dvoupistku dam je do kupy a bude ale díky za INFO
12:41:58
20.12.2009
20.12.2009

vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na vodě a ostatním kluzku je při tvrdém brždění trochu přebržděný, ale na suchu to funguje skvěle
12:35:31
20.12.2009
20.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Bejvalo 22mm jen pro vlecky, ale pak tam davali taky 19mm. Me se ty 22mm libi vice, petr.s rika ze je zadek prebrzdeny, ale osobne si nestezuju... To chce vyzkouset no.
12:33:12
20.12.2009
20.12.2009

palinator
Sorry, že se vetřu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Origo jsou vzadu v bubnech 19 mm prásátka? 22 mm maj lepší účinek? Je to plug-and-play?
Dík.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Origo jsou vzadu v bubnech 19 mm prásátka? 22 mm maj lepší účinek? Je to plug-and-play?
Dík.
11:42:45
20.12.2009
20.12.2009

Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak tak na 105 sme měli taky dvoupísty a nikdy nebyl problém bloknout kola 

11:26:11
20.12.2009
20.12.2009

suri
-> vhml: ja viem preto som reagoval , keby to bola ssomarina tak to nikto nevymyšľa
10:54:41
20.12.2009
20.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> bebeta: Ja mam dvoupisty a vzadu 22mm prasatka. Kamarad ma 4 pisty a 19mm prasatka a rozdil v tech brzdach nepocituju. Jen ovladaci sila je mensi, to je vse. Osobne bych se na to vysral a dal dvoupisty dokupy. Samozrejme pokud neplanujes chlazeny kotouce a kotouce dozadu... Na bezny jezdeni to nema cenu.
10:36:00
20.12.2009
20.12.2009

vhml
-> suri: to říkaj jenom lidi co to nikdy neměli a radši se celej víkend serou s taháním hadic než s přišroubováním propojky
09:13:38
20.12.2009
20.12.2009

suri
-> mixal.s: čo je zlé na prepojených brzdičoch?
09:11:56
20.12.2009
20.12.2009

mixal.s
No je tam toho dost... hlavne brzdice, potom k nim drziaky na naprave aj so stitmi... potom kotuce (alebo zo starych dat stocit na priemere), hadicky, trubky predne a aj tu dlhu, co ide do zadu. Dalej kocku musis este dokupit so styrmi vyvodmi a trubku kratku od HBV do kocky na predu. a zohnat niekde drziaky (alebo ich vyrobit) na karoseriu - co su tam upevnene hadicky, totiztao su tam dve na kazdej strane a este ten drziak je viac v predu - je to vidiet na kasni, v ktorych miestach to ma byt - taky obdlznik... Samozrejme toto vsetko robis iba vtedy, ak to chces mat ako original. Da sa potom este urobit prepoj na brzdicoch, ale to moc neodporucam...