skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
5q 4.44
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 30.11.2009 do 08.12.2009, založil/a Martin100L
06:31:37
08.12.2009
08.12.2009

suri
-> Gryzly: ale aspoň približne sa to musí nastaviť a tam je problém ak to navaria dalej alebo bližšie , už som videl vypadnutý diferák von bočným vikom dali zle podložky napastroku bol vysunutý moc von a ako nanho išlo ozubenie tak vyvalilo diferak , zabehnut sa to možno da ale tiež len relatívne presne nastavene
22:12:47
07.12.2009
07.12.2009

Gryzly
Podle mě to pak upnout do nějaké převodovky nebo soustruhu a za pomocí brusné pasty ty kola zaběhnou.
21:32:27
07.12.2009
07.12.2009

suri
-> darklord: asi tak , tu sa ludia dopletú aj ked im dobre povieš takže tak
21:29:57
07.12.2009
07.12.2009

darklord
-> suri: zelenina ako ovocie, som sa sekol ;)
21:09:40
07.12.2009
07.12.2009

suri
-> darklord: hrušku musí poslať , a pošle len 5q hnanú hriadeľ a 4Q 4,44 hnaciu hriadeľ doma si to zloží a kúpi špunty do uší aj keď niektorý v obale prevodovky zložili približne od oka drbli brúsnej pasty a nejako sa to zabehlo
21:08:55
07.12.2009
07.12.2009

darklord
-> Pedro boy: co na tom nechapes? chces mat 5Q s prevodom 4.44. cize posles mrkvu z 5Q (z ktorej sa odreze kolecko SP) a na to sa navari kolecko zo 4.44 (ku ktoremu potrebujes aj tanierove kolo, cize to tam posielas cele aby to mohli urobit tak aby to sedelo)
17:28:46
07.12.2009
07.12.2009

Pedro boy
"Při výměnném způsobu stačí zaslat stálí převod (soukolí) z 4q a hnanou hřídel z 5q."
Ja tomu moc nerozumiem ale ked tu píšu že súkolie z 4q a hnacú z 5q tak to asi neni zabehnuté do seba.Veď keď niekto má sériovú prevodku tak tam je podla mna všetko z 5q alebo prípadne 4q.A nie zmiksované dokopy ako to tu píšú na tom portály.
Ja tomu moc nerozumiem ale ked tu píšu že súkolie z 4q a hnacú z 5q tak to asi neni zabehnuté do seba.Veď keď niekto má sériovú prevodku tak tam je podla mna všetko z 5q alebo prípadne 4q.A nie zmiksované dokopy ako to tu píšú na tom portály.
17:36:19
06.12.2009
06.12.2009

Gemini
-> Martin100L: videl som to zvarane pod loziskom a osustruzene a presny rozmer
14:45:32
06.12.2009
06.12.2009

petr s
-> 105: Ale je otázka jestli se jim to podaří na ten rozměr navařit
14:42:00
06.12.2009
06.12.2009

105
-> Martin100L: no tak kdyz jim tam lidi posilaj soukoli tak asi nejsou blby aby tam davaly k sobe neco jinyho
12:12:16
06.12.2009
06.12.2009

Martin100L
Dipi:dík moc. Ještě dotaz, nevíš, ve kterém místě to vaří? A neječí potom diferák? Přece jen Ti asi nevrátí Tvůj převod, na který je talířové kolo zaběhlé.
02:04:09
05.12.2009
05.12.2009

Gemini
-> steyr: toho by som sa nebal, odidu ine vecicky 

21:02:49
04.12.2009
04.12.2009

Dipi
-> Martin100L: Neboj se toho,my jsme jeli to samé 2 roky a v pohodě,a vydrželo to dodnes a i stejný návarek jel Míra Janota na tý svojí LR "bestii" a taky to neukroutil..

09:53:04
04.12.2009
04.12.2009

steyr
nie ale fabiu 1.4 ktoru sa velmo lahko da upravyt na tych 140 Nm co ten zvar uz vydrzat nemusi
09:05:21
04.12.2009
04.12.2009

ferrari
-> steyr: máš 1,8T ?
00:40:00
01.12.2009
01.12.2009

vhml
-> Martin100L: já bych do toho šel s naprosto klidným svědomím, pokud nemáš nějakou vyloženě vysokomomentovou bestii
22:43:59
30.11.2009
30.11.2009

steyr
som to chel tiez urobit ale zevraj to vydrzi le n140Nm
22:31:15
30.11.2009
30.11.2009

Martin100L
Zdravím, pánové, máte někdo s tímto :www.tym-motorsport.cz/?pa
ge=main&... nějaké zkušenosti? Zkoušel jsem tady hledat, ale nezadařilo se. Pokud se to tady už probíralo, tak se omlouvám. Zajímalo by mě, zda to opravdu funguje a případně na jakém motoru to běhá a jak dlouho :-) Děkuju.